3,694
 

Jul 14 - CHINA 'READY TO USE N-WEAPONS AGAINST USA'


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

New replies show every 10 seconds
 14 years ago '04        #101
eMJay 
space
avatar space
space
$812 | Props total: 0 0
if you dont think china has nuclear stealth bombers you are crazy. what the hell is Anti ballistic missles gonna do ... those are for missles thats have beeen in the air for hours ... stealth bombers can get as close as they want .. same with submarines ... yea the united states are reeeeaaal safe ... North Korea can hit the west coast in three hours with a nuclear weapon ... plenty of time to be intercepted but stealth bombers will murk you anywhere ... anti ballistic missle defence haha my a*s .., more like billions of more dollars into the military budget.

 07-18-2005, 12:17 PM         #102
mp322 
space
space
space
$n/a | Props total:  
we gonna get hit lol i just hope it ant near ct lol

 07-18-2005, 12:43 PM         #103
ItsDaCarter20 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 mp322 said
we gonna get hit lol i just hope it ant near ct lol

^^^same here, they bomb stamford im fu*ked!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


but this aint gonna happen , n*ggaz act like the Nuclear bomb takes out Countries, sh*t barely takes out a city ......i mean its still serious sh*t but 1 nuclear bomb wont really harm the US, theyll comeback from every side of the border in China. As for now nobody needs to worry because Starting a War takes a lot in today;s world , believe it or not i think a war right now is less likely to happen then 10 years ago. Nobody pullin the trigger right now.

 07-18-2005, 01:21 PM         #104
ARMAGEDDON2004 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dznutz_22 said
HAHAHAHA, first off fu*k that beat a*s website, second-off, fu*k China. If those lil 5'3 catz want some sh*t, let 'em bring it. I guarentee you those catz ain't got sh*t on us. Largest Army in the world, YES, but no advancement in Air Force tactics and we have prolly have the same if not the BEST missile defense and offense system in the world, sh*t that you and me ain't even heard about yet. What they gon' do, send some bombs over to us in a box of minute rice??? I'm tired of all these bullsh*t countries talkin sh*t, on the U.S. they want some sh*t Come GET IT
The U.S. is the machine that runs the world's economy....PERIOD. Take us out of the loop and everyone starves. And fu*k runnin', Y'all ain't got to run to Canada or Mexico, We're the motherfu*kin U.S.A, the RED WHITE AND BLUE, fu*k the world, fu*k the haters, fu*k China---they're communitst, they have no freedom, and they have little d*cks thats why they're women love us......Any questions???
Jus listen to the National Anthem, thats the sh*t............HAHAHAHAHA I LOVE THIS COUNTRY!!!!
just go to hell and take your homo country with you

 14 years ago '04        #105
foundation 
space
space
space
$70 | Props total: 0 0
bring it on ?????s

 07-18-2005, 03:16 PM         #106
Darko 
space
space
space
$n/a | Props total:  
RIP Mankind

 07-19-2005, 03:18 AM         #107
GaNgSta69 
space
space
space
$n/a | Props total:  
as if they will drop a nuclear bomb on US.. AUS is major trading partner with china like much of the world.. AUS is ally with US if they get bombed AUS takes away resources and primary industry commodities which allow CHINA's production of all there STM's which they make $$$ off from exports.. A major problem for them... As well as no1 would go 2 nuclear war now any way lol

 07-19-2005, 11:32 AM         #108
bunbizzle 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lets just nuke china now

 09-01-2005, 04:23 PM         #109
Doc Strange 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Oh snap did you see the PM of China on TV punking Bush?

New replies show every 10 seconds
Home      
  



 
 




most viewed right now
+47online now  37
Image(s) inside Singer milf Casha
27 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
-19online now  31
Image(s) inside "I like you, and I want you..."
57 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
-32online now  31
G Herbo walking round here with herpes... ew lol
173 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+207online now  29
Image(s) inside Sittin 24 inches off the ground...
92 comments
1 day ago
@rides
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy