BEST LOOKIN' "FRIDAY" GIRL???? (PICS)

most viewed right now
 71
Jun 22 - Boy, stabbed in neck, dies after running to hospital
172 comments
@misc
most viewed right now
 56
NBA Nate Robinson tearing up the Big 3 almost fights
12 comments
@sports
most viewed right now
 43
Lil Skies Almost Robbed and Killed as news of X spreads
23 comments
@hiphop
most viewed right now
 41
Image(s) inside #JusticeforJunior
79 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who's the FINEST????????
NIA LONG 39 17.33%
LISA RODRIGUEZ 69 30.67%
KD AUBERT 117 52.00%
Voters: 225. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 11-10-2005, 03:10 PM         #81
REGULATOR  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'd fu*k'em All Man, fu*k That To Hard Of A Decision
 11-10-2005, 03:14 PM         #82
ChEEK$  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
well, it was very difficult. but i came to the conclusion
*drum roll*..................LISA RODRIGUEZ
 13 years ago '05        #83
AirForce318 
space
avatar space
space
$12,486 | Props total: 733 733
I picked Lisa cuz I like latin chicks. But Nia and KD ain'n nowhere near ugly. Did you see that kitchen scene in Big Momma's House?? Damn.
 13 years ago '05        #84
QPakaQ 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,927 | Props total: 611 611
my order is like this:

1. Nia(she just s3xy as fu*k)
2. Lisa(she is fine as fu*k aswell)
3. KD(gets last because she has no a.ssatall disease but she still s3xy)
 11-10-2005, 04:13 PM         #85
Pacin0  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
LISA RODRIGUEZ she looks like a freak.
 11-10-2005, 04:15 PM         #86
liquid3625  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lisa Rodriguez hands down, nia long is old and over due, and that KD chick is a butta face, here face is not all that!!!
 13 years ago '05        #87
G_M_D 
space
avatar space
space
$1,684 | Props total: 28 28
All of them would get it Hard but KD AUBERT is just straight fire
 13 years ago '04        #88
Cutty Olds 7 heat pts
space
avatar space
space
$17,052 | Props total: 7643 7643
Oh my GOD it's K.D. hands down!!! she can get the buisness REAL QUICK!! Her mouth and eyes got me!!

But Nia and the other gal ain't no damn slouches either by far!!!
 13 years ago '05        #89
justinG 
space
avatar space
space
$1,311 | Props total: 0 0
tie i would fu*kt hem both lol sucka pick i take both
 11-11-2005, 12:40 PM         #90
colonyl3x18999  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
nia longg
 11-11-2005, 12:43 PM         #91
louisianaboy  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
LOOKIN FOR A CAR, SUV, JUST SUMTHIN TO DRIVE... NEW AND OLD ?????????? peep this website. i peeped a 05 lexus goin for $2150 no lie!! copy tha link and see for yaself... and u know daaat ...
 11-11-2005, 04:38 PM         #92
rekles  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
id like to see all of them at once and ,,,,ooohhhh damn they're all fine
 13 years ago '04        #93
stylesp198 
space
avatar space
space
$883 | Props total: 0 0
damn this is pretty hard nbut i gotta go with lisa rodriguez
 11-12-2005, 10:13 AM         #94
Tibbo03  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Its all bout KD.
 11-13-2005, 09:11 PM         #95
cali_wayz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
thx peeps. i really hope lisa catches up with kd. i just think she is fake. not a real beauty IMO. once again for the peeps who don't know my pick is LISA. then Nia. i can't really touch KD. i seen "i'm gonna get you sucka"

oh and everybody has been propped.


Last edited by cali_wayz; 11-13-2005 at 09:12 PM..
 11-13-2005, 09:50 PM         #96
Hitemup2k5  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Too hard to choose
 13 years ago '05        #97
ElQueHablaSucio 35 heat pts35
space
avatar space
space
$3,710 | Props total: 2600 2600
the second one...she can get it 24/7.
 11-15-2005, 10:16 AM         #98
theMIGHTYbg  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i pick nia long when she got hair on her head then lisa is a close second but according to those pics its lisa peace
 13 years ago '04        #99
jBoRiCuA 10 heat pts10
space
avatar space
space
$2,650 | Props total: 263 263
KD is so fuken s3xy..! even tho her voice is a lil funny but still..omg
 13 years ago '05        #100
flammo300 
space
space
space
$438 | Props total: 0 0
KD all the way
Home      
  
 

 






most viewed right now
 17
Image(s) inside New iPhone Leak Reveals Apple's Nasty Surprise
33 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 12
audio inside 6ix9ine “Blood Walk”
129 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Nuttin butt azz💦💦💦
64 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Teyana Taylor live stream
124 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Johnny Depp’s $650M Film Fortune “Almost All Gone”, New Rolling Stone ExposĂ© ..
99 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 6
NBA Kawhi Sit Down With Pop Memes...Funny OR Nah
55 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 6
Image(s) inside Anthony Bourdain's girlfriend is a worshipper of Lucifer and possible ..
96 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 6
XXXTentacion Real Killers Brag And Mock The Florida RAPPER Death
229 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy