squad up!
 

***top 5 Worst Punchlines Of All Time***

view the rest of most viewed
 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 13 years ago '05        #1
10435 page views
57 comments


CaShMoNeYDfG 15 heat pts15
space
avatar space
space
$1,027 | Props total: 838 838
***top 5 Worst Punchlines Of All Time***
 

 
5.)Nelly - "...You ain't from russia, so bi*ch why you rushin?"... image
4.)50 Cent- "Call Mah gun lil scrappy its mah, k-k-k-kaay" image
3.)Cam'ron - "Yellow and red stones call em lemon red, yellow diamonds in my ear, call em lemon heads.." :thefu*k:
2.)Pharell - "Can you catch what i'm pitchin? Chef Boy-R-Pee is back in the kitchen.." :banghead:
1.) THE WORST---- Lil Flip - "...and i'll adore you, I'll treat you like milk, i'll do nothin but spoil you..." :thumbsdow image :sick: image image :thefu*k:

57 comments for "***top 5 Worst Punchlines Of All Time***"
 13 years ago '05        #2
CaShMoNeYDfG 15 heat pts15 OP
space
avatar space
space
$1,027 | Props total: 838 838
give props if u agree

 13 years ago '04        #3
Ea$e 
space
avatar space
space
$6,452 | Props total: 566 566
That Cam line was tight, the fu*k were you thinking?

I agree with the rest..

 13 years ago '04        #4
Kasssssst 135 heat pts135
space
avatar space
space
$38,386 | Props total: 11 11
lmao props cuz i agree on #1 even tho my line is worst den dat taken from flip but switched

"Ill treat you like butter and do nothin but spread ya"

U DONT GET WORST DEN DAT LINE

 07-30-2005, 03:26 AM         #5
FaB514 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that flip line is wackkkkkkk, rest are okay

 07-30-2005, 03:34 AM         #6
backMJPIP2333 
space
space
space
$n/a | Props total:  
dont like Cam but i sorta liked that line

 07-30-2005, 03:55 AM         #7
TheCypher 
space
space
space
$n/a | Props total:  
smh for mentioning the Cam'ron punchline..


Last edited by TheCypher; 07-30-2005 at 03:55 AM..

 07-30-2005, 03:55 AM         #8
Da_Infantry 
space
space
space
$n/a | Props total:  
3.)Cam'ron - "Yellow and red stones call em lemon red, yellow diamonds in my ear, call em lemon heads.."



....i dont mean to correct ya, but its..

"Canary Burgundy i call it lemon red, Yellow Diamonds in my ear i call em lemon heads"

 13 years ago '05        #9
The Problem 
space
avatar space
space
$1,668 | Props total: 396 396
the line was whack cos of the way he typed it... but that cam' line is fire.

 07-30-2005, 05:39 AM         #10
Lungs 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Paul Wall: "I've got more rocks than the Rock on rock"

funny as hell but still pretty wack

 13 years ago '04        #11
Kiss The Stick 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,314 | Props total: 14 14
i liked the cam lines anyways nore should win this thread


"im like a hammer that u hold in ur hand, i make hits"


 13 years ago '04        #12
Young Fab 1 heat pts
space
avatar space
space
$17,805 | Props total: 14853 14853
"look at da chain, it's mo karats than Bugs Bunny's lunch/"-Paul Wall

 07-30-2005, 06:54 AM         #13
zoo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 CaShMoNeYDfG said
2.)Pharell - "Can you catch what i'm pitchin? Chef Boy-R-Pee is back in the kitchen.." :banghead:
Um.. did you even listen to this line? It's nothing like that.

 07-30-2005, 07:09 AM         #14
ppits_dawg 
space
space
space
$n/a | Props total:  
those arent punchlines those are just random garbage


really though, terrible rhymes like those just make me laugh my a.ss off... i get this mental image of nelly sittin in the studio thinkin that line up then being like DAMN THIS sh*t IS TIGHT

 07-30-2005, 07:25 AM         #15
illphil 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nah haha i proip u for the other but that cam line was pure flow... it jsut rolls out ya tongue haha
i have to say kanye has the WORSE fu*kING PUNCHLINE EVER....

kanye - diamonds ... " If a stripper named Porscha and u get tips from many men
Then your fat friend her nickname is Minivan...." SMH x 10000....

kanye - in ooh drama ... "Now if my man Benzino got a Benz and they call him Benzino
When I get my Bentley they gon call me Bent-lino....." errmm.......YES..?

kanye - jesus walks .... " Sayin we eat pieces of sh*t like you for breakfast, huh
Yall eat pieces of sh*t? Whats the basis?..." sounds like he's run out of summink to say.

i like kanye.. but some of the stuff he comes up with makes me think.... he's lost...

co-sign to the nelly and lil flip punchlines. hahaha
lil flip one is funny tho hahaha

 07-30-2005, 07:45 AM         #16
FaceMob 
space
space
space
$n/a | Props total:  
That P joint doesnt seem right the way you typed the joint up but I fu*ks with it.

Skate Boards P...lol

 07-30-2005, 08:22 AM         #17
SpectacularYES! 
space
space
space
$n/a | Props total:  
my hearts colder than Jack Frosts is - Lloyd Banks

thats AWFUL...especially from someone of Banks' standards...

 07-30-2005, 09:25 AM         #18
billieskeet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 CaShMoNeYDfG said
2.)Pharell - "Can you catch what i'm pitchin? Chef Boy-R-Pee is back in the kitchen.." :banghead:
Its......"No steroids can make you hit what I'm pitching
Chef boy-ar-P is back in the kitchen"

And Its A Nice Line Really REally

 07-30-2005, 09:32 AM         #19
Lungs 
space
space
space
$n/a | Props total:  
co-sign to Kanye, he's the corniest in the game

 13 years ago '04        #20
..AMARU.. 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,289 | Props total: 1068 1068
fu*k your favourite punchline rapper

 13 years ago '05        #21
BigL4Life 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,980 | Props total: 41 41
Nelly on Hot in Herrree....

its not all correct but somewhat...

....Im just kiddin like Jason

 07-30-2005, 03:02 PM         #22
rlzrilrap 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i actually liked the 50 one

it fit into da song

 07-30-2005, 03:08 PM         #23
Imonfya247 
space
space
space
$n/a | Props total:  
opinions opinion opinions

i'm suprised the e-beef hasn't been started yet.

 07-30-2005, 03:19 PM         #24
ItsDaCarter20 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Kanye and Pharell both suck ...

 07-30-2005, 05:21 PM         #25
ROYISWAR 
space
space
space
$n/a | Props total:  
and this is all that...cream cheese and bagel on it







whoa

 07-30-2005, 05:47 PM         #26
cincybry7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
when 50 says that line its tight as hell!!!!

 13 years ago '05        #27
BigL4Life 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,980 | Props total: 41 41
wat song is the 50 lil scrappy line from

 13 years ago '04        #28
Saucenah 
space
avatar space
space
$2,238 | Props total: 240 240
Anyone see that fake a.ss Corn Pops commercial... I wanna know who wrote those rhymes. That sh*t was so fu*kin corny.

 07-31-2005, 11:40 AM         #29
DJBNUNN 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Cams sh*t was cool!

 13 years ago '05        #30
Kubrick 
space
space
space
$298 | Props total: 1 1
I proped you, but I think this is the worst line or lines

Magoo from Clock Strikes (remix)

Back of the bus, with Rosa Parks
Too much to say, watch my remarks

Rosa never sat at the back! Despite this debacle, the rhyme is still very weak. Actually his entire verse is crap!

Home      
  
 


top in section
online now  45
70 comments
top in sports
top in section
online now  11
5 comments
top in gear
most viewed right now
online now  35
81 comments
top in thotties
 





most viewed right now
online now  39
Video inside Would You Cheat On Her?
81 comments
21 hours ago
@misc
most viewed right now
online now  24
Video inside Brittany Renner attempts to seduce planet Earth
153 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  23
Video inside Machine Gun Kelly embarrasses Slim Shady
112 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  17
NBA "They didn't pay me to guard nobody. They paid guys to guard me"
29 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
online now  15
Article inside Lupe just dropped one of the most pro-black albums
289 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
online now  12
Image(s) inside Sep 20 - Disturbing vid shows father-son gun down their neighbor durin..
211 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
online now  10
Video inside The iPhone XR gets unequivocally ethered
82 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
online now  7
Obama was like DAMN, HE'S RIGHT lol (Gay Marriage)
78 comments
21 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy