[Credits] Scott Storch Productions [Up2Date]

most viewed right now
 78
Video inside 21 Savage Threatens To Kill Tyga and Disses Him In Sacramento
48 comments
@hiphop
most viewed right now
 77
Video inside Charlamagne hanging out with Tomi Lahren in Times Square
65 comments
@hiphop
most viewed right now
 68
Image(s) inside ATL Strikes again
39 comments
@wild'ish
most viewed right now
 55
NBA Lebron: The honeymoon stage is over
30 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

What's the worst 2005 Production?
Notorious BIG Ft Missy Elliot - Ultimate Rush 46 19.66%
Jason Mraz - Geek In The Pink 44 18.80%
Loose Canon - Almost Died 22 9.40%
Ricky Martin - This Is Good 78 33.33%
Heather Hunter - Don't Stop 44 18.80%
Voters: 234. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props
 03-21-2006, 07:52 AM         #821
Parky 
space
space
space
$n/a | Props total:  
4 scott storch production
Link ain't mine


[pic - click to view]



1. It's You feat. Paul Wall (Prod. by Kaygee)

2. Where Were You?

3. My Block (Prod. by Kaygee)

4. Can U Handle This? feat. Pit Bull (Prod. by Scott Storch)

5. Bounce Wit Me feat. Stack$ (Prod. by Scott Storch)

6. I Refuse (Prod. by Scott Storch)

7. Your Portrait (Prod. by Scott Storch)

8. I Got That (Prod. by Kaygee)

9. Why? (Prod. by Kaygee)

10. When U Hurt

11. Let's Make A Change feat. Trick Daddy

12. A Change Gonna Come (Prod. by CB)

13. Back It Up (Prod. by CB & Dre)

[code]http://rapidshare.de/files/15952502/Urban_Mystic_-_Ghetto_Revelations_II__2006__up_by_Ouchi_y_BBG.ra r.html[/code]
 03-21-2006, 08:28 AM         #822
Parky 
space
space
space
$n/a | Props total:  
here are the 4 scott storch productions

Urban_Mystic-Can_You_Handle_this_Ft._Pitbull
Urban_Mystic-Bounce_with_Me_Ft._Stacks
Urban_Mystic-I_Refuse
Urban_Mystic-Your_Portrait

 03-21-2006, 09:46 AM         #823
J-W 
space
space
space
$n/a | Props total:  
propZzz Parky for Urban Mystic credits!
 03-21-2006, 10:20 AM         #824
skitzo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LoniGVA said:
Sktzo? Prod? You around? (I mean...Still on this thread?) I got a lil question
:D:D:D:D
lmao no. i just check it every once in a while.
 03-21-2006, 10:23 AM         #825
skitzo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 gpower88 said:
GREAT!!! :applause:







(LOOP)



umm. for like the 10th time Benzino Rock The Party is NOT storch. I mean who the hell would think it is? Do yall know anything about producers? Do you know who Yellow Man is? same person they shout out in the intro and sings the hook and is the background.. oh guess not, its fu*king Mario Winans, not storch. this thread is wack as fu*k. its not supposed to be a file trading thread.

this sh*t fell off major.
 03-21-2006, 12:14 PM         #826
tonyfett 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that's true for prod credits for urban mystic?????????
 03-21-2006, 12:16 PM         #827
tonyfett 
space
space
space
$n/a | Props total:  
here are the 4 scott storch productions

Urban_Mystic-Can_You_Handle_this_Ft._Pitbull
Urban_Mystic-Bounce_with_Me_Ft._Stacks
Urban_Mystic-I_Refuse
Urban_Mystic-Your_Portrait




CAN you re up this !!!!!!!!!!!! links not good thanks
 03-21-2006, 02:09 PM         #828
Talk Ty 
space
space
space
$n/a | Props total:  
[CODE]http://dl-3.free.fr/52616e646f6d49569421eea50b53415756d70c60e5468be7aa 80296b6d122a4b/tuerie.mp3[/CODE]

THIS TRACK IS STRAIGHT FIRE !!!!!
It's produced by Scott Storch but I don't know the name of the track!!
Can someone tell me?
 11 years ago '06        #829
JD82 
space
space
space
$727 | Props total: 20 20
Doey Rock - To The Moon
 03-21-2006, 04:09 PM         #830
Sirocco 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JD82 said:
Doey Rock - To The Moon
anyone got a HQ of this?!?
 03-21-2006, 04:11 PM         #831
Sirocco 
space
space
space
$n/a | Props total:  
the marcc gregory stuff sounds VERY storchey...HAS to be at least co-produced!
check
the drums in lets get ti up, also...
 03-21-2006, 04:12 PM         #832
SCOTT STORCH 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Could You up ^^?
 03-21-2006, 07:29 PM         #833
Sirocco 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SCOTT STORCH said:
Could You up ^^?
go back a page..its there
 03-21-2006, 08:05 PM         #834
MeyerLansky 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 skitzo said:
umm. for like the 10th time Benzino Rock The Party is NOT storch. I mean who the hell would think it is? Do yall know anything about producers? Do you know who Yellow Man is? same person they shout out in the intro and sings the hook and is the background.. oh guess not, its fu*king Mario Winans, not storch. this thread is wack as fu*k. its not supposed to be a file trading thread.

this sh*t fell off major.
true story... y'all n*ggas gots to read the other posts before y'all start posting again... and that fu*kin joint, to the moon - doey rock ain't storch

this thread is wack as fu*k
 03-21-2006, 08:35 PM         #835
Sirocco 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MeyerLansky said:
true story... y'all n*ggas gots to read the other posts before y'all start posting again... and that fu*kin joint, to the moon - doey rock ain't storch

this thread is wack as fu*k
i agree but why did the dude in theclip say storchs name?!?
 03-21-2006, 09:20 PM         #836
MeyerLansky 
space
space
space
$n/a | Props total:  
dunno but i know it ain't storch, ask prod...
 03-21-2006, 09:23 PM         #837
skitzo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Sirocco said:
i agree but why did the dude in theclip say storchs name?!?
huh? where the hell does he say storch? dont tell me ure listening to a dj version of a song that is like 3 years old, so if the dj says it doesnt count. as for the song where does he say that?

[Intro - Mario Winans] (Benzino)
Yellowcity (yeah) Benzino (yeah)
Yellowman (yeah).. Young Heff (yeah)
That's what they call me
Yellowcity (yeah) That's where I'm from
Benzino (yeah) My n*gga
Young Heff (yeah) - c'mon rock!
 03-21-2006, 10:08 PM         #838
Sirocco 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 skitzo said:
huh? where the hell does he say storch? dont tell me ure listening to a dj version of a song that is like 3 years old, so if the dj says it doesnt count. as for the song where does he say that?
i was talking about
 11 years ago '06        #839
JD82 
space
space
space
$727 | Props total: 20 20
 MeyerLansky said:
dunno but i know it ain't storch, ask prod...
LOL, as if Prod could tell if it's Storch or not. Just because he started the Thread doesn't mean he knows anything better. But the Doey Rock ain't Storch.

And by the way MeyerLansky, u are the wackest motherfu*ker around here.
 03-22-2006, 05:21 AM         #840
Parky 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tonyfett said:
here are the 4 scott storch productions

Urban_Mystic-Can_You_Handle_this_Ft._Pitbull
Urban_Mystic-Bounce_with_Me_Ft._Stacks
Urban_Mystic-I_Refuse
Urban_Mystic-Your_Portrait




CAN you re up this !!!!!!!!!!!! links not good thanks


here is the re-up
Home      
  
 

 






most viewed right now
 48
Image(s) inside She Might Be A Stripper But She's A Dime
27 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
NFL Steelers LB James Harrison Gets Hit With His 7th "Random" Drug Test This Y..
82 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 28
CAM'RON explains y he dont rock with that dirtbag JIM JONES anymore. Speaks on..
199 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Dec 1 - China To Trump: "Good Luck Bringing Jobs back To U.S."
61 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 15
Video inside J Cole ethers Lil Yatchy
278 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Image(s) inside J.Cole "For Your Eyez Only" [Official Discussion/Anticipation]
315 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 12
audio inside J. Cole - False Prophets
185 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 11
J.Cole dissing Kanye on new song "False Prophets"
343 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy