Aug 3 - Vida Guerra Accused Of Leaking Nude Photos As A Publicity Stunt

most viewed right now
 113
Image(s) inside Demi Rose Busts Out
101 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 72
Image(s) inside Macklemore getting fitted for a new grill by Johnny Dang
28 comments
@hiphop
most viewed right now
 55
She Said She Ya Fav Thick Chick
23 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 52
Video inside Comedian Godfrey is a SAVAGE!!!!!!!
60 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 08-03-2005, 11:27 AM         #21
kocaine187 
space
space
space
$n/a | Props total:  
good for her if she wanna be showing herself nekkid, i dont mind....

seems like you f*g**ts showing hate for her do.....


Last edited by kocaine187; 08-03-2005 at 11:28 AM..
 12 years ago '05        #22
TheT 21 heat pts21
space
avatar space
space
$16,685 | Props total: 583 583
stupid
 08-03-2005, 11:38 AM         #23
tommydimz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damee i wish i seen the pics
 08-03-2005, 11:46 AM         #24
osama 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i'd buy her album if it had nud3 pics in it.
 12 years ago '04        #25
ranecoat07 
space
space
space
$277 | Props total: 0 0
pics would be great
 08-03-2005, 11:59 AM         #26
b0p 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 eNcrypTioN said:
no one really cared about her singing, we just wanted to see her nekkid pics
yep :D
 12 years ago '04        #27
NBA Brawler 112 heat pts112
space
avatar space
space
$17,459 | Props total: 2278 2278
i never saw the pics. where they at?
 08-03-2005, 12:26 PM         #28
DarkSidesHero 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Lavares said:
i think that Man hit it before! he regonized that tatoo!
u didnt need to hit to be able to notice the tatoo she has around there....its been in regular pics...
 12 years ago '04        #29
Screwhead|m 193 heat pts193
space
avatar space
space
$14,971 | Props total: 246 246
Gloria Velez said it was a publicity stunt in that interview she did a while back.

I guess hoes recognize hoes.
 08-03-2005, 12:48 PM         #30
GeMiNi 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'd still hit it... :D
 12 years ago '04        #31
creep 14 heat pts14
space
avatar space
space
$6,836 | Props total: 70 70
man she wants pubicity... ill make a s3x tape witrh her and leak it! :)
 08-03-2005, 01:00 PM         #32
biggfoot024 
space
space
space
$n/a | Props total:  
she sings? who cares
 08-03-2005, 01:10 PM         #33
Who's Dat? 
space
space
space
$n/a | Props total:  
she needs love...
 08-03-2005, 01:24 PM         #34
cnice 
space
space
space
$n/a | Props total:  
[cassidy] WOW!!! [/cassidy]
 08-03-2005, 01:45 PM         #35
48601 
space
space
space
$n/a | Props total:  
\|/ vida's career\|/
 12 years ago '04        #36
illatwill 
space
avatar space
space
$1,293 | Props total: 5 5
 RAPSOURCE2003 said:
Hey Illatwill You Need To Take Off That Juve Pic Of Him Spankig Himself, Lol


But Anyways That bi*ch Needs To Make A pr0no Tape, Then She Will Really Be The Talk Of The Internet.....
SMH @ U Givjng Me Hate 4 Nothing, Ur A bi*ch

Its f*g**ts Like U Who Make BX Suk

Glad Theres A MH So We Dont Gotta Worry Bout Clowns Liek U

****Oh...And Btw, I Been Had This Avy Be4 U Was Registered So Stfu

Smh @ Making It Sound Homo Now****


Last edited by illatwill; 08-03-2005 at 01:47 PM..
 08-03-2005, 01:48 PM         #37
bigdut1213 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tommydimz said:
damee i wish i seen the pics
Man I thought everyone saw those pics
 08-03-2005, 01:54 PM         #38
n2deep 
space
space
space
$n/a | Props total:  
,,,,,,,,,,,,
 08-03-2005, 01:55 PM         #39
yungb 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 osama said:
i'd buy her album if it had nud3 pics in it.
I'd download it.

 illatwill said:
Glad Theres A MH So We Dont Gotta Worry Bout Clowns Liek U
Co-Sign...

Good looks on the news...now I got somptin to talk about later.
 12 years ago '05        #40
Garnet & Gold 42 heat pts42
space
avatar space
space
$33,296 | Props total: 14 14
Y'all act like it's a bad thing though.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 56
Image(s) inside Oct 18 - Former Wharton Professor: 'Trump Was the Dumbest G*ddamn Stud..
78 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 33
Legendary Nickelodeon Pedophile Dan Schneider was/is a savage(in a bad way)
188 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 32
Cute or Ugly? You decide....
85 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Image(s) inside Thats Too Much Woman For U Charlie, Gonna Have To Share Her Around A Bit
30 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Oct 18 - cable cartel strikes back - internet only price headed to at least $8..
115 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 17
Video inside Rose Burgundy Exposed As A Butt Pirate. His Gay Lover Show's Receipts
155 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 17
NBA #1 pick Joakim Fultz
103 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 16
Black child out here lookin’ 5-0
91 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy