Aug 4 - 50 Mocks Fat Joe, Jadakiss, Game, Nas In 'Piggy Bank' Video

most viewed right now
 98
MLB Curt Schilling is peddling conspiracy theories surrounding the Parkland sh..
43 comments
@sports
most viewed right now
 65
Women of Wakanda
156 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 61
NBA Kyrie speaks on Zaza falling on Westbrook legs
130 comments
@sports
most viewed right now
 55
Video inside 6ix9ine Ex Friends COME BACK For they Throne
89 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 13 years ago '04        #101
dirty v 
space
avatar space
space
$1,119 | Props total: 0 0
damn 50 cold blooded he took it to a level all the cats he dissin cant now every track he put out he gone have a video wit it and the white kids gonna eat that sh*t up cuase yall see this is a white kid type thang that corny imature till im 27 sh*t they do they gone be lovin this up and copin it and jada and joe aint got that kinda money to hire some1 to make a video like dis,like em said its white america..............now i dont like 50 didnt cop either of his albums got the burned copy from white cats at school of get rich or die tryen and didnt feel it i aint even herd all the cuts from the mass i just coped piggy bank to hear all what all da hype was bout, the chorus is tight i love the get more money more money part i yell that when i win at da casino's but thats bout only thing coo bout it......i was watchin 106 and 50 said this new album u can pop in and watch the videos while u rollin in ya car wit da tv's....again mostly white kids got the t.v.'s i no n*ggas got em to but more white cats do than us i no i aint got em.....now am i going to cop the re-release of the massacre...........u bet yo a.ss i wanna see these damn videos lol but i dont like 50 believe dat......and yukmouth already got game on a video clownin wit the head band and sh*t so that wasent really origanal 50 but thats my opion hate it or love
 13 years ago '05        #102
TheT 21 heat pts21
space
avatar space
space
$16,933 | Props total: 728 728
this sh*t funny as hell
 08-06-2005, 05:33 PM         #103
kocaine187 
space
space
space
$n/a | Props total:  
video is rubbish i seen it an was expecting more....the video does have one truth to it fifty aint nutting but a made up person, he living the gangster life through video games.
 13 years ago '04        #104
$tackBundle$ 2 heat pts
space
avatar space
space
$953 | Props total: 151 151
sh*t looks funny...but come on thats all 50 can do to respond.. he aint on that lyrical sh*t.. this is straight elementary. all u gotta do is look at the newspaper everyday and see how cartoonists make fun of people through drawings anybody can do that
 13 years ago '04        #105
Mr_Plenty 
space
avatar space
space
$2,738 | Props total: 316 316
LOL dat shyt sounds 2 funny lol
 08-07-2005, 03:02 AM         #106
TX_Country_Boi 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 cdoyle456 said:
actually, that was a warning shot, kind of like 50's wack a.ss piggy bank, which was so inefective that he has to make a video to accompany it, Nas is making "another ether" for 50 on NASDAQ, but like you said before, you're not biased at all
No hate on you, but I do have to say if Piggy Bank was so ineffective, why were people talkin about it so damn much... If it was wack, prople wouldn't have said anything about it. It woulda just been another track and we wouldn't have even worried about it. Piggy Bank did exactly what 50 wanted it to do... It Got D-Block, Nas, and Fat Joe involved in beefs and it made 50 a lot of money.

Also, last time I checked... Ether was just a throwed diss track... It's not like Ether ruined Jigga's career. If I'm correct, Ether didn't hurt Jay-Z's record sales at all. And with the success rate of sequels... I really don't think another Ether is gonna hurt 50's record sales...
 08-07-2005, 12:13 PM         #107
bigteezy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that nucca is a marketing fool,when he do leave the game he gone leave paid
 13 years ago '04        #108
siqone 
space
avatar space
space
$1,151 | Props total: 2 2
good post
 13 years ago '04        #109
cuzjuan 4 heat pts
space
avatar space
space
$3,251 | Props total: 619 619
yo str8 ill cop that sh*t jus for the vidz word!
 08-07-2005, 12:52 PM         #110
trueblackman25 
space
space
space
$n/a | Props total:  
tha video was funny as hell, i know nas gotta get him fa sho on his cd comin up
 08-07-2005, 12:57 PM         #111
adadfalife607 
space
space
space
$n/a | Props total:  
aiyyyyo that sh*t looks funny as fu*k i need to see that video, i like game as mr. Potatoe head haha
 13 years ago '04        #112
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 3 3
Got damn...much as I'm not a huge 50 fan I'm prolly gonna cop for the videos...

He's one smart fool man...he's gonna sellout everywhere with this...
 08-07-2005, 04:55 PM         #113
Timedatombomb 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This sh*t is funny
 13 years ago '04        #114
waggdagod 
space
space
space
$278 | Props total: 0 0
yeah whatever
 08-07-2005, 11:31 PM         #115
d0ughboy21 
space
space
space
$n/a | Props total:  
im not a 50 fan....but that video is hillarious
 13 years ago '04        #116
Big Shaq 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,944 | Props total: 53 53
ha ha ha
 13 years ago '04        #117
Melm0610 
space
avatar space
space
$257 | Props total: 0 0
yeah the video is funny
 13 years ago '05        #118
rellish 
space
avatar space
space
$2,102 | Props total: 1252 1252
damn, that n*gga made videos for every song? I will prolly cop to see what it looks like. sh*ts gonna sell, and the beef sh*t will get bigger when n*ggaz see the piggy bank video. In my hood, iz that n*gga 50 actually walkin through his hood?... prolly not.
 08-08-2005, 05:02 AM         #119
ka0tic 
space
space
space
$n/a | Props total:  
tight a.ss video.
 13 years ago '05        #120
mal.rex.one 
space
avatar space
space
$86 | Props total: 0 0
i seen that sh*t its funny a.ss hell... but 50 still a bi*ch... i like the "im a hustler" kid (possible cassidy?) in the subway
Home      
  
 

 






most viewed right now
 46
Image(s) inside Bx Mathemagicians, I need ya'll to mathmatize this equation | Part II
152 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 45
Video inside Mo'Nique Disses Charlamagne After Breakfast Club Interview
236 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 39
NBA Co-Host gets Lebron dickrider Nick Wright in his Feelings
138 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 33
Image(s) inside Tamara
34 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Article inside Goon That Snatched 22 Savage Chain Found Dead
101 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 27
Image(s) inside I'd Bend Her Thick Ass Over That Counter...
30 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Image(s) inside Are u still checking for this in 2018?
105 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
The Iceman has a DISTURBING interview that explains why he killed people RELEN..
57 comments
21 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy