*Official* Real World Austin thread

most viewed right now
 222
Image(s) inside UPDATE On Fredo Santana Passing
60 comments
@hiphop
most viewed right now
 171
Image(s) inside Big Pun's Daughter Star Rios dissin Fat Joe on IG (PIC)
79 comments
@hiphop
most viewed right now
 119
NBA Someone explain to me how a nigga plays basketball his WHOLE life
40 comments
@sports
most viewed right now
 96
Image(s) inside Hip-Hop Reacts To Fredo Santana Passing
20 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 12 years ago '04        #221
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3977 3977
so they gonna be the new Newlyweds? lmfao

wouldnt be shocked if MTV does dat sh*t
 12 years ago '04        #222
Bigmiketruth 
space
avatar space
space
$962 | Props total: 0 0
LMAO @ the reunion... LMAO.. imean... LMAO
 12 years ago '05        #223
GameBreaker 
space
avatar space
space
$1,211 | Props total: 0 0
Nehemiah almost had that white boy cryin haha
 12 years ago '04        #224
Bigmiketruth 
space
avatar space
space
$962 | Props total: 0 0
 GameBreaker said:
Nehemiah almost had that white boy cryin haha

lol.. that sh*t was all hugs&kisses and sh*t... then nehemiah gets the mic and BOOM... whole sh*t just changes...
 12 years ago '05        #225
Mrniceguy 
space
avatar space
space
$3,851 | Props total: 25 25
nehemiah....is a supreme hater!! lol ...He's always tryin to attack everyone! ..even his best friend WES had to call dat n*gga out like "you crossing the line" .... anyone see THE ReUNION! ...sh*t was funny! ....
 12 years ago '05        #226
FriscoBoss 
space
avatar space
space
$2,926 | Props total: 20 20
naw some one recap the reunion
 12 years ago '05        #227
~~S.L.I.M.~~ 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,116 | Props total: 260 260
seriously recap.....but i gotta catch a re-run, if they have one.
 12 years ago '04        #228
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3977 3977
recap

Moonface said that she NEVER talked sh*t behind someone's back and front about it, YEAH RIGHT

Mel & Danny got engaged and according to everybody in the cast, they changed since they don't talk to nobody on the show. Said that Rachel's lying cuz when she and her man went to Boston, they went out together and when Mel & Danny went to where she's at, she was fronting on going out.

Nehemiah said that the show made him look like a f*g cuz he was with no girls, lmfao. And joked that Wes had no games, when Wes hooked up with Wren, Johanna and Nehemiah had no broads. smh

Rachel still with her man, and said that she was sorry for ratting out Wes with the Wren sh*t and said that she's just a loud mouth

Wes got a new broad, lol dat's about it

Johanna ain't really talk or atleast i don't remember what she had to say except that she got arrested
 11-30-2005, 12:20 PM         #229
DontPushMe 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Born_Loser said:
Wes got a new broad, lol dat's about it

Johanna ain't really talk or atleast i don't remember what she had to say except that she got arrested
Wes's new girl is Johanna. Remember when they asked about those 2 he said "My girlfriend is johanna" and they went on about that for a minuite.

Wes has game, johanna is hot as fu*k, props to him for that

i thought it was pretty funny when neamiah was like, they never showed me with women on there, just dont think im gay, he must of noticed how fruity he sounds when he talks


Last edited by DontPushMe; 11-30-2005 at 12:23 PM..
 12 years ago '04        #230
MegaTON 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,111 | Props total: 289 289
yeh nehemiah look real sweet lol
 12 years ago '05        #231
~~S.L.I.M.~~ 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,116 | Props total: 260 260
lol....sounded good.

@ Nehemiah, he HAD no hoes. Stunting on groupie numbers in a drawer. :thumbsdow:

I knew Wes/Johanna was gon hook up. Looking forward to the Gauntlet.

But where is the next season?
 12 years ago '04        #232
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3977 3977
 ~~S.L.I.M.~~ said:
lol....sounded good.

@ Nehemiah, he HAD no hoes. Stunting on groupie numbers in a drawer. :thumbsdow:

I knew Wes/Johanna was gon hook up. Looking forward to the Gauntlet.

But where is the next season?

they showed it, it's gonna be in Key West i believe during the Hurricane

n*ggas better pick me, i wanna do Road Rules but it's w/e i'll do real world n wild out
 11-30-2005, 03:59 PM         #233
nikker 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nehamiah is WACK.. talkin about real and fake, egos and sh*t. i hate that guy and rachel
 11-30-2005, 04:25 PM         #234
I3Baller 
space
space
space
$n/a | Props total:  
man i had to work the last half of the season so i didnt see sh*t i know that danny and that white girl hooked up and das it..
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 43
Image(s) inside I wood f%#k the sh-t out of this lil bi-ch..
37 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Image(s) inside Only option is Raw
76 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Octopuses build city at the bottom of the ocean
53 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 19
She can upset my #1 seed
39 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Video inside Moms got "luscious lips"? Somebody gotta die
71 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
Jan 19 - African Americans are moving to....Africa
153 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 14
Quavo says Takeoff is the best Migo
159 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Monique Asks Fans Boycott Netflix For Lowballing Her
206 comments
22 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy