*Official* Real World Austin thread

most viewed right now
 175
Video inside Rio Chapo (XXXTENTACIONS KILLER) talks about killing him on instagram l..
167 comments
@hiphop
most viewed right now
 149
Video inside 6 MENU ITEMS McDonalds WORKERS say to NEVER ORDER :mjdamn:
87 comments
@wild'ish
most viewed right now
 130
Image(s) inside Highly respected street rappers that you think are soft?
97 comments
@hiphop
most viewed right now
 90
NBA Russell Westbrook out here strapped up with dreads now
35 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-22-2005, 08:10 PM         #201
Dooper 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Nehimiah = THAT DUDE lmao............
that n*gga came outta nowhere
 13 years ago '04        #202
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3979 3979
lol, atleast Nehemiah has Wes' back no matter what
 13 years ago '04        #203
nickh  OP
space
avatar space
space
$5,298 | Props total: 0 0
lol he just using that argument as an excuse to let out all the anger he has for that chick....he been holdin that in for a while...bout dam time he let it out....this=best finale out of any real world
 11-22-2005, 08:12 PM         #204
Katsumoto 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Dooper said:
Nehimiah = THAT DUDE lmao............
that n*gga came outta nowhere
didnt know he had it in him...dude started trippin out of nowhere
 11-22-2005, 08:12 PM         #205
BranPimpin2 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lmfao!!
 11-22-2005, 08:15 PM         #206
Dooper 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Tell me why RAchel look like Ms. Piggy from the muppets
 13 years ago '04        #207
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3979 3979
i thought Nehemiah was gonna whip her or r*ped, n*gga reachin for his belt lmfao

"Baby I Was Their With You, You Were A Great Nurse" lmfao
 11-22-2005, 08:17 PM         #208
Katsumoto 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i thought the belt was coming off to


Last edited by Katsumoto; 11-22-2005 at 08:21 PM..
 13 years ago '04        #209
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3979 3979
damn they got Beth back, lmfao

they must want that automatic f!ght right there....i better be picked this season, i wanna go on them challenges and wild the fu*k out
 13 years ago '04        #210
nickh  OP
space
avatar space
space
$5,298 | Props total: 0 0
lmfao at danny and melinda talking in the bed like something happened to them

rachel bought all of it upon herself...she talks to much and finally they shut her up

ooo sh*t nehemia tellin off danny on the reunion next tuesday...callin him the fake ben affleck
 13 years ago '04        #211
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3979 3979
 Rendition said:
nah he'll still be known as that..

dude had no game.



can't even fu*k groupies, how sad is that?

dat's like Moonface fu*kin wit a guy that can walk.....LORD I APOLIGIZE :)
 11-22-2005, 08:23 PM         #212
Katsumoto 
space
space
space
$n/a | Props total:  
im ready for that reunion episode...rachel is about to get it worse than anything thats happened on this season
 13 years ago '04        #213
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3979 3979
lol, i just dissed him and he rolled on up :)
 13 years ago '04        #214
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3979 3979
 Katsumoto said:
im ready for that reunion episode...rachel is about to get it worse than anything thats happened on this season

naw, Moonface gonna catch it worst...all the sh*t she was poppin and than denyin it
 11-22-2005, 08:30 PM         #215
Dooper 
space
space
space
$n/a | Props total:  
AWWWWWWWWWWWWW That was a touching ending
 11-22-2005, 08:30 PM         #216
Katsumoto 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Born_Loser said:
naw, Moonface gonna catch it worst...all the sh*t she was poppin and than denyin it
my bad...thats who i meant..i got the names switched up
 11-22-2005, 08:32 PM         #217
Katsumoto 
space
space
space
$n/a | Props total:  
well now its time for comicview
 13 years ago '05        #218
~~S.L.I.M.~~ 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,199 | Props total: 323 323
Aye yo the recap was fu*kin hilarious......but this is still not the best season ending.

When that gay black dude slapped the fu*k outta that white chick some seasons ago, that sh*t was fu*king hilarious......best ending ever.

Nehemiah finally did it tho huh? That Rachel really had it coming.

But I wanna see the Reunion now though....that will probably justify this whole season.
 13 years ago '04        #219
boimannie2004 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,755 | Props total: 546 546
Y'all forgetting wes's part right after nehimiah says put your hands on me b*tch wes back him up wit a yeah put your hands on him b*tch
 13 years ago '04        #220
S.O.S.A 
space
avatar space
space
$823 | Props total: 0 0
lmao, Wes was co-signin hard. Nehemiah was wildin! lol @ the way he threw Mel out his way.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 57
Joe Budden the prophet tried to warn us about Spotify
70 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 46
Image(s) inside Idris Elba's wife just shut down the gram
105 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Image(s) inside No wonder Donald Glover and Aaron Rodgers smashed, DAMN!
111 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
XXXtencion shot in Miami. No Pulse
277 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 30
Image(s) inside Historical Events You Should Never, Ever.... Google Image Search
99 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 30
Image(s) inside Jun 18 - Paycheck-To-Paycheck: Americans aren't benefiting from robust..
170 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 23
Alleged Witness Account of XXX Murder
235 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Video inside Soilder Kidd responds again...
254 comments
24 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy