3,758
 

PS3 or 360?


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 08-21-2005, 01:16 PM         #51
jburg1887  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
im gettin both. i think its sick that the 360 has bluetooth. it would be the sh*t if i can use my bt headset for xbox live instead of the wired one that comes w/ it.

 08-21-2005, 01:26 PM         #52
b0p  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
PS3 gone be the best new system

 08-21-2005, 01:46 PM         #53
lilsquirt1708  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I am going to get both of the systems...cuz i like both the PS2 and Xbox now

 08-21-2005, 02:44 PM         #54
Verzatyle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
3-6-0

 08-21-2005, 02:56 PM         #55
TruLAFan  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
At first i was gona get a PS3 cuz thats what everybody else is getting and when I play somebody i wanna play on a system that most of my homies is familiar with. Like right now I only know 1 person with a XBox and when we play madden he always has to play us on the PS2 cuz most of us aint familiar with the XBOX.
BUT after seeing that the price for PS3 will be 499, I cant get with that, so imma go witht he Box.

 14 years ago '05        #56
doubletrouble™ 
space
avatar space
space
$1,707 | Props total: 85 85
When is tha PS3 coming out ?

 08-22-2005, 12:04 AM         #57
Andre_3000  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
the ps3 is coming out a year after 360 thas the word on the streetz


Last edited by Andre_3000; 08-22-2005 at 01:22 AM..

 14 years ago '05        #58
the407problem 4 heat pts
space
avatar space
space
$4,568 | Props total: 332 332
probably both but i think 360 is more sick

 08-22-2005, 04:43 PM         #59
8ghosts  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Xbox 360...Halo 3

 08-23-2005, 12:29 PM         #60
Andre_3000  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i didnt think halo was all that

 08-25-2005, 12:23 AM         #61
Sparks914  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ps3 all the way, Microsoft is gonna get all of yall who buy it with that bullsh*t 400 dollar system or the basic 299 system. when PS3 has all the capabilites of the 400 dollar 360.

 08-25-2005, 02:01 AM         #62
Andre_3000  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Sparks914 said
Ps3 all the way, Microsoft is gonna get all of yall who buy it with that bullsh*t 400 dollar system or the basic 299 system. when PS3 has all the capabilites of the 400 dollar 360.
i thought the ps3 was 400?? not the 360 was 400?? which is it??

 14 years ago '04        #63
Sylent Khaos 
space
avatar space
space
$3,622 | Props total: 1 1
The PS3 will be atleast $450 as it cost $550+ to make.


Any way, I'm getting that 360 for sure. Nintendo has gotten me curious about their new system. As for Sony, i gave up on them a while ago and the PS3 news isn't helping me.

 08-25-2005, 09:23 AM         #64
remixed9989  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
to what I heard... the PS3 is gonna be several times more powerful than the XBOX 360. the thing is, i would want both... PS3 because it's supposed to be better, and the XBOX 360 because of the second PERFECT DARK, my favorite game from N64 dayz.

 08-25-2005, 09:25 AM         #65
remixed9989  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Sylent Khaos said
The PS3 will be atleast $450 as it cost $550+ to make.


Any way, I'm getting that 360 for sure. Nintendo has gotten me curious about their new system. As for Sony, i gave up on them a while ago and the PS3 news isn't helping me.
on a scale i saw, it was a bar graph for power it was something like this...

360 ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
PS3 ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
Nin. ]]]]

but hey, i don't know how reliable that is, i'll check into it


Last edited by remixed9989; 08-25-2005 at 09:25 AM..

 08-25-2005, 09:27 AM         #66
remixed9989  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
and by the way... I don't know why the Nintendo isn't going to blow the others away, because the entire Nintendo Corp. is dedicated to video games unlike Microsoft and Sony.

 08-25-2005, 11:32 AM         #67
king_pimp23  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
People should stop this madness and just get both systems....you at home cats get ya mommy 2 pay for it (rake the lawn n sh*t, lol) while the out in the world people will just work 2 pay for it or get a girl 2 do it or something

NE way...

Did the xbox not prove that it could be just a good a system as the ps2....all there were was a bunch of complaints from PS d*ckriders talkin bout the xboxs' controllers shape, or how big the system was and sh*t like that.....
Gates isnt gonna spend all that money developing a system that gets "blown out of the water". Also because MS is a comp company they have made the xbox open ended so new software packages, Hard drives and sh*t like that can improve the system as new developments occur. with the ps3 what u get is what u get

 08-25-2005, 12:17 PM         #68
DarkSidesHero  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Andre_3000 said
i thought the ps3 was 400?? not the 360 was 400?? which is it??
there is NO OFFICIAL pricing on the PS3 but Ken Katuragi has said it WILL be expensive....so just think in the price range of $400-$500.....then add the money for a hard drive/memory card, extra controller.....

the 360 will be available at 2 different prices. the Core System @ $299 and the Premium System @ $400...the $400 is the better deal just due to the fact that your getting $200-$250 worth of extra stuff that youd need to buy anyway for only $100.

 Sparks914 said
Ps3 all the way, Microsoft is gonna get all of yall who buy it with that bullsh*t 400 dollar system or the basic 299 system. when PS3 has all the capabilites of the 400 dollar 360.
dumb dumb alert....BOTH 360 packages do the SAME THING....its just the peripherals that are different.....

 1000bluntz said
I'm getting a PS3, never been a fan of XBox outside of Ninja Gaiden. Plus PS3 will be the more powerful system in my opinion, especially considering that it's coming out a while after 360. Damn these gaming companies and these insane prices they are putting up....I just wanna play good video games.
just because the system is coming out later doesnt mean that itll be more powerful. they already have the specs set in stone. they cant make any major changes to it. why do people complain about the prices of games like $10 is sooooo much....2 quarters a for 8 days will give u that extra $10...

 08-25-2005, 12:34 PM         #69
whackawookie  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
finally somebody that knows what he's talking about. ps3 isnt anything spectacular, ur just being misled by sony's marketing campaign just like everyone was with the ps2 at e3 the yr before it came out. i will have both no contest, but u fools sitting here saying ps3 because of gta, u might wanna realise that gta is not exclusive, infact its never been announced as a next gen game. the power of the ps3 blah blah blah, its already been proven that the graphics that were shown at e3 were rendered videos and not gameplay. 450 for a core system for ps3 is ridiculous, 3d0 and neogeo were around that much and they didnt last, u think a blu ray disc is going to make all the difference. u need to understand the main reason sony is going blu ray is because its pirateless, if it holds 30gigs and the game is only 2gigs, chances are it will still be on blu ray simply for the fact u cant copy it. stop being fanboys of a system in which the creator of mgs even states that ps3 has visions that are unrealistic compared to 360.

 14 years ago '05        #70
sthsideplaya 
space
space
space
$473 | Props total: 3 3
Playstation 3

 14 years ago '05        #71
Truechaldean 3 heat pts
space
space
space
$1,030 | Props total: 26 26
 DarkSidesHero said
dumb dumb alert....BOTH 360 packages do the SAME THING....its just the peripherals that are different.....
No they arent the $300 version doesnt have a hard drive so that means No HDD which means dumbed down games

 08-25-2005, 03:51 PM         #72
remixed9989  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 king_pimp23 said
People should stop this madness and just get both systems....you at home cats get ya mommy 2 pay for it (rake the lawn n sh*t, lol) while the out in the world people will just work 2 pay for it or get a girl 2 do it or something

NE way...

Did the xbox not prove that it could be just a good a system as the ps2....all there were was a bunch of complaints from PS d*ckriders talkin bout the xboxs' controllers shape, or how big the system was and sh*t like that.....
Gates isnt gonna spend all that money developing a system that gets "blown out of the water". Also because MS is a comp company they have made the xbox open ended so new software packages, Hard drives and sh*t like that can improve the system as new developments occur. with the ps3 what u get is what u get
Sony makes more computers than Microsoft considering Microsoft is a software company.
Nobody in here will truly know or really be happy with anything until they both come out and you've tried em both. As far as the comment about buying both... EXACTLY. I wish my parents would buy me some sh*t like that, cept they 720 miles away, and I like it like that.

 08-25-2005, 03:54 PM         #73
remixed9989  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
a game doesn't make a system... the PS3 is supposed to be more powerful... but it sure as hell ain't cause of the GTA. It's not like Sony made GTA anyways. That's bullsh*t.


Last edited by remixed9989; 08-25-2005 at 03:55 PM..

 08-25-2005, 04:00 PM         #74
remixed9989  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 aesop-hop12 said
theres a bunch of sh*t on the web, a reliable source( computer/gamer freek), told me it was gon look like this...maybe hes wrong
there's a picture of the XBOX 360 on the XBOX official page:


lol, helmet, haha

 08-26-2005, 02:48 AM         #75
xll3allalx  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
no doubt xbox 360 is gona run sh*t......ps3 is gona b off da hook dont get me wrong but 360 is gona blow sh*t up....who knowz about da online play fo 360 do u havto pay to get a subscription like da first one or is it free?

Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+46online now  50
Article inside Officer charged after taking videos of black man’s penis and showing ..
48 comments
20 hours ago
@misc
most viewed right now
+54online now  43
goes to my college... damn yo. Middle finger to this life fahm.
57 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+17online now  36
Mar 20 - 5G Home internet coming to 17 markets, $50/month, 200mbps up & down, ..
98 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
+32online now  19
US sitting at 100% on Rotten Tomatoes right now
52 comments
20 hours ago
@movies
 Closes in 2 hrs - NBA: Utah at Atlanta - 7:30 PM
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy