3,725
 

Jul 25 - Nas fires back


 
3
most viewed right now
  115
17 comments @news


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

New replies show every 10 seconds
 07-26-2005, 05:06 PM         #101
HHDownloads  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
nas will lyrically murder 50

 07-26-2005, 05:07 PM         #102
HHDownloads  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
cant wait to see how this progresses

 07-26-2005, 05:11 PM         #103
r-dog1116  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 peto said
i sure hope something happens i wanna see more shots fired more people hurt somebody crying over they lost career. this summer has been alright with the Game at summer jam sh*t but damn i was it to be a very hot summer

blazin hip hop ya know TAKE ACTION


What u sayin is u wanna see some one get k*lled and hip hop loose either nas or 50


Last edited by r-dog1116; 07-26-2005 at 05:13 PM..

 07-27-2005, 09:20 PM         #104
123abc  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
jayz is tryin to sign jada to defjam, jada said no doubt. so i doubt jayz will get at em again cause jada boyz wit nas

 07-28-2005, 02:49 AM         #105
Bishop_Lamont  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
50 career gonna be over with Nas

 14 years ago '04        #106
damjr87 1 heat pts
space
space
space
$2,142 | Props total: 10 10
Nas would eat 50 to pieces

 07-31-2005, 01:39 PM         #107
biggsmizz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
nice track

 14 years ago '04        #108
knowughetto 9 heat pts
space
avatar space
space
$11,431 | Props total: 19 19
He's gonna do the same thing to 50 just like he did to Jay-Z. That is just a lil shot until he ethers his a*s on his next album.

 14 years ago '04        #109
knowughetto 9 heat pts
space
avatar space
space
$11,431 | Props total: 19 19
 Cappeallar said
Nah, Nas is very consistent. Just because he doesn't make "radio" songs, that doesn't mean he is inconsistent.
^^true dat

 07-31-2005, 01:49 PM         #110
Mcmasterlock  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
where can i get this track at?

 07-31-2005, 03:36 PM         #111
Moleydon96  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
50 got it locked.... wheres the boy wonder? nas dont want it wit him neither does jada.

how can jada say 50 losses the battle if his people jump in when every member of dblock has diss on him. anyway banks is the future. hate on..

 07-31-2005, 04:29 PM         #112
Witac  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HumanCrakk said
im sorry to all you nas fans but he really fell off
how many more floppy albums is it gonna take before you guys finally realize that nas aint sh*t since he beefed with jay z

i used to be a nas fan but its impossible to just keep lisening to his old sh*t and ignore the new sh*tty sh*t

the truth

 07-31-2005, 04:36 PM         #113
TX_Country_Boi  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol everyone talks about how Nas is gonna drop another ether and End 50's career... Last time I checked... Ether didn't end anyone's career. I mean Ether was throwed and I jammed it, but I didn't see it as a career-ending song...

 14 years ago '04        #114
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 4 4
 Moleydon96 said
50 got it locked.... wheres the boy wonder? nas dont want it wit him neither does jada.

how can jada say 50 losses the battle if his people jump in when every member of dblock has diss on him. anyway banks is the future. hate on..
^^^50 doesn't have anything locked...he's just a smart businessman who is making his money...in terms of rapping he can't see Nas or Jada...

And Banks ain't that nice...

 07-31-2005, 10:19 PM         #115
SOTIRI  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
just a warning shot but i trust nas to surprise us once agen. watch out 50

 14 years ago '04        #116
RuffC06 
space
space
space
$130 | Props total: 0 0
[code]http://slumz.boxden.com/showthread.php?t=381922[/code]

you can get it there

 14 years ago '04        #117
1Yoself 18 heat pts18
space
avatar space
space
$2,445 | Props total: 1373 1373
Who heard "MC BURIAL"???

New replies show every 10 seconds
Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+30online now  46
Image(s) inside Mar 24 - Man spikes coworkers’ drinks with LSD to change their ‘negati..
105 comments
22 hours ago
@news
most viewed right now
+39online now  44
Busting big nuts on this Big Butt
46 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+66online now  27
Mar 24 - If you hit the $750 million Powerball jackpot, here's your tax bill
119 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
online now  16
Paper work of Casanova 2x snitching surfaces
201 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy