*Official* Real World Austin thread

most viewed right now
 100
Image(s) inside Juju Better Stop Liking My Post 😩
27 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 54
Feb 22 - Armed deputy assigned to Florida school hid outside during shooting
83 comments
@news
most viewed right now
 48
CTheGod gives Donkey of the Day to Tekashi and also gives him some real advice!
46 comments
@hiphop
most viewed right now
 43
Image(s) inside Tisha Campbell-Martin files for divorce from Duane Martin
121 comments
@movies

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 13 years ago '04        #61
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3978 3978
 Irvgeezy said:
Lmao @ that clown Wes....he FINALLY got some a.ss but this fool stuck on that chick Johanna's a.ss...he better go find that hoe he was fu*kin...cause that chick was easy as ABC...she wasn't all that bad looking for a white girl too.

i can't even clown dat n*gga, cuz dat sh*t happened to me...i'm sure some of ya couldn't get over a chick that was sending mixed bullsh*t messages
 08-23-2005, 03:06 PM         #62
A.D.A.Diznumba1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'll give you real world situation. Video tape my hood and see how long yall last and how many people watch. sh*t they already do make one its called cops. This website is about hiphop not fuccen reality tv shows. Get a grip on reality yall!
 08-27-2005, 04:16 PM         #63
charlie murphy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hey can anyone repost the melinda pics for me or pm the link
 08-28-2005, 09:29 AM         #64
Doc Strange 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 A.D.A.Diznumba1 said:
I'll give you real world situation. Video tape my hood and see how long yall last and how many people watch. sh*t they already do make one its called cops. This website is about hiphop not fuccen reality tv shows. Get a grip on reality yall!
Haha @ Upstate NYers talking like they're live.
 08-28-2005, 12:08 PM         #65
osama 
space
space
space
$n/a | Props total:  
real world-compton... sh*t would be hot.
 12 years ago '04        #66
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3978 3978
 Doc Strange said:
Haha @ Upstate NYers talking like they're live.

thinkin the same sh*t, lmfao
 09-05-2005, 10:54 PM         #67
_Monk 
space
space
space
$n/a | Props total:  
tomorrows episode looks pretty fu*king cool just because it seems like Nehemiah (sp?) freaks the fu*k out and might try swinging on Wes... but then again... MTV are masters of the quick edit so you know nothing will happen and they'll all go home with Nehemiah all heated and Wes being pissed too... and then they both wake up in the morning, apologize for being a**holes and explain to each other that they were drunk and it wont happen again because they're "boys"....

yep, you heard it here first.... lol... sh*t, i think anyone who has seen any season of the Real World could call that one....

ph yea... just for the record.. since i havent posted here that much... Johanna > Melinda... yup!
 12 years ago '04        #68
Kasssssst 135 heat pts135
space
avatar space
space
$38,387 | Props total: 11 11
 _Monk said:
tomorrows episode looks pretty fu*king cool just because it seems like Nehemiah (sp?) freaks the fu*k out and might try swinging on Wes... but then again... MTV are masters of the quick edit so you know nothing will happen and they'll all go home with Nehemiah all heated and Wes being pissed too... and then they both wake up in the morning, apologize for being a**holes and explain to each other that they were drunk and it wont happen again because they're "boys"....

yep, you heard it here first.... lol... sh*t, i think anyone who has seen any season of the Real World could call that one....

ph yea... just for the record.. since i havent posted here that much... Johanna > Melinda... yup!
lol i was cool wit everything u said till u said Johana ova Melinda no sirrrr

melinda got dat nice face n rack n a lil a.ss just a lil one........now Rachel woooo she got a a.ss
 09-06-2005, 09:59 PM         #69
_Monk 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k that.. rachel's nasty... not saying i wouldnt hit it tho....
 09-08-2005, 08:59 PM         #70
_Monk 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^ minus that goth chick... i cant even remember her name... why is she even on that show?
 12 years ago '04        #71
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3978 3978
lmfao, no love for Lacy...fu*ked up how her man who handicapped basically is like i can't get no bi*ch now since my sh*t ain't working...let me get this witch chinned havin chick, lol

and i knew that Wes had nothing to do with Nehemiah bullsh*t
 12 years ago '04        #72
nickh  OP
space
avatar space
space
$5,298 | Props total: 0 0
lol @ wes tryin to marry that chick wren!!!

ahahaha
 12 years ago '05        #73
Gian08 
space
space
space
$398 | Props total: 9 9
its coo a little corney need more fine females on :banghead:
 12 years ago '04        #74
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3978 3978
anybody on here already did or is going to audition for either real world/road rules?
 12 years ago '04        #75
nickh  OP
space
avatar space
space
$5,298 | Props total: 0 0
naw but that would be fu*kin awesome if i ever made it on there, but i kno i could send in a submission tape everyday of my life and if everyday they made a new series i'd die before they pick me
 12 years ago '04        #76
nickh  OP
space
avatar space
space
$5,298 | Props total: 0 0
lol @ wes being a cowboy scooping sh*t!
 09-17-2005, 12:44 AM         #77
aznduffman 
space
space
space
$n/a | Props total:  
they need azn males. racist mtv
 12 years ago '04        #78
MegaTON 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,111 | Props total: 290 290
they need to make 1 of every race dont matter if its a guy or girl from all different places the same sh*t about a black dude growin up wit a crackhead mom and the whiteboy whose done whatever he wants all his life is gettin old
 12 years ago '04        #79
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3978 3978
Wren is fu*kin fine tho...Lacey should have her own relationship show lmfao
 12 years ago '04        #80
Kasssssst 135 heat pts135
space
avatar space
space
$38,387 | Props total: 11 11
 Born_Loser said:
Wren is fu*kin fine tho...Lacey should have her own relationship show lmfao
yeah Wren is fine n so is Melinda....n damn is it me or did dey all get a.sses all of a suddan
Home      
  
 

 






most viewed right now
 24
Image(s) inside Feb 21 - Demoness pleads guilty to torturing, killing son she thought ..
118 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 18
Image(s) inside :bugsshocked:
82 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Image(s) inside Faces In My Pillow Case Mascara On My Sheets
59 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside Paris Jackson a WHOLE snack ❄️
99 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Image(s) inside The Predator-August 3, 2018
43 comments
24 hours ago
@movies
most viewed right now
 7
Article inside AT&T the first to get 5G and it starts in these three cities....
28 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 6
NBA LeBron James Says He's Against Changing the NBA Playoff Format
26 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 5
Article inside Brazilian Scientists to release documentary proving that the Earth is..
302 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy