Which album cover is gayer?

most viewed right now
 107
Image(s) inside Cute chick at my crib Halloween costume
141 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 81
Image(s) inside Foursquare data reveals the most popular fast-food chain in every stat..
210 comments
@wild'ish
most viewed right now
 66
Rick Ross Fake Drug Dealer, Ex Cop, Dead Beat Dad & Illuminati Puppet
93 comments
@hiphop
most viewed right now
 49
NBA Lonzo Ball INSANE Highlights vs Suns 29 Pts, 11 Reb, 9 Ast
237 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Which cover is the gayest?
Trey Songz - Gotta Make It 67 20.06%
Bow Wow - Wanted 126 37.72%
Marques Houston - Naked 58 17.37%
R. Kelly - TP3: Reloaded 73 21.86%
None; All of them are tight as fuck (TRANSLATION: I Am a Homosexual And/Or Girl) 10 2.99%
Voters: 334. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 12 years ago '05        #61
ThaNostalgic1 
space
avatar space
space
$1,474 | Props total: 0 0
bow wow cuz 3 cuts in the eyebrows (thinkin bout that jay z line) n him trying to show some peach fuzz i had more facial hair than he does n when i was 15
 12 years ago '05        #62
ThaNostalgic1 
space
avatar space
space
$1,474 | Props total: 0 0
 illphil said:

[pic - click to view]



^^ word
that cover is straight homo.. i mean why are u stripping off for the hood??.... oh wait ..... he's stripping for the teeny boppers that'll buy his album...
lol was just thinkin bout that 1...saw a special on mtv w/ this white kid liking rap and he pulled some albums he had n guess what he took out....GRODT n Massacre thats when i realized how he gets millions of records sold by the white ppl :offtopic: lol
 07-29-2005, 12:41 PM         #63
Signiture718  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
they all gay but im picking bow wow cause the dude is gay. got fu*ked by his male security guard. only girl i eva seen him talk to i hear is a hermaphrodite(ciara) and now he thinks hes hard? fu*k bow wow. hes a f*g**t. wait a couple years and hell be the next michael jackson.
 07-29-2005, 01:18 PM         #64
DJLow2  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
R. Kelly thinking like, "Should I take a p!ss off this mountain?"
 07-29-2005, 01:21 PM         #65
dub-u $  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
either bow wow for the three cuts in his eyebrow or r kelly for looking like simba at the end of lion king.
 07-29-2005, 02:10 PM         #66
No Joke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
they all craazy homo. but treyz is on some ol' flaming sh*t. theres gayer tho.. im sure.
 07-29-2005, 02:11 PM         #67
osama  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lil bow wow... looks like a wanksta.
 07-29-2005, 02:13 PM         #68
No Joke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
EDIT: i agree, wtf is rkelly up to in that picture. how the fu*kd he get up there? and in that suit? looks like where spock faught kurk on startrek, on some real sh*t.
 12 years ago '04        #69
eza 
space
avatar space
space
$3,686 | Props total: 1 1
i made a mistake bow wow looks like a rainbow warrior lmao
 07-29-2005, 03:28 PM         #70
Krazy K  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]



 07-29-2005, 03:29 PM         #71
leather face  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
the first one he looks like hes about to deep throat the mic...but massacre was still worse lol.


Last edited by leather face; 07-29-2005 at 03:30 PM..
 07-29-2005, 03:31 PM         #72
pacman82  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
nekkid wtf? let it go yo younger brother got it mh
 07-29-2005, 03:34 PM         #73
Hookz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Trey Be Lookin Like Hes Gettin A Nut In
 12 years ago '04        #74
BrBHZ 8 heat pts
space
avatar space
space
$16,047 | Props total: 2738 2738
^^LMAO at that prince sh*t.... OMG thats gay. the ni99a sittin on a flower a.ss nekkid.


Last edited by BrBHZ; 07-29-2005 at 03:41 PM..
 12 years ago '04        #75
memyselfni 9 heat pts
space
avatar space
space
$2,555 | Props total: 1 1
whats really gay his how all these men in this thread know whats gay and how gay it is. now thats gay.
 12 years ago '05        #76
MidNiteBlues 32 heat pts32
space
avatar space
space
$7,528 | Props total: 3283 3283
Trey album cover mad homo..that n*gga got the blowjob face n sh*t
 12 years ago '04        #77
J. Jones04 
space
avatar space
space
$3,849 | Props total: 4 4
Man Bizarre album cover is the gayest
 12 years ago '04        #78
memyselfni 9 heat pts
space
avatar space
space
$2,555 | Props total: 1 1
 Mormanator67 said:
this coming from an r-kelly fan... stfu u douche
u mad cause you have gaydar
:finger:
 12 years ago '04        #79
memyselfni 9 heat pts
space
avatar space
space
$2,555 | Props total: 1 1
i don't understand why other men sit around and look at pics of other men and call them gay. how do you know they are gay? have you had them? do you have gaydar?
 12 years ago '05        #80
Sub Crazy 15 heat pts15
space
avatar space
space
$13,779 | Props total: 2611 2611
gotta go with that trey songs sh*t. Although i been thinkin about it that bow wow one is the gayest but w/e. They all homo. BUt that lil flip one shoulda been in the poll. haha
Home      
  
 

 






most viewed right now
 46
Image(s) inside Somebody explain the rap chain game to me
66 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 41
Image(s) inside Ass too Phat to pass up
83 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Image(s) inside Oct 19 - Dogs make cute facial expressions to humans on purpose, study..
42 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 32
Pinky counting up ones by the hundred!!
93 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 29
Album Sales (chart date 10/20/17) "hip hop heads" lost, Wu-Tang 25K first week
148 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Image(s) inside Feds Seize $22M Worth Of Weed Shipped From Cali To NYC For "Operation ..
165 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 23
Image(s) inside Calling All Detectives
31 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Video inside Carnival 2017 Was Litty (HEY I)
27 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy