Jul 15 - 50 Cent To Executive Produce Scrappys New Album?;Free Gets The Cover of KING Magazine

most viewed right now
 82
Image(s) inside Oct 16 - Escaped inmates walk back to jail after smoking pot, visiting..
41 comments
@news
most viewed right now
 77
Michael Jackson was an as-hole lowkey lmao
188 comments
@hiphop
most viewed right now
 69
hoodrat but fu-k that!!!!!!
45 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 60
Image(s) inside Wifin this lil Snowflake
65 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12 years ago '05        #21
HARBINGER|M 448 heat pts448
space
avatar space
space
$47,914 | Props total: 5930 5930
who cares bout Lil Scrappy? Free gonna be on King, she nice, & she droppin soon....
 07-16-2005, 12:09 PM         #22
FaB514 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao at those who think executive producers make the actual beats, damn guys
 12 years ago '04        #23
Snipper 14 heat pts14
space
avatar space
space
$5,188 | Props total: 901 901
props 4 this
 12 years ago '04        #24
creep 14 heat pts14
space
avatar space
space
$6,836 | Props total: 70 70
lol @ at everyone talkinab otut 50 and missing FREE on the cover of KING... YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGAAAAAY
 12 years ago '04        #25
ReddBoss 
space
space
space
$2,856 | Props total: 13 13
 Strider said:
id rather lose internet fans and gain millions of real fans who actually buy albums

understand?
nope, scrappy whole image is reppin for atlanta and being hard, yea he might gain a few million fans, but the n*gga gon lose whatever hometown love he still got
 12 years ago '05        #26
P_Savage 
space
avatar space
space
$342 | Props total: 24 24
 8 OFF said:
Free talks about her most talked about a.sset, her b00ty, saying she likes rubbed so much that she massages it herself before going to bed because it relaxes her.
:applause:

Am I the only person who is EXTREAMLY intreagued by this.
 12 years ago '05        #27
dipsetmob 1 heat pts
space
avatar space
space
$264 | Props total: 0 0
it can go either good or bad ....letss cccccccc

best weed:
purple haze
 12 years ago '04        #28
illsoul440 
space
avatar space
space
$3,068 | Props total: 1568 1568
well now i know why all them southern rappers suck so bad..cuz they dont write, they go in the both on sum crunk sh*t and start yelling lol.. they aint no real Mc's.. like my mans said up there.. everyone wanna be like jay and big, but jay and big.. c'mon they have ledendary lines or quotables.. these southern n*ggas got no lines, thatll make u go DAMMNN what he say?? re-wind it..
 12 years ago '05        #29
CartelFamill 55 heat pts55
space
space
space
$5,090 | Props total: 1310 1310
 creep said:
lol @ at everyone talkinab otut 50 and missing FREE on the cover of KING... YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGAAAAAY


n*ggas aint miss it...They just a bunch of homo's thinking 50 cent is GOIN MAKE BEATS



I will have my lotion picking up that king mag soon as it is out...lol
 12 years ago '04        #30
J-Flexxx 
space
space
space
$1,238 | Props total: 0 0
50 will get him some catchy hooks.....but no good beats unless they from Dre...
 07-16-2005, 07:46 PM         #31
n2deep 
space
space
space
$n/a | Props total:  
50 cent is gay
 12 years ago '04        #32
yitty 
space
avatar space
space
$4,434 | Props total: 1 1
if 50 produce its gonna sound good stop fu*kin hatin damn 50 make good a.ss songs get over it
 07-16-2005, 08:52 PM         #33
T-money 
space
space
space
$n/a | Props total:  
bad move for scrap
 07-17-2005, 10:01 AM         #34
tmich19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i wish yall stop comparing jay-z to biggie, it's getting very aggravating jay-z is not a legend he'a a biter remember....
 07-17-2005, 10:32 AM         #35
Quiksilver 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k 50 AND LIL SCRAPPY


Free doin big thangs...I wait to see her fine a.ss on the cover of King magazine



Last edited by Quiksilver; 07-17-2005 at 11:00 AM..
 07-17-2005, 02:28 PM         #36
JaynC8783 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I cant wait to see free in tha king mag..........i hope they take some good pics
 12 years ago '05        #37
YoungHov 
space
avatar space
space
$1,293 | Props total: 1 1
 T-money said:
bad move for scrap
Yep real bad move for Scrappy to be attached to a guy as mainstream as 50 scrappy is gonna make that money and be a bigger name just by a.ssociation. Yep real bad move.
 12 years ago '04        #38
NardVa 
space
avatar space
space
$1,648 | Props total: 2 2
 Kap(Da)King said:
whats up wit everybody not writing anymore...thas why music is the way it is now....n*ggas think they jayz .....they not





I feel you. When rappers just get in the booth and spit it there's no sunstance to the lyrics. It's hot when it's done on some freestyle type sh*t, but not when it's an actual song on the album. Lil Wayne does it on his freestyles and it sounds ill, but he also does it on the Cater album and I can tell he is just rambling off the top of his head. Jay-Z does it to, but he sounds hot doing it, but none the less I can still tell he is just rambling on off the top of his head. That was Bleeks downfall. Rember when he first cam out he was ripping it then he thought he was Jay-Z and the bullsh*t came. That's why emcees like Canibus is so ill becaue he sits down and puts togeather an ill verse before he lays it down.
 07-17-2005, 08:42 PM         #39
NuT 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nice read
 07-22-2005, 12:15 PM         #40
TuffyNuttz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Strider said:
executive is not the same as producer fool
HE IS NOT MAKING BEATS

u dont even know what ur talking about and u hated straight away, hater
did i every say he was making beats NO read my post u simple fu*k and u can hate on me all u want E Green means sh*t to me but hey if it makes u feel good about ur self keep stackin up ur e green and while ur doin that ill be out gettin pu**y and sh*t and not chillin at my computer gettin my rocks off over some E GREEN get a life u foregin a.ss queer motherfu*ker
Home      
  
 

 






most viewed right now
 63
Video inside Hell Rell Get's Knocked Out in NYC Street.
225 comments
22 hours ago
@misc
most viewed right now
 49
Article inside Pharrell Shares More Secrets From His Legendary Skincare Routine
134 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 30
Image(s) inside Bow Wow Tweet The REAL Death Row Roster Picture We NEVER Seen, Twitter..
207 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 24
look what energy drink abuse did to this man :imout:
137 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 23
Video inside Black Panther trailer
206 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 21
Image(s) inside The most sexually diseased state in the USA. Wow! Surprised by No. 1
177 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
NFL What did we learn? (Week 6 Edition)
115 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
 13
Video inside I'm in tears right now
68 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy