squad up!
 

Ma$e says hes signing to GUNIT on Shade45

 
1
most viewed right now
 207
24 comments
@hiphop
2
most viewed right now
 90
101 comments
@thotties
3
most viewed right now
 69
28 comments
@sports
4
most viewed right now
 69
26 comments
@hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 08-13-2005, 07:48 PM         #31
jordan980 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i cant imagine slow a.ss mase stutterin sayin g g g g g unit!

 08-13-2005, 07:53 PM         #32
sgb_11 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yayo is gonna flop, olivia is gonna flop, mop gonna flop, mobb deep might go gold

 08-13-2005, 08:10 PM         #33
steve09090909 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this is wack to me

 13 years ago '04        #34
tmontana171 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,495 | Props total: 274 274
 HipnotiK said
g-unit is officially fallin off, they signin so many n*ggas to gain support it aint gonna help them at all, LMAO @ them signin a crip to try to gain street cred
spider loc signed a year ago n*gga were u been

 08-13-2005, 08:13 PM         #35
HipnotiK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 S1xth said
all you dudes downing g-unit are wack and the dude talking sh*t has game in his avy..lets see how game's bi*ch a.ss does on his next lp..that fu*k will barely go gold!..but i noticed after these dudes released material on more then two lp's everyone dislikes them..why because they aint rapping like theyre broke and f!ghting to get on?..if so then you all have your heads up your a.sses..your favorite rapper isnt gangsta!..all these fu*ks are living lavish..you always like dudes when theyre underground and once they hit big and theyre shining crazy the hate begins..well fu*k that and fu*k you! ahaha..jealously is a bi*ch isnt it?..also i think its a good look for mase,lookin forward to dudes new sh*t!..fu*k the pastor mase feel good bullsh*t tunes

game's next album = sells more than his first

i heard there were a lot of g-unit groupies on this site but damn

i didnt know there was this many haha fukin go ride g-unit's d!ck some more

they runnin this hip-pop sh*t haha


Last edited by HipnotiK; 08-13-2005 at 08:14 PM..

 13 years ago '04        #36
hewsdaddy 
space
avatar space
space
$7,278 | Props total: 4 4
jayz fell off when none of his albums after vol2 sold as much

 13 years ago '04        #37
peto 
space
avatar space
space
$2,398 | Props total: 57 57
 FrostyNug24 said
whatever.....just give me good music.....period

said perfectly

 13 years ago '04        #38
|-young-| 
space
space
space
$1,670 | Props total: 656 656
 HipnotiK said
yayo is gonna flop, olivia is gonna flop, g-unit is gonna fall off

end of story everyone wave good-bye *bye bye gay-unit*

thanks for bringin in 100s of thousands of crackers into the hip-hop world
lol
this comes from the guy with f*g**t a.ss game in his avatar

u mad cuz that girl a.ss n*gga not makin no more money?

 08-13-2005, 09:08 PM         #39
markus1127 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn they a regular label now huh

 08-13-2005, 09:15 PM         #40
HipnotiK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 |-young-| said
lol
this comes from the guy with f*g**t a.ss game in his avatar

u mad cuz that girl a.ss n*gga not makin no more money?

not makin no more money? youknowwhatitis vol 3 aka death of g-unit mixtape sold more than any other... not only that game's g-unot shirts sold out across the world hahaha damn game is takin over haha g-unit groupies is maaad

 08-13-2005, 09:37 PM         #41
techboi 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Finestmp3z_com said
Someone has to not go platinum before you say they falling off.
real talk, everybody that was on g-unit so far has gone platinum. Can't name one person who didn't

 08-13-2005, 09:40 PM         #42
AL Producer 
space
space
space
$n/a | Props total:  
next they sign Ja Rule

 08-13-2005, 09:42 PM         #43
Finestmp3z_com 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HipnotiK said
not makin no more money? youknowwhatitis vol 3 aka death of g-unit mixtape sold more than any other... not only that game's g-unot shirts sold out across the world hahaha damn game is takin over haha g-unit groupies is maaad
Where did u get this information form? Did u make it up?

 08-13-2005, 09:47 PM         #44
HipnotiK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
makin it up?? makin what up it was in the news that the g-unot shirts were sellin out all over the world and everyone knows youknowwhatitis Vol. 3was sellin like crazy... and game is gettin g-unot copywritten and comin out wit a full line of g-unot clothes hahahah funny sh*t


Last edited by HipnotiK; 08-13-2005 at 09:48 PM..

 08-13-2005, 10:24 PM         #45
BlazeDip5et 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmfao werd that dude l0c or w,e his name wears that blue shirt and that homo blue flagg

b's upppppppppppppppppppp

 08-13-2005, 10:25 PM         #46
BlazeDip5et 
space
space
space
$n/a | Props total:  
and fu*k every 1 in g unit even mobb deep said to say it but fu*k itttttttt

 13 years ago '04        #47
ChrisBosh4_ATL 
space
avatar space
space
$1,978 | Props total: 0 0
yeah mase showed up in detroit with a G Unit chain and g unit shirt and 50 called him out ...

 13 years ago '04        #48
sundance 
space
avatar space
space
$1,777 | Props total: 0 0
i wounder is k!lla cam gonna speak on this

 08-14-2005, 02:03 AM         #49
POMP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
mop is the bestin gunit besides young buck i think buck gonna get huge he gonna be one of the best

 08-14-2005, 02:05 AM         #50
Mirage 
space
space
space
$n/a | Props total:  
YES!!! MURDA MASE!!!

all we need to do now is bring back k!lla Cam

 13 years ago '05        #51
Secwrit23 
space
avatar space
space
$1,344 | Props total: 1 1
yo all you guys are hater's....i bet mases sh*t sells now hes on gunit...just like mobb deep's will....everyone just hatin...cause 50 on top of the world....he got a dam video game...everything he wants...so stop hatin...cause if u were in his shoes...u guys would do the same thing

 13 years ago '04        #52
nat1ve 
space
avatar space
space
$254 | Props total: 33 33
HEll yeah man, Ma$e is back, fu*k everyone who thinks that he fell off man......
(**listens to Harlem WOrld**)

 13 years ago '04        #53
iRyceboi 
space
avatar space
space
$1,303 | Props total: 8 8
 HipnotiK said
not makin no more money? youknowwhatitis vol 3 aka death of g-unit mixtape sold more than any other... not only that game's g-unot shirts sold out across the world hahaha damn game is takin over haha g-unit groupies is maaad
death of g unit?

[pic - click to view]


coming soon


[pic - click to view]


coming soon

 13 years ago '05        #54
ldogjr2k5 
space
avatar space
space
$64 | Props total: 0 0
I think that would be funny him being on guint. they bout that money, but to all you hatas out there I gotta couple of words for u. People out there talking bout falling off, how? They aint got a cd dat aint went platinumm, i sending this out especially to da dude with game on here with the 2 pistols in the tony yayo album rating post. Why do people hat on you when you are on the top. there cd quality is soooooooo much betta then trash thats out now. I like nas but his last efforts have been garbage. I hate jay z( too many d!ckridaz), Gunit k!lling it right now whether u like it or not. Yall got poeple on here still holding their diamonds in the air, like beaine sig gonna come out da woodworks with dame lol( sorry for da hate but it is somewhat true). As yall can see i am visablly bothered by the hate on here for g-uint. I aint da type of dude dat be on da internet all day, yall need to get out. get off da net and get dis money like dem. Southeast wash dc-i aint in da suburbs typing dis sh@t Im in the hood, so my opinion means a lot more then u internet f*gs. :finger:

 13 years ago '05        #55
rippac4 
space
avatar space
space
$14,460 | Props total: 1552 1552
hip hop isn't what it used to be the cats that make good music don't really sell good

 13 years ago '05        #56
Big SpartacuS 
space
avatar space
space
$880 | Props total: 49 49
*ponders thought of a semi Children Of the Corn reunion*


Last edited by Big SpartacuS; 08-14-2005 at 03:34 AM..

 13 years ago '05        #57
BigBoo44 1 heat pts
space
avatar space
space
$380 | Props total: 425 425
 HipnotiK said
g-unit is officially fallin off, they signin so many n*ggas to gain support it aint gonna help them at all, LMAO @ them signin a crip to try to gain street cred

crip?

 08-14-2005, 04:14 AM         #58
jordan980 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BigBoo44 said
crip?
spiderloc

 13 years ago '04        #59
DJ Maximum|M 51 heat pts51
space
avatar space
space
$44,823 | Props total: 16813 16813


@ Mase & G-Unit

 08-14-2005, 08:57 AM         #60
tommydimz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
all i no is mase betta be good wit them cuz i wanna hear a song wit mase n banks tha would be some sik sh*t

Home      
  
 


top in section
online now  24
85 comments
top in hiphop
top in section
online now  14
14 comments
top in wild'ish
most viewed right now
online now  33
30 comments
top in thotties
 





most viewed right now
online now  41
Video inside Hottest Chiropractic Adjustment Compilation Ever Remastered
76 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  28
No wine no roses just 7 min n some bb oil
55 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  22
Video inside Kid puts Laxatives in the schools lemonade
47 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
online now  15
Image(s) inside Does The Avengers 4 Director Set Photo Reveal The Title?
25 comments
22 hours ago
@movies
most viewed right now
online now  14
Video inside The iPhone XR gets unequivocally ethered
64 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
online now  13
Joe Budden diss dropping at noon :meekohdamn:
213 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
online now  10
Xbox response for PlayStation classic
111 comments
22 hours ago
@games
most viewed right now
online now  9
audio inside Lupe Fiasco – King Nas
181 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy