3,488
squad up!
 

Jada says south is 90% beats and 10% lyrics


view the rest of most viewed
 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 13 years ago '04        #151
DBlockinemOut 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,343 | Props total: 177 177
 bigdut1213 said
Problem Child > Anything Jada Has Done
In My Hood > Anything Jada Has Done
Many Men > Anything Jada Has Done

LoL are you kidding me?

please, i thought you grew up... but those are all good songs at best... there not even the 3 best 50 cent songs

 08-22-2005, 10:37 PM         #152
SmokieMcPot  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DBlockinemOut said
and fu*k young cheesy and lil lame

the two most overated rappers of all time

THEY CAN'T RAP...

WTF are ya'll crunked out south heads smokin, those two fu*ks barely rap on beat let alone say anything remotely slick...

chamillionare, bun b, ti (sometimes), young buck, they're good

and IMO little brother doesn't seem the least bit southern in there music really

look jeezy and wayne make nice pop songs, but lol they're terrible lyrically....

and don't come in here, oh u should hear his mixtape sh*t, i done heard that crap too, just him rappin like a lil whiny crackhead over better beats

he disrespected someone from dblock and got u mad

 13 years ago '05        #153
ilikefattygirlz 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,261 | Props total: 0 0
100% true jadakiss will murder any southern rapper you name lyrically and if you know about music you will agree.

 08-22-2005, 10:38 PM         #154
bigdut1213  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DBlockinemOut said
and fu*k young cheesy and lil lame

the two most overated rappers of all time
You should be k!lled ASAP for putting Wayne in the same category with Jeezy, Wayne's verse on the remix of Mic Check > DBlockinemOut's life

 DBlockinemOut said
LoL are you kidding me?

please, i thought you grew up... but those are all good songs at best... there not even the 3 best 50 cent songs
No, I'm not kidding you, 50 Cent owns Jada any day of the week, holidays included

 08-22-2005, 10:39 PM         #155
bigdut1213  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SmokieMcPot said
he disrespected someone from dblock and got u mad
he always gets mad

 13 years ago '04        #156
DBlockinemOut 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,343 | Props total: 177 177
best 3 50 cent songs/frees

1. Balt Love Thing
2. Stretch Armstrong freestyle... blaht blaht blaht
3. 50 Bars

 13 years ago '04        #157
DBlockinemOut 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,343 | Props total: 177 177
 bigdut1213 said
You should be k!lled ASAP for putting Wayne in the same category with Jeezy, Wayne's verse on the remix of Mic Check > DBlockinemOut's life



No, I'm not kidding you, 50 Cent owns Jada any day of the week, holidays included

lol whatever duke i know u like girlie rap, its ok, thats fine i'm not gonna change that

but at least jada can go to his own block :)

 13 years ago '04        #158
Mista Mizatti 5 heat pts
space
avatar space
space
$10,592 | Props total: 1337 1337
 ilikefattygirlz said
100% true jadakiss will murder any southern rapper you name lyrically and if you know about music you will agree.
Scarface>Jada

Now fall back young'n

 13 years ago '04        #159
DBlockinemOut 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,343 | Props total: 177 177
 SmokieMcPot said
he disrespected someone from dblock and got u mad

bi*ch says what?

 13 years ago '04        #160
DBlockinemOut 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,343 | Props total: 177 177
 Banxxx said
Scarface>Jada

Now fall back young'n

scarface doesn't count


scarface >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>bun b >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>then all other southern rappers

 13 years ago '04        #161
DBlockinemOut 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,343 | Props total: 177 177
and i ain't mad? who gets mad on the internet

i'm just right :)

 13 years ago '04        #162
Mista Mizatti 5 heat pts
space
avatar space
space
$10,592 | Props total: 1337 1337
 DBlockinemOut said
scarface doesn't count


scarface >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>bun b >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>then all other southern rappers
Cee Lo>>>>>>>>>>>>Jada
Andre 3000>>>>>>>>>>>>>>>Jada
T-Rock>>>>>>>>>>>>>>>Jada
Big Rube>>>>>>>Jada


If you don't know over 10 artist from the South without naming someone that had a video in the last year then you can't speak on the South. Its just that easy but n*ggas on boxden are too slow to realize that. Oh well :rolleyes:

 08-22-2005, 10:45 PM         #163
SmokieMcPot  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DBlockinemOut said
bi*ch says what?

see, look at ya...u gettin all defensive...

 13 years ago '04        #164
DBlockinemOut 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,343 | Props total: 177 177
 SmokieMcPot said
see, look at ya...u gettin all defensive...

sure i am, lol lol lol lol

i'm just laughing at the groupies truthfully

 08-22-2005, 10:48 PM         #165
bigdut1213  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DBlockinemOut said
but at least jada can go to his own block :)
So what, I bet Jada would slap his own moms if 50 offered him a contract, fook going back to a block, if I was rich I would buy the block

 08-22-2005, 10:53 PM         #166
SmokieMcPot  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DBlockinemOut said
sure i am, lol lol lol lol

i'm just laughing at the groupies truthfully

tru dat, i was just fu*kin wit u

 13 years ago '04        #167
DBlockinemOut 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,343 | Props total: 177 177
 Banxxx said
Cee Lo>>>>>>>>>>>>Jada
Andre 3000>>>>>>>>>>>>>>>Jada
T-Rock>>>>>>>>>>>>>>>Jada
Big Rube>>>>>>>Jada


If you don't know over 10 artist from the South without naming someone that had a video in the last year then you can't speak on the South. Its just that easy but n*ggas on boxden are too slow to realize that. Oh well :rolleyes:
i don't watch videos but i don't believe any of these artists are still active mainstream wise

Top Authority
Dayton Family (i know they from OH, but they rap southern style and they old)
Cool Breeze
Willie D
Tela
JT Money, lol remember that f*g
R.O.C
Physco Realm
Young Bleed
Mac... he was nasty actually too bad hes doin life

.. dude i ain't 16, i ain't these youngins just poppin off at the mouth; and IMO jada > face, but not by alot... i got face around 22-24, and if u look at my list i ain't got a bunch of fu*ks on it, they all thoro, face is def one of my fav rappers ever, bun b too... but on a lyrical level jadakiss is unbelievable with his rhyme schemes sometimes, and his punchlines are witty and creative as fu*k

 13 years ago '04        #168
DBlockinemOut 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,343 | Props total: 177 177
 bigdut1213 said
So what, I bet Jada would slap his own moms if 50 offered him a contract, fook going back to a block, if I was rich I would buy the block

thats what game did?


i think u forget that 100K jada gets for all those guest appearances he does :)

jada might not sell millions, but between his reebok commercials and guest appearances hes makin alot more money than u seem to think

 08-22-2005, 10:57 PM         #169
Hooksword  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 siggiddy said
no hate but if Krayzie Bone is your favorite rapper, you shouldn't even post a comment like this.........
Why's that? You don't specify.


It's funny because Krayzie Bone has more musical talent than all the artists I stated, and every artist in your top 10 as well.

Krayzie Bone could sing/rap about Old McDonald having a farm and it would still sound better than "AAHAAAAAAAAAAA! southern rap is wack, n*gga/I'm black, n*gga/i used to sell crack, n*gga/AAHAAAAAAA!/AAHAAAAAAA!/AAHAAAAAAAAAA!, n*gga"

 13 years ago '04        #170
Mista Mizatti 5 heat pts
space
avatar space
space
$10,592 | Props total: 1337 1337
 DBlockinemOut said
i don't watch videos but i don't believe any of these artists are still active mainstream wise

Top Authority
Dayton Family (i know they from OH, but they rap southern style and they old)
Cool Breeze
Willie D
Tela
JT Money, lol remember that f*g
R.O.C
Physco Realm
Young Bleed
Mac... he was nasty actually too bad hes doin life

.. dude i ain't 16, i ain't these youngins just poppin off at the mouth; and IMO jada > face, but not by alot... i got face around 22-24, and if u look at my list i ain't got a bunch of fu*ks on it, they all thoro, face is def one of my fav rappers ever, bun b too... but on a lyrical level jadakiss is unbelievable with his rhyme schemes sometimes, and his punchlines are witty and creative as fu*k


lol these n*ggas brought out JT Money

I HEAVILY disagree with you on that Jada>Face but you seem to know your sh*t so you get props

:applause:


Last edited by Banxxx; 08-22-2005 at 11:01 PM..

 13 years ago '04        #171
DBlockinemOut 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,343 | Props total: 177 177
 Hooksword said
Why's that? You don't specify.


It's funny because Krayzie Bone has more musical talent than all the artists I stated, and every artist in your top 10 as well.

Krayzie Bone could sing/rap about Old McDonald having a farm and it would still sound better than "AAHAAAAAAAAAAA! southern rap is wack, n*gga/I'm black, n*gga/i used to sell crack, n*gga/AAHAAAAAAA!/AAHAAAAAAA!/AAHAAAAAAAAAA!, n*gga"

i agree with him having talent but having him #1 is ludacris, lyrically hes extremely repetitive and i totally disagree on him sounding good over anything, them last two bone albums were sh*tty as fu*k and he ain't sound good on alot of them songs, but yes he does have ALOT more talent than most, but to have him #1 is quite questionable...

 08-22-2005, 11:00 PM         #172
n2deep  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
dblock sucks d!ck
gunit suck d!ck
ronald mcdonald > dblock + gunit combined

 08-22-2005, 11:01 PM         #173
bigdut1213  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DBlockinemOut said
.. dude i ain't 16, i ain't these youngins just poppin off at the mouth; and IMO jada > face, but not by alot... i got face around 22-24, and if u look at my list i ain't got a bunch of fu*ks on it, they all thoro, face is def one of my fav rappers ever, bun b too... but on a lyrical level jadakiss is unbelievable with his rhyme schemes sometimes, and his punchlines are witty and creative as fu*k
Your list will always be a fook list if Game is listed there

 13 years ago '04        #174
DBlockinemOut 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,343 | Props total: 177 177
 Banxxx said


lol these n*ggas brought out JT Money

I should give you props for that one

i should get props for top authority i been listenin to them since before half these kids were born :)

 08-22-2005, 11:02 PM         #175
SmokieMcPot  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
how old are u dblockinemout?

Home      
  
 


most viewed right now
 160
NBA Brandon ingram Might Be GONE FOR A WHILE, He Almost PUNCHED A REFEREE B4 L..
82 comments
4 hours ago
@sports
most viewed right now
 128
 NBA *BROTHERHOOD OVER* LEBRON JAMES says HE DID NOT SPEAK to his TEAMMATES aft..
9 comments
35 minutes ago
@sports
most viewed right now
 117
Image(s) inside My Nuts About To Bust Like Her Pants Button
18 comments
4 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 78
Video inside Mexican Gang Member Warns 6ix9ine About Prison
47 comments
2 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 71
Drake Buys 3rd Home In Hidden Hills
18 comments
2 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 68
What’s The Worst Lie A Woman Has Ever Told You?
59 comments
5 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 51
NBA New Video Shows Rondo Indeed Did Spit On CP3
111 comments
4 hours ago
@sports
most viewed right now
 44
 Image(s) inside M1lf: after 5 kids? You be the judge.
6 comments
55 minutes ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 38
Transgender Claims All That Young Buck Gay sh-t Was A Publicity Stunt
121 comments
5 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 34
NBA Carmelo Spit on CP3 Not Rondo
22 comments
3 hours ago
@sports
most viewed right now
 34
Image(s) inside Oct 20 - Extremely rare 'open' beehive in Virginia stuns wildlife expert
37 comments
5 hours ago
@news
most viewed right now
 28
Image(s) inside Kehlani 6ix9ine
39 comments
5 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 27
Image(s) inside the perfect woman... dime status
6 comments
2 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
NFL Cleveland Browns @ Tampa Bay Buccaneers Game Thread
40 comments
2 hours ago
@sports
most viewed right now
 23
Image(s) inside Oct 20 - 63 infant bodies found at second Detroit funeral home
25 comments
4 hours ago
@news
most viewed right now
 22
Image(s) inside Pie Eating Contest
16 comments
5 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
CAT DADDY - Please Don't LOCK Me UP ... THAT CHICK'S GONNA HAVE S3X WITH ME!!!
23 comments
4 hours ago
@misc
most viewed right now
 20
NFL The Official New England Patriots At Chicago Bears Game Thread
158 comments
3 hours ago
@sports
most viewed right now
 18
Video inside Tee Grizzley coming for the Migos neck in the jewelry game
16 comments
5 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 18
 Video inside Boskoe100 issues apology to 6ix9ine.. Calls him the goat
2 comments
34 minutes ago
@hiphop
Top 10 most propped recently
Last few hours...
BigBallerLavar
91
Mr Scaramucci
64
Lonny Breaux
50
CaliSteppin
49
PROV
48
Skateboard T
43
Rule 336
39
Flippa Huxtable
35
N.O.4Life
34
Good Guy Ry
34
Top 10 most slapped recently
Papi
26
BlackDynamite
19
BigBallerLavar
19
blah blah blah
18
TommyD
13
IFuckedUrMom
13
Swade009
12
mak30586
11
QB Eagles
11
Flippa Huxtable
11
 
 





most viewed right now
online now  38
Image(s) inside OK So You All Asked Me For A Proof Pic
340 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  26
Video inside "If Your 30 Years Old & Slept With Only 25 Women Your a Beta Male."
273 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
online now  25
Image(s) inside Queen Latifah Expecting Child With Partner Eboni Nichols
89 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  19
Video inside Samsung may have just killed the game... Zero bezels on deck!
33 comments
20 hours ago
@tech
most viewed right now
online now  17
Video inside Disney & Marvel Releasing "Iron Man" Edition Of 50 Cent's Get Rich Or D..
39 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  13
Video inside POST YOUR FAVORITE AR AB Telling on Himself Video
70 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
online now  13
The fastest way for Disney to recoup the billions they spent on Fox
29 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
online now  11
Oct 20 - BREAKING: Trump says US will withdraw from nuclear arms treaty with R..
60 comments
23 hours ago
@news
 Closes in 2 hours - NBA: Atlanta at Cleveland - 6:00 PM
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy