3,781
 

Kay Slay on Hot 97 talking bout rap off and bad mouthing Southern music


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

New replies show every 10 seconds
 07-25-2005, 08:39 AM         #126
BlazeDip5et  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Its a rap battle , Pap dont care if he got songs with them , a battle is a battle

 07-25-2005, 10:52 AM         #127
I3Baller  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k kay slay..

 07-25-2005, 03:54 PM         #128
REAL_NESS  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BlazeDip5et said
Its a rap battle , Pap dont care if he got songs with them , a battle is a battle
I don't think its really a battle though just freestyling but we'll see....

 07-25-2005, 04:25 PM         #129
ass_in_my_eyes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ohhh sh*t....someones gonna have to rip this.....

damn what a lineup!!!!!!!!!!!!!!!...........NOTHING BUT LYRICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LYRICS>>>BEATS

 14 years ago '04        #130
south875 
space
avatar space
space
$2,006 | Props total: 2 2
kay slay is wack anyways

 14 years ago '05        #131
icegrill 
space
avatar space
space
$660 | Props total: 11 11
aiight then put up any south n*gga against a east coast n*gga...and boxden will judge...i know Mad Skillz will rip any n*gga

 07-29-2005, 01:22 PM         #132
REAL_NESS  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 icegrill said
aiight then put up any south n*gga against a east coast n*gga...and boxden will judge...i know Mad Skillz will rip any n*gga
Yeah right we have too many beasts on the east coast, thats a big statement...

 07-29-2005, 02:09 PM         #133
kleft  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
south vs. east... lolol

man fu*k yalll.. LOL.. nobody even worried about that battle sh*t when we trying to get paper. we wasn't being sour when yall had it. we were STILL here listening and feeling everything that came out that we liked regardless of the coast.

rap all day and all night.. still aint fu*kin up our paper..

 07-29-2005, 02:11 PM         #134
osama  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
kay slay is a homo... fu*k that fat a*s n*gga

 13 years ago '05        #135
arkansas@$$hole 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,380 | Props total: 1939 1939
maine ain't no beef between the east and the south, never have been and don't need to be! i'm from the south and them n*ggas from the east be wreckin and freestylin they a*s off! not everybody can battle freestyle!!!!!!!!!!!! the rap off is battles (freestyle), not written. he wasn't talkin sh*t about the south! i got a new dvd where he said he love southern n*ggas and etc! he was like alot of kats can't rap these days (south, east, west, midwest, etc) not just southern n*ggas!

 13 years ago '04        #136
EmOnEyBaGz175 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,002 | Props total: 0 0
has this sh*t even gone down?

 11-08-2005, 12:19 PM         #137
sparta-ent  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
no, last thing i heard him say was that he's gonna do a album featuring east and south artist. that was like 2 months ago tho

 11-08-2005, 12:20 PM         #138
rickylm  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 chuckster409 said
And thats what us South people be talking bout, yall be saying yall dont like the south and sh*t. Saying we ruining hiphop, but yet you dont even know our artist like Magno. If you dont know sh*t about the south, shut the fu*k up. Thank you. Whats their not to like about Chamillionaire, the dude got mad skills.
EXACTLY,what about Trae,DSR,.E.S.G,Lil Keke,The list goes on..

 11-08-2005, 12:53 PM         #139
You Need I Have  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
whatever. kayslay ain't about to change the way things are by talking about it on hot 97. that's one city in one state out of 50. 49 others don't here sh*t he's got to say unless they cop mixtapes. the reason mike jones and jeezy got out there is because they grinded it out. papoose and these NY rappers kay slay keeps boostin up stay in new york, they've got that local mentality sh*t and by the looks of things it's not really getting them too far.

I ain't never heard papoose or jae millz or shells on no radio in VA or Cali and i've lived both places. only way I knew about them was through mixtapes. kayslay just perpetuates himself to the downfall of the rappers he fu*ks with. either they're stupid or they just don't care

 13 years ago '04        #140
thug_poet777 2 heat pts
space
avatar space
space
$939 | Props total: 29 29
weezy>any rapper in that rapoff....bring the hate, but like homeboy said in that bg thread listen to track 12 off the drought 2 cd its called "in the booth" he's a superior battle rapper and would destroy any of those dudes, papoose is the only one that compare, but he reminds me of a canibus, just a n*gga wit sick lyrics and 80% of his fans dont know wthat the fu*k half of it means and wit that said saigon>papoose

 11-08-2005, 02:30 PM         #141
BaY510BiZnEsS  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I was just about to say the same thing.Weezy>>>>>>Basically anybody From New York.Or at least all these cats Kay Slay is bringin.

 13 years ago '05        #142
i am not a MOD 
space
avatar space
space
$1,390 | Props total: 2 2
he's alright but hes not real, bg murdered weezy, u act like any eastcoast cat cant do the same

could talk about his tear tatoo
his father (adopted) baby
man i miss my dawgs- bein on other n*ggas d*ck in that song
trina bein an industrysl*t
bein on jays d*ck soooooo hard he made a song asking to do a song with jay, state pro, memph bleek, dipset
bein on jays d*ck sooooooooo hard he defended him in jay vs nas ("fu*k jay-z, nah my n*gga i fu*ks with jay-z")

lil wayne is cool, i like his music, i listen to his freestyles, but the dude aint never really said anything creative, or that made me think more than if the n*gga was jus talkin, no complexity watsoever, and if he were from ny, he wouldnt even have a record deal

I respect every n*gga from the south gettin they shine, its beautiful, but look in the threads man, there aint that many real NY n*ggas hatin on ya, we dont got nothin but love for ya, real recognize real, but if it comes down to a friendly battle, u know who ima ride for :)

 11-08-2005, 04:05 PM         #143
sparta-ent  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
this is old fu*kin news. slay hasn't talked about that sh*t in ova a month and a half and from tha begining he said he had no prob wit tha south. he said his complaint was a&r's weren't signing east coast artist. n*ggas is makin a big deal outta nothin especially when they aint even in ny to hear what was really said

 11-08-2005, 04:37 PM         #144
sparta-ent  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
u missin tha point there was and never was gonna be a rap off

New replies show every 10 seconds
Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+47online now  52
Article inside Officer charged after taking videos of black manís penis and showing ..
48 comments
20 hours ago
@misc
most viewed right now
+54online now  47
goes to my college... damn yo. Middle finger to this life fahm.
57 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+17online now  37
Mar 20 - 5G Home internet coming to 17 markets, $50/month, 200mbps up & down, ..
98 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
+32online now  20
US sitting at 100% on Rotten Tomatoes right now
52 comments
20 hours ago
@movies
 Closes in 2 hrs - NBA: Utah at Atlanta - 7:30 PM
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy