2,649
 

Funny, Embarrasing, Pictures of Rappers(Game, Prodigy, Lil Jon, Eminem, Fat Joe, 50)


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 14 years ago '05        #1
13645 page views
34 comments


BigL4Life 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,980 | Props total: 42 42
Funny, Embarrasing, Pictures of Rappers(Game, Prodigy, Lil Jon, Eminem, Fat Joe, 50)
 

 
They got pics of rappers as kids, prom pictures, yearbook pictures and other funny sh*t.

they also got the famous Game Change of Heart picture and also the very hard to find, and often asked for Picture of Prodigy from Summerjam.

Lots of funny sh*t on here:


[pic - click to view]

 http://www.hiphopgame.com .. php3?page=pics

Throw those propz

34 comments for "Funny, Embarrasing, Pictures of Rappers(Game, Prodigy, Lil Jon, Eminem, Fat Joe, 50)"

 07-14-2005, 04:19 AM         #2
P Reloaded 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao...

 14 years ago '04        #3
tntitan 
space
space
space
$993 | Props total: 247 247
funny sh!t..... propz

 14 years ago '04        #4
mista_millz 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,182 | Props total: 2256 2256
lol lol

 14 years ago '04        #5
mista_millz 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,182 | Props total: 2256 2256
You must spread some Reputation around before giving it to BigL4Life again.

 07-14-2005, 04:58 AM         #6
ppits_dawg 
space
space
space
$n/a | Props total:  



the jay-z with fu*ked up teeth, the luda, and the "jermaine dupri looking fresh" are the funniest ones


Last edited by ppits_dawg; 07-14-2005 at 04:58 AM..

 07-14-2005, 05:27 AM         #7
blak_mag1k 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol at da mugshot of 50 at da side, he look like dat old bi*ch grace jones!. lol.

 07-14-2005, 07:15 AM         #8
jeromewebby 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yeah fu*k, that jay z one with fu*ked up teeth is crazy hahaha.
oh yeah i always wondered if there were really pictures of prodigy doing ballet.

props bro

 07-14-2005, 07:34 AM         #9
Five 'n' Lash 
space
space
space
$n/a | Props total:  
everytime i see that lil john high school pic i start rollin, damn loll

 14 years ago '04        #10
creep 14 heat pts14
space
avatar space
space
$6,836 | Props total: 72 72

[pic - click to view]

lmfago



[pic - click to view]

Flip a gangsta lmfago

 14 years ago '04        #11
Big Shaq 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,019 | Props total: 240 240
mad propz for that sh*t

 14 years ago '05        #12
BigL4Life 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$3,980 | Props total: 42 42
My favorite is the Sam Cassell

 14 years ago '04        #13
jumpman2304 25 heat pts25
space
avatar space
space
$15,526 | Props total: 7209 7209
You must spread some Reputation around before giving it to BigL4Life again.

haha props man

 07-14-2005, 11:50 PM         #14
bc/o06 
space
space
space
$n/a | Props total:  
are those really jay-z teeth

 07-14-2005, 11:56 PM         #15
SuMmOnEdWaRLoRd 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that shyt was madd funny..... yo propz

 07-15-2005, 12:05 AM         #16
weezaye 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yo i saw that picture of nas, cam'ron, and big l and was wonderin are nas and cam'ron still tight or they have a falling out.

 07-15-2005, 12:15 AM         #17
jeromewebby 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 weezaye said
yo i saw that picture of nas, cam'ron, and big l and was wonderin are nas and cam'ron still tight or they have a falling out.
yeah i was wondering that too. i was suprised too see nas and L together.

 14 years ago '05        #18
BigL4Life 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$3,980 | Props total: 42 42
Sam Cassell= E.T.

 14 years ago '04        #19
jrich_23 
space
avatar space
space
$1,194 | Props total: 0 0
my favorite was the lil jon high school pic, hahahahahaha

 07-15-2005, 02:27 PM         #20
Shakur195 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 jrich_23 said
my favorite was the lil jon high school pic, hahahahahaha
MINE TOO! haha

 07-15-2005, 02:55 PM         #21
T-money 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 mista_millz said
You must spread some Reputation around before giving it to BigL4Life again.
same here

 08-01-2005, 01:25 PM         #22
evici1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ludacris Looks Like A fu*ked Up Kid..

 08-01-2005, 01:45 PM         #23
papirock 
space
space
space
$n/a | Props total:  
LMFAO !!!!!!1propz dude..... that shyt had cryin.... propz

 08-01-2005, 01:47 PM         #24
kocaine187 
space
space
space
$n/a | Props total:  
haha 50 with the police was mad funny...

Missy was an ugly bi*ch....lil jon looked like he got r*ped with the ugly stick

 08-01-2005, 02:26 PM         #25
sacki 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hahaha @ some of those

Home      
  



 
 




most viewed right now
+102online now  38
Image(s) inside Feb 17 - Tamla Horsford beaten to death at football mom slumber party
256 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+135online now  25
Image(s) inside Tye Tye
51 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  23
Video inside How Rich was Uncle Phil
56 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
+27online now  6
GQ Casanova: Casanova 2x is a fraud & I beat up Tax Stone in Prison
84 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy