3,936
 

Official Aussie Spot


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 10-24-2005, 06:38 AM         #776
KillaKadafi  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ya'll wanna see my review of the new Bun-B album when I'm done, bout half way thru now...will finish it off tommorow.

 10-24-2005, 06:39 AM         #777
mikey_pawze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yeh well some of those albums i uploaded didnt work supposedly

 10-24-2005, 06:44 AM         #778
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
they did... i am listening to sabac... alypse
 CL2291 said
i love dipset and i am gonna marry cam'ron and dame dash

 10-24-2005, 06:48 AM         #779
mikey_pawze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
and what they jus didnt prop me or something lol

 10-24-2005, 06:54 AM         #780
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KillaKadafi said
Ya'll wanna see my review of the new Bun-B album when I'm done, bout half way thru now...will finish it off tommorow.


I will Be grading you on it!!!!!!! lol

 10-24-2005, 06:56 AM         #781
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dame Dash!!!!!

 10-24-2005, 06:58 AM         #782
mikey_pawze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
man i better get some props soon for those fukn uploads or ill be fukn bustin nuts lol

 10-24-2005, 07:03 AM         #783
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dame Dash!!!

 10-24-2005, 07:22 AM         #784
keg_70  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
has anyone got Savage-Moonshine-Retail-2005? im liking that akon and savage song, wanna see what the album is like.

 13 years ago '05        #785
rashcobar 15 heat pts15
space
avatar space
space
$13,473 | Props total: 5338 5338
 mikey_pawze said
all of u listen this to this music its all Ed O.G. Ft. pete rock beats, not well known but quality here are a few songs off his album(my own worst enemy):
Ed O.G.:
- wishing- [WEBSITE LINK]
- just call my name: [WEBSITE LINK]
- voices: [WEBSITE LINK]
- pay the price: [WEBSITE LINK]

sabacolyspe(sabac of non phixion solo album):
[WEBSITE LINK]

capone n noreaga's finest: [WEBSITE LINK]


Kilah priest- black august(unreleased): [WEBSITE LINK]

^^^^ it's Edo G by the way...

 10-24-2005, 08:54 PM         #786
KillaKadafi  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Edo G is real dope...

Anyone else listen to the hip hop show on triple j last night , dj revolution was co hosting the show.

 10-24-2005, 09:05 PM         #787
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i see mikey pawze and magnetic rapping or keying lol

 10-24-2005, 10:07 PM         #788
mikey_pawze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Thistle said
i see mikey pawze and magnetic rapping or keying lol
whats that supposed to mean

 13 years ago '05        #789
cl2291 
space
avatar space
space
$355 | Props total: 1 1
what time and day is the hip hop show

 10-24-2005, 10:27 PM         #790
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Thistle said
i see mikey pawze and magnetic rapping or keying lol
yeah what does that mean???

 10-24-2005, 10:37 PM         #791
mikey_pawze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
whats goin on magnetic and cl u at shcool :)

 10-24-2005, 10:39 PM         #792
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
it means i saw u guys keying..in the dog arena dahhhhhh...smh...im at home....

 10-24-2005, 11:00 PM         #793
mikey_pawze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
mmm yeh i put one more in there its ok i guess gotta get my name round somehow

 10-24-2005, 11:03 PM         #794
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yeah man... you missed mia... anyways thats cool man madd go on msn after skool

 10-24-2005, 11:15 PM         #795
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 cl2291 said
what time and day is the hip hop show

I dont tune in anymore but its on at mondays at 11.00 till 1.00
and they also stream the latest episode 4 a week

 10-24-2005, 11:29 PM         #796
mikey_pawze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
if u wanna hear a good aussie hip hop radio show...dunno if its on anymore or if you guys would know it or not tune in on saturday nights from 10-12 on 106.7 PBS it's called the formula

 13 years ago '05        #797
cl2291 
space
avatar space
space
$355 | Props total: 1 1
ando i cyphered u but dnt take it seriously:)

 10-24-2005, 11:34 PM         #798
mikey_pawze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol dont worry i saw it...i didnt think u rhymed at all lol....what did ya reckon of mine?

 10-25-2005, 12:30 AM         #799
peek.one  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
first time poster in the thread. rep melbourne.

 10-25-2005, 12:34 AM         #800
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 peek.one said
first time poster in the thread. rep melbourne.

wassup mate

Home      
  



 
 




most viewed right now
+50online now  39
Image(s) inside Singer milf Casha
28 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
-32online now  34
G Herbo walking round here with herpes... ew lol
173 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
-17online now  34
Image(s) inside "I like you, and I want you..."
57 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+208online now  13
Image(s) inside Sittin 24 inches off the ground...
92 comments
1 day ago
@rides
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy