Official Aussie Spot

most viewed right now
 145
Video inside Mo'Nique Disses Charlamagne After Breakfast Club Interview
101 comments
@hiphop
most viewed right now
 127
Article inside Goon That Snatched 22 Savage Chain Found Dead
66 comments
@hiphop
most viewed right now
 98
NBA Co-Host gets Lebron dickrider Nick Wright in his Feelings
35 comments
@sports
most viewed right now
 69
OT New Yeezy 500 - Look like old shoes found in a dumpster
51 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 03-10-2006, 04:52 AM         #3641
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 magnetic24 said:
thistle (as usual) vs nugget... nugget won...

LMAO....howd he win??? seriously id like u to explain...and also get that "BX producer" outta ya name...cause ya cant produce...haha....it used to be BX emcee ay??? but u realised ya cant rap....first it was "knitec mixtape" or sum sh*t now its "kinetic BEATS mixtape" LMAO
 03-10-2006, 04:58 AM         #3642
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
:slap:
 03-10-2006, 05:55 AM         #3643
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
:slap:

^^^^^
 03-10-2006, 04:04 PM         #3644
KillaKadafi  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 magnetic24 said:
im underage, can i drop your name???
i'm underage too (17) but i'm pretty sure i'll b let in...i'll ask the owner see if he can let some others in 2
 03-10-2006, 07:04 PM         #3645
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Thistle said:
LMAO....howd he win??? seriously id like u to explain...and also get that "BX producer" outta ya name...cause ya cant produce...haha....it used to be BX emcee ay??? but u realised ya cant rap....first it was "knitec mixtape" or sum sh*t now its "kinetic BEATS mixtape" LMAO
nugget won becuase, you got someone to hack his computer but he got his ip adress, theres so many other things like being an internet thug little haxor geek... go back to writing racist raps and getting hated by all of bx...

look at this geek thistle
tried to bite juelz, but he cant whistle
trying to step to the kid
now all of bx thinks your raps ain't sh*t
ill take a book from moe dee and say your rhymes are conterfit
so dont fu*k with us
becuase all the aussies are a the cusp
of breaking becuase they knwo your faking
so you better not i hope i see you or your face will be aching...

so thistle, where are you beats f*g**t, at least im trying instead of wasting my life on empty chances... so stop your f*g**t hands from typing...
 03-10-2006, 07:08 PM         #3646
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 magnetic24 said:

look at this geek thistle
tried to bite juelz, but he cant whistle
trying to step to the kid
now all of bx thinks your raps ain't sh*t
ill take a book from moe dee and say your rhymes are conterfit
so dont fu*k with us
becuase all the aussies are a the cusp
of breaking becuase they knwo your faking
so you better not i hope i see you or your face will be aching...
i never got any1 to hack his computer but u can think that...and BTW that RAP... appalling...please evryone give feedback on that rap by magnetic
 03-10-2006, 07:39 PM         #3647
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i smells me a keystyle battle comin on
 03-10-2006, 08:10 PM         #3648
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Thistle said:
i never got any1 to hack his computer but u can think that...and BTW that RAP... appalling...please evryone give feedback on that rap by magnetic
your a but quick on that reply button, what you scared to say when your online...

i'll write a diss that will end your life on boxden you racist fu*k

 Tristan Smith A.k.a. Thistle said:
i dont hate black people, i just hate n i g g e r s


your a f*g**t who gets your kicks from dissing your fellow countrymen, looks like the anzac spirit died with you...

p.s. melbourne is the best city in australia (no offence trice, green and play) meblourne cats, and hurtsy cats rule your part of sydney...
 03-10-2006, 08:14 PM         #3649
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
im off into the city so ill be on in about 3 hours if you still wanna fu*k with me, i got the audio and everything f*g**t...
 03-10-2006, 08:31 PM         #3650
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
haha lets hear this audio...i need a good laugh...cause ya cant write 4 sh*t...look at this geek thistle
tried to bite juelz, but he cant whistle
trying to step to the kid
now all of bx thinks your raps ain't sh*t
ill take a book from moe dee and say your rhymes are conterfit
so dont fu*k with us
becuase all the aussies are a the cusp
of breaking becuase they knwo your faking
so you better not i hope i see you or your face will be aching...

if u rapped that^^^ ur flow would be allover the place...now look whos getting upset calling me a f*g**t..LMAO....u may be as fat as big pun but ur nowhere near his calibre LMAO
 03-10-2006, 09:12 PM         #3651
keg_70  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i am famous for pissing now!


[pic - click to view]

 03-10-2006, 09:17 PM         #3652
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 keg_70 said:
i am famous for pissing now!


[pic - click to view]



hahahahaha you famous man:applause: :applause:
 03-10-2006, 09:48 PM         #3653
play107  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 keg_70 said:
i am famous for pissing now!


[pic - click to view]


yer man cut that out and keep if for eva and one day u got a really kool story to tell ur kids , and u got the proof :D
 03-10-2006, 10:44 PM         #3654
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
wtf your local paper reports when someone gets caught pissing in the street??

lmao either way like you say now your famous
 03-11-2006, 06:55 AM         #3655
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Thistle said:
haha lets hear this audio...i need a good laugh...cause ya cant write 4 sh*t...look at this geek thistle
tried to bite juelz, but he cant whistle
trying to step to the kid
now all of bx thinks your raps ain't sh*t
ill take a book from moe dee and say your rhymes are conterfit
so dont fu*k with us
becuase all the aussies are a the cusp
of breaking becuase they knwo your faking
so you better not i hope i see you or your face will be aching...

if u rapped that^^^ ur flow would be allover the place...now look whos getting upset calling me a f*g**t..LMAO....u may be as fat as big pun but ur nowhere near his calibre LMAO
lol f*g**t, you ain't no where near me, you bite so much sh*t...
lol i got all of the aussies on this board behind me, who do you have your clansmen you racist, hahahaha maybe ill report you just to get you off this board, isn't it funny my firewall turned on and i got 20 more hacking attempts than i usually get, and when it comes to rapping, im only young, im trying im still learning, lol i started producing like 2 weeks ago aswell and your starting giving me sh*t, thats like a toddler trying to crawl...

and have you seen a picture of me, how do you know if im fat or not???

go back to your sh*tty part of your city and protend to be all gangsta with your f*g**t friends in the f*g**t part of sydney, lol hurstbridge cats RULE your a.ss...
 03-11-2006, 05:23 PM         #3656
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
oh and btw, i dont know why you go all crazy when something doesn't go yourway...
example, i stated that you lost your beef with nugget, which started from him giving you CONSTRUCTIVE critism...
then you contradict yourself saying my beats are sh*t and go on an all out attack...
then you give me sh*t about my rapping, i have only done it more less than a year and i've been producing for like 3 weeks, you must have been rapping longer than me...
i mean i always used to respect you, stick up for you if you needed it and all that good sh*t and when i stated a fact you crack it...
so if you wanna squash this "beef" im happy to, but you still wannabe a big shot, then fu*k you, pay me...
 03-11-2006, 06:39 PM         #3657
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
has anybody else seen that new snoop movie tenants????

that was the biggest load of garbage that ive seen all year !!!!!

fukn snoooooooooooooooooop!!!
 03-11-2006, 06:41 PM         #3658
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol i saw a trailer for it and it looked shiiiiiiiiiiiiiiiiiit...
 03-11-2006, 07:16 PM         #3659
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I dunno what you guys were expecting when you seen it, but its supposed to be snoops first 'serious' role in a movie. So i guess he wouldnt be playing his usual self, which he does in all his other films..

I wouldnt mind to see it just to see if he can actually act lol..

 03-11-2006, 07:56 PM         #3660
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
snoop acts as well as doctor dre can write rhymes
have you heard pac duets? no doubt gonna be best mixtape of 06
Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
Video inside The people loved The Rock even when they were supposed to hate him
66 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 33
Gabby Douglas looking fine af on
135 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Image(s) inside Feb 22 - LA Has Criminalized Poverty by Making It Illegal to Sleep in ..
69 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 21
Something Slight
36 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Confirmed: Dark Phoenix Will Introduce Famous Marvel Villains Before Captain M..
24 comments
19 hours ago
@movies
most viewed right now
 11
Video inside Baby - Before Anything Doc (The CMR Story)
88 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 10
YouTuber That Claimed Going Vegan Cured Her Cancer... Dies From Cancer
126 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Image(s) inside She loves anime/manga/gaming & chicken shops...Smash or Pass?
93 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy