Official Aussie Spot

most viewed right now
 95
Image(s) inside Uncle Murda taking shots at meeky mouse ?
33 comments
@hiphop
most viewed right now
 91
Image(s) inside Ms Aly OMFGIFTSOTB
8 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 73
Wack 100 vs. Maino (09-30-2016) [ANTICIPATION/DISCUSSION THREAD] Tale Of The T..
205 comments
@hiphop
most viewed right now
 69
Image(s) inside Beanie Sigel post a message to MEEKY MOUSE
101 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 03-04-2006, 01:03 AM         #3561
Thistle 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
So how'd you find boxden hilltop?? ya been a member here for long??

Oh and dont pay any attention to Thistle, he's just, to quote somone else on this board, "an angry young lad"
please hop off my c*ck
 03-04-2006, 01:07 AM         #3562
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Hop off YOUR nuts ay?? THREE MINUTES after I posted, asking someone else a question, you reply to me.. lmao thistle you are gay, arent you f*g..
 03-04-2006, 01:10 AM         #3563
Thistle 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
Hop off YOUR nuts ay?? THREE MINUTES after I posted, asking someone else a question, you reply to me.. lmao thistle you are gay, arent you f*g..
yeah mate im gay im in the gay and lesbo mardi gras tonight ay..yep im soooo gay....werent u the guy who said u werent homophobe??? hey say hi to ya wife 4 me ok....jeez she must be bored when her husbands on the net at 7pm on a saturday night

PS...please dont mention my name it just makes u look like a loser..i dont mention urs
 03-04-2006, 01:17 AM         #3564
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol yer I did say i wasnt a homophobe.. and? That doesn't mean I cant think you arent gay as well.

Why not mention you, its fun giving you a hard time, laughing at your responses..

PS. My 'wife' would laugh at a little c*nt like you, so why would I tell her you say 'hi'?

Anyways, I wasnt talking to you in the first place. fu*k off.

EDIT: oh, and I'm on the PC cos I just put my kids to bed mate. You're the pathetic one on the computer, 18 years old with nothing stopping you from going out, but YOU are at home, sitting on the computer

/goes back to listening to The_Boss_Hog_Barbarians-Every_Hog_Has_Its_Day-2006-


Last edited by greeNNugget; 03-04-2006 at 01:20 AM..
 03-04-2006, 01:21 AM         #3565
Thistle 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
lol yer I did say i wasnt a homophobe.. and? That doesn't mean I cant think you arent gay as well.

Why not mention you, its fun giving you a hard time, laughing at your responses..

PS. My 'wife' would laugh at a little c*nt like you, so why would I tell her you say 'hi'?

Anyways, I wasnt talking to you in the first place. fu*k off.
im saying what if i was gay...whats it to you??? LMAO....woooo ur wife would laugh at me....woooo im so embarrased....now whos getting upset... "fu*k off" LMAO.....feisty lil boy arent you????...ok brother peace im off and say goodbye to ya wife...dont cry now
 03-04-2006, 03:56 AM         #3566
BigsteW 
space
space
space
$n/a | Props total:  
awesome read

nice work c*nts
 11 years ago '04        #3567
Zirov 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,263 | Props total: 138 138
Angry young lad...
funniest sh*t ive read in a while

Why cant we all just get along?
 03-04-2006, 07:34 PM         #3568
HilltopHood 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 play107 said:
just talk sum sh*t here and i'm sure it'll com quick
Yeah might get lots of small posts from me
 03-04-2006, 07:39 PM         #3569
HilltopHood 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
So how'd you find boxden hilltop?? ya been a member here for long??

Oh and dont pay any attention to Thistle, he's just, to quote somone else on this board, "an angry young lad"
cant remember how I found it but been useing the site to get info since it started. I only found out how good jukebox was when I signed up about a year ago.
 03-04-2006, 07:42 PM         #3570
HilltopHood 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this e-beef is lol
 03-04-2006, 08:00 PM         #3571
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BigsteW said:
awesome read

nice work c*nts
couple pages of entertainment for ya's.. glad you liked it lol..
 03-04-2006, 11:52 PM         #3572
play107 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
couple pages of entertainment for ya's.. glad you liked it lol..

yer , fu*k nieghbours , fu*k home and away , it's Boxden Aussie Soap stars GreeNNugget and Thistle for all ur soapy entertainment needs :D, and on this weeks episode........



:applause: :applause: :applause:
 03-04-2006, 11:54 PM         #3573
play107 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hey Nugget any chance u could up that other Pegz album (capricorn) or the Obese compliation ???
 03-05-2006, 01:43 AM         #3574
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 play107 said:
yer , fu*k nieghbours , fu*k home and away , it's Boxden Aussie Soap stars GreeNNugget and Thistle for all ur soapy entertainment needs :D, and on this weeks episode........

On this episode, Thistle moves out of his parents house, and flies to L.A. in search of a gangsta rap record deal...

Sorry thistle, couldnt help myself mate.. :D


Last edited by greeNNugget; 03-05-2006 at 01:45 AM..
 03-05-2006, 01:55 AM         #3575
Enemy_Oz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Sup Fellas,

New the site & reppin Canberra.

I got a nice collection of Aussie Hip Hop, just waiting to get into the downloads forum so I can post it for yall ;)

Help a brother out ;)
 03-05-2006, 02:00 AM         #3576
magnetic24 
space
space
space
$n/a | Props total:  
back from lakes entrance... down there is a bloody beutiful part of oz...
 03-05-2006, 02:07 AM         #3577
Thistle 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
On this episode, Thistle moves out of his parents house, and flies to L.A. in search of a gangsta rap record deal...

Sorry thistle, couldnt help myself mate.. :D
whilst there thistle goes to an ice cube concert and says n*gga and gets bashed....all the while....greennugget is working to feed his 15 kids (strangely tho he only remembers him having s3x with his wife twice)

tune in next time for another installment of "Gays & Their Wives"


Last edited by Thistle; 03-05-2006 at 02:26 AM..
 03-05-2006, 02:37 AM         #3578
TriceJ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
On this episode, Thistle moves out of his parents house, and flies to L.A. in search of a gangsta rap record deal...


^^^^^^^^^ :applause: :applause: :applause:
 03-05-2006, 02:37 AM         #3579
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Thistle said:
whilst there thistle goes to an ice cube concert and says n*gga and gets bashed....all the while....greennugget is working to feed his 15 kids (strangely tho he only remembers him having s3x with his wife twice)

tune in next time for another installment of "Gays & Their Wives"

LOL, now that was actually FUNNY!!! keep it up, you might actually write a decent rhyme next :P

EDIT: TYPE A DECENT KEYSTYLE I MEANT TO SAY SORRY


Last edited by greeNNugget; 03-05-2006 at 02:43 AM..
 03-05-2006, 02:44 AM         #3580
Thistle 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
LOL, now that was actually FUNNY!!! keep it up, you might actually write a decent rhyme next :P

EDIT: TYPE A DECENT KEYSTYLE I MEANT TO SAY SORRY
yeah and next time u may have a mature comment

EDIT: mature comeback..because we all know u dont have mature comments


Last edited by Thistle; 03-05-2006 at 02:46 AM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
Image(s) inside Chanel west coast tho
71 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
NFL Jaguars Jalen Ramsey with a real suspect interview
184 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 34
Sep 29 - Average Cable TV Bill Now Over $100/Month; “Every Year is a New Recor..
268 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 23
NBA KD & Klay - Shoot till you miss
150 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 23
Article inside This Is What The Purge 4 Will Be About
34 comments
19 hours ago
@movies
most viewed right now
 22
ugly duckling chelsea clinton claims weed is killing people :cmonsonn:
97 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
Video inside Philly rapper Quilly gets chain snatched at Mcdonalds
120 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 13
Sep 29 - The List of Clinton Associates Who’ve Died Mysteriously.
227 comments
1 day ago
@misc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy