3,392
squad up!
 

Official Aussie Spot


view the rest of most viewed
 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-28-2005, 08:38 PM         #1601
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
NobodYs On ! Hmmmn Thats Abit Suss


Last edited by TriceJ; 11-28-2005 at 08:39 PM..

 11-28-2005, 08:56 PM         #1602
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
/me stays on invisible... im usually round here lol..

 11-28-2005, 09:03 PM         #1603
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said
/me stays on invisible... im usually round here lol..

YEH I WAS CREEPIN ROUND INVISIBLE 4 AFEW DAYS LOL

BUT I DECIDED 2 ONLY GO STEALTH ON SPECIAL OCCASIONS

 11-28-2005, 09:04 PM         #1604
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Nugget Bro How Many Tracks Is On That Trem Ep U Got????

 11-28-2005, 09:14 PM         #1605
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Startdir is C:\~{ My Stuff }~\-o_0- MUSIC -0_o-\-+{ RAP & HIP HOP }+-\=- AUSSIE RAP & HIP HOP -=\Trem - Amateurs EP - 2000

Trem - 01 - Amateurs (Premix).mp3
Trem - 02 - Basic Fundamentals Ft. Brad Strut.mp3
Trem - 03 - I Can See Clearly Now (Pretentiouss.luts Mix).mp3
Trem - 04 - Amateurs (Unkut Remix).mp3
Trem - 05 - Outro.mp3
Trem - 06 - Amateurs (Premix Instrumental).mp3
Trem - 07 - Basic Fundamentals (Instrumental).mp3
Trem - 08 - I Can See Clearly Now (Instrumental).mp3
Trem - 09 - Amateurs (Unkut Remix Instrumentals).mp3
Trem - 10 - Amateurs (Acapella).mp3

 11-28-2005, 09:17 PM         #1606
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol im a sneaky c*nt so i stay on invisible 24/7 :D

u want me to up that trem ep mate?

 11-28-2005, 09:22 PM         #1607
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said

u want me to up that trem ep mate?

yES PLEASE!!!!! :D

tHAT sh*tS PRETTY RARE NOW YEH ?

AT THE MOMENT IM GRABBIN THE HERD U UPPED YESTERDEE :applause:

CAN U UP THE TREM ON SBF NUGGET COS RAPIDSHARE IS TESTIN MY PATIENCE LOL


pEACe

 11-28-2005, 09:29 PM         #1608
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol yeh man, i havent seen it round much nowadays...

that herd is pretty nice, the first track is fu*kin sick!! its in spanish or something, with a wicked string (im not sure if its violin) over the beat.... speeds up as the song progresses, they rap faster to keep up with the beat... dope. ;)

aight ima up that now... sbf ay? lol no prob..

 11-28-2005, 09:31 PM         #1609
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
oh.. do ya want the instrumentals as well?

 11-28-2005, 09:36 PM         #1610
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said
oh.. do ya want the instrumentals as well?

yeh cuz the whole kit n kaboodle would be good lol

his instrumentals are usuall nice and raw!!!



Have u heard the new delta tracks????

 11-28-2005, 09:39 PM         #1611
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ok.. uppin now..

 TriceJ said
Have u heard the new delta tracks????
na i havent, do ya know where i can listen?

 11-28-2005, 09:43 PM         #1612
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
maya played em last night on the hip hop show!
Plus this lad i know from my area named NJE got one of his tracks played there last night its not bad but its americanised ya know
It should be up streamin at the website


 11-28-2005, 09:46 PM         #1613
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k... i always seem to forget about the hip hop show.. gotta cut back on the bongs

cheers for the link man, ima listen to it now lol.. they usually have the full show up right?

 11-28-2005, 09:51 PM         #1614
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said
fu*k... i always seem to forget about the hip hop show.. gotta cut back on the bongs

cheers for the link man, ima listen to it now lol.. they usually have the full show up right?


hahahaha yeh i feel ya man i used 2 tune in back in the day ,But nowadays i only listen 2 the trean if somethin or somebody goods on cuz it fell off 4 a while

and yeh they have the full show up! but sometimes thyere a day late with it

have u checked the Dump lately ???? sh*ts growin !!! theyve got two of the hoods earliy endeavours up Def wish cast lps and eps plus other sh*t!

 11-28-2005, 09:57 PM         #1615
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TriceJ said
have u checked the Dump lately
na not in a week or so, looks like i should ey..

*listening to the hip hop show now*

damn that JJJ ozhiphop cd looks like it will be nice.. some good tracks on there anyways..

 11-28-2005, 10:01 PM         #1616
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
what do ya reckon bout Maya jupiter???

 11-28-2005, 10:10 PM         #1617
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
as an announcer, woman, emcee, what ya mean lol...

 11-28-2005, 10:13 PM         #1618
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]




[pic - click to view]



yeh not bad ay..

 11-28-2005, 10:18 PM         #1619
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Trem - Amateurs EP - 2000


 11-28-2005, 10:22 PM         #1620
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said

[pic - click to view]




[pic - click to view]



yeh not bad ay..


fu*k U POSTED THE FLIKS PRETTY QUICK LOL

I USED 2 THINK SHE WAS AN AVERAGE BORDERLINE HOTTY WITH A RATHER LARGE NOSE
I GUESS PART OF THE ATRACTION WITH HER IS BECAUSE SHE EMCEES YA KNOW WHAT I MEAN
DECENT LOOKIN FEMCEES>>>>>>>>>>>>>HOT CHICK LOL

BUT IF I HAD 2 PICK A CHICK EMCEE FROM OZ IT'D HAVE 2 BE LAYLA
SHES ABIT ROUGH BUT DAMN IS SHE ROUGH!! LOL


 11-28-2005, 10:24 PM         #1621
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Aaaaaaaaarrrrrrrrgggggghhhhhhhs.luts!!!!!

 11-28-2005, 10:26 PM         #1622
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said
Trem - Amateurs EP - 2000

[WEBSITE LINK]
CHEERS MATE!!!!!! IM FEINDIN 4 THE LC DVD AND TREMS SOLO LP BUT THIS SHOULD HOLD ME TILL THEN

 11-28-2005, 10:27 PM         #1623
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]



MC TREY.............................................. ....

 11-28-2005, 10:29 PM         #1624
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yeh layla aint bad, i hadnt seen a pic of her before...

just listened to that first delta track... mehhhhh didnt go much on it to be honest... like u said, sounded too 'american'


Last edited by greeNNugget; 11-28-2005 at 10:31 PM..

 13 years ago '04        #1625
Zirov 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,163 | Props total: 1279 1279
Damn ive never seen a pic of Maya before.....She is ok I guess....
She gets bumped up a notch for her Hip Hop knowledge.

Home      
  
 


most viewed right now
 122
NFL BREAKING: Giants trading Eli Apple to New Orleans Saints
129 comments
3 hours ago
@sports
most viewed right now
 101
Image(s) inside WOW SHOTS FIRED!! KATT WILLIAMS GOING AT KEVIN HART NECK!!!!!!! (On hi..
77 comments
5 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 91
Video inside Vladtv interview that led to AR-AB downfall.....
38 comments
5 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 89
 NBA Rondo on Paul hes a horrible teammate
27 comments
14 minutes ago
@sports
most viewed right now
 77
Shorty is damn near 50 but living like a young IG thot
65 comments
4 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 53
Video inside Jada Finally Penetrates Will.
21 comments
4 hours ago
@movies
most viewed right now
 46
NBA Lebron throws teammates under bus in post game interview
42 comments
3 hours ago
@sports
most viewed right now
 41
Image(s) inside What Kinda Man Would I Be If I Didnt Make Her A Babymama
14 comments
6 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 41
MMA YOOO KHABIB REALLY REALLY STUDIED CONOR MCGREGOR before the FIGHT :mjwow:
27 comments
5 hours ago
@sports
most viewed right now
 35
 CubanDoll hospitalized after slicing open Rocky Badd
10 comments
15 minutes ago
@hiphop
most viewed right now
 35
NBA NBA Rule Changes Lead To Offensive Explosion League Wide
68 comments
5 hours ago
@sports
most viewed right now
 33
How have you been pronouncing this word?
20 comments
5 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
audio inside Cardi B Drops New Single Money
31 comments
3 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Image(s) inside why Joe dressed like a gay Kung Loa?
61 comments
5 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Oct 23 - Study on race bias in law enforcement has surprising results.
55 comments
4 hours ago
@news
most viewed right now
 23
NFL So It Begins , Reports From Giants Camp Say More Changes To Come
20 comments
3 hours ago
@sports
most viewed right now
 22
Professor T.i.P. eloquently breaks down bun b verse on "murder"
20 comments
2 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 22
Oct 23 - Breaking: Body parts of journalist Jamal Khashoggi have been found
8 comments
4 hours ago
@news
most viewed right now
 19
Image(s) inside Oct 23 - Breaking: Trump to forgo presidential duties and hold two ral..
44 comments
6 hours ago
@news
most viewed right now
 17
NBA Derozan for Kawhi = Both Teams Won?
42 comments
6 hours ago
@sports
Top 10 most propped recently
Last few hours...
DrizzyStan06
90
Blkboipurp
50
Sin
41
Young Professa
39
Blaffy
32
yougonluvme
31
TheRealFetti
30
86'd
30
DaDon23
29
TVR
29
Top 10 most slapped recently
suavehooper
48
144000
41
two-face
21
danneywilliams
21
g0dfather
18
uoeno
18
Adwerdz
18
OG Phil Jackson
17
Dun Language
15
Rule 336
11
 
 





most viewed right now
online now  49
FBG Wooski shot in head at friends funeral
237 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
online now  42
Image(s) inside Ayisha Diaz now has onlyfans page
47 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  40
Image(s) inside Oct 22 - NYPD sergeant being investigated for shoving underwear down c..
146 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
online now  26
Image(s) inside LiAngelo Ball has s3x tape with a tr@nny. #BBB #BallControl
196 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
online now  16
Article inside Sarah Silverman Says Louis C.K. M**turbated in Front of Her: F yeah..
140 comments
19 hours ago
@movies
most viewed right now
online now  15
Video inside after 20 years tchina arnold talks about the drama on martin
134 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
online now  13
Video inside Lawd have mercy jazmynekyng uproarchallenge
65 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  11
McDonalds hack for basically free food
110 comments
21 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy