Official Aussie Spot

most viewed right now
 145
Video inside Mo'Nique Disses Charlamagne After Breakfast Club Interview
113 comments
@hiphop
most viewed right now
 120
Article inside Goon That Snatched 22 Savage Chain Found Dead
67 comments
@hiphop
most viewed right now
 119
NBA Co-Host gets Lebron dickrider Nick Wright in his Feelings
42 comments
@sports
most viewed right now
 81
OT New Yeezy 500 - Look like old shoes found in a dumpster
53 comments
@sports

section   (0 bx goons and 2 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10-23-2005, 12:18 AM         #601
mikey_pawze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NenaD said:
im from sydney /
whats goin on?

OHH!! i'm not new to the game anymore lol


Last edited by mikey_pawze; 10-23-2005 at 12:20 AM..
 10-23-2005, 12:18 AM         #602
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NenaD said:
im from sydney /

Wassup Brethren!!!!!!
:applause:
 10-23-2005, 12:20 AM         #603
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NenaD said:
im from sydney /
welcome mate...

well i am off for a few hours... cyaz
FOR THE WANG!!!
 10-23-2005, 12:24 AM         #604
mikey_pawze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
starting to bring all the aussies together :)
 10-23-2005, 12:25 AM         #605
NenaD  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
props to youse all
 10-23-2005, 12:27 AM         #606
mikey_pawze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
mmm thats y i gone up a few rep power points :) im gonna reach my goal lol
 10-23-2005, 12:37 AM         #607
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
so how old we all here?? ill start lol... 24, 25 tomorrow :D
 10-23-2005, 12:39 AM         #608
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
an post up some links to these Jukebox uploads, ill go an prop yas..
 10-23-2005, 12:43 AM         #609
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Happy Birthday 4 Tommorrow GreeNNugget
 10-23-2005, 12:55 AM         #610
mikey_pawze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
jesus boys im only 15, soon to be 16(age means nothing lol), but happy bday anyway greeNNugget


Last edited by mikey_pawze; 10-23-2005 at 01:15 AM..
 10-23-2005, 01:08 AM         #611
KillaKadafi  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'm 17 on November 29th CHEA

Ey Green nugget sup wit the Tzu upload ?
 10-23-2005, 01:15 AM         #612
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
HERE U GO GREENNUGGET I BAKED THIS FOR YOU!!!!!!




[pic - click to view]













!
 10-23-2005, 01:16 AM         #613
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yo i am back... i got some uploads in the UG section and in the QB thread... happy b'day greennugget!!!
 10-23-2005, 01:17 AM         #614
KillaKadafi  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lmao @ Trice

I got a lil job reviewin albums for a new site, $5 for each album. (it aint much, but i aint got a job lol)

is where it's at, the site isnt completed yet tho its due to be opened on Friday. The forums are up tho...so join up if you want

oh and peep my new avatar, what chu think ?


Last edited by KillaKadafi; 10-23-2005 at 01:20 AM..
 10-23-2005, 01:21 AM         #615
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao cheers guys...

:rasta: lol trice, good sh*t..

and im workin on that album lol, ive tried 3 times and its timed out every time :banghead:

[CODE]
Your file is now uploading. Do not close or leave this page.


Estimated time left: 03:37:23 Elapsed time: 00:33:26
Transfer rate: 5 KB/s ( 10715136 of 80389194 )
[/CODE]
 10-23-2005, 01:22 AM         #616
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KillaKadafi said:
Lmao @ Trice

I got a lil job reviewin albums for a new site, $5 for each album. (it aint much, but i aint got a job lol)

[WEBSITE LINK] is where it's at, the site isnt completed yet tho its due to be opened on Friday. The forums are up tho...so join up if you want [WEBSITE LINK]

Yeh bro i seen the link in your sig last night!
i was plannin on askin u bout it!
Is it a D/L forum? Or just a yakkity yak one?
Also can i have a perve at one of your reviews??
 10-23-2005, 01:23 AM         #617
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
any u guys heard the new(ish) drapht album?? its called Who Am I?... ya should give it a listen if ya havent heard, not bad at all
 10-23-2005, 01:25 AM         #618
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
...sweet avy too k!llakadafi.. what did ya make it with?? i made mine with Ulead gif animator, first time i ever opened the prog up... took me all of 10 mins lol..
 10-23-2005, 01:27 AM         #619
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yeh ive heard mixed reviews bout the Drapht!!!
I liked Pale ridah that was pretty good!!!!
Ill prolly cop it on my pay day
 10-23-2005, 01:31 AM         #620
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
hahahahah Mikey i was tryin 2 quote your post and i was wonderin why it wasnt working i thought the system was fu*ked
Why did u delete it???


Also how come our swear words dont get erased in this thread?????????/
Home      
  
 

 






most viewed right now
 39
Video inside The people loved The Rock even when they were supposed to hate him
66 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 28
Image(s) inside Feb 22 - LA Has Criminalized Poverty by Making It Illegal to Sleep in ..
69 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 27
Gabby Douglas looking fine af on
135 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Something Slight
36 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Confirmed: Dark Phoenix Will Introduce Famous Marvel Villains Before Captain M..
24 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 11
Video inside Baby - Before Anything Doc (The CMR Story)
88 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 11
YouTuber That Claimed Going Vegan Cured Her Cancer... Dies From Cancer
126 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 10
Image(s) inside She loves anime/manga/gaming & chicken shops...Smash or Pass?
93 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy