[Credits] Scott Storch Productions [Up2Date]

most viewed right now
 59
Video inside Breaking News: Everyday Struggle W Joe Budden & Akademiks Won't Be Back..
59 comments
@hiphop
most viewed right now
 51
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
56 comments
@movies
most viewed right now
 41
Video inside DJ Akademiks bout that Twitch Irl life.
50 comments
@hiphop
most viewed right now
 38
NBA LeBron James Covered His Mouth While Talking To Lonzo Ball After The Game ..
68 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

What's the worst 2005 Production?
Notorious BIG Ft Missy Elliot - Ultimate Rush 46 19.66%
Jason Mraz - Geek In The Pink 44 18.80%
Loose Canon - Almost Died 22 9.40%
Ricky Martin - This Is Good 78 33.33%
Heather Hunter - Don't Stop 44 18.80%
Voters: 234. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 8 years ago '09        #7301
GrfxBeatz 2 heat pts
space
space
space
$723 | Props total: 17 17
 storchfanboy said:
it seams that this song with dmx and sean kingston it is prod by scott storch cuz it's tagged in number of places as him. it sounds really bad through. i think it was produced in the era of the "get up" song cuz it's very similar to that song and also the news on the arrested of dmx in scott storch house was pretty much in that period of time.
What you talkin about?! That DMX tune is f**king sick!
--

Check this out

[video - click to view]


The beat is sooooooo hot. Sound's like Storch really.
 01-06-2010, 09:21 AM         #7302
leemyers1  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 GrfxBeatz said:
What you talkin about?! That DMX tune is f**king sick!
--

Check this out


The beat is sooooooo hot. Sound's like Storch really.

ive heard this before! but can't remember where? i think it could be timbo?
 8 years ago '09        #7303
storchfanboy 
space
space
space
$495 | Props total: 0 0
it's timbaland-Timbaland And Magoo Feat Tweet- All Yall.

i don't know if this storch. i dosn't seams really like storch. also i don't think storch and timbaland work in this period of time together (it's really old song).


Last edited by storchfanboy; 01-06-2010 at 09:26 AM..
 8 years ago '09        #7304
GrfxBeatz 2 heat pts
space
space
space
$723 | Props total: 17 17
 storchfanboy said:
it's timbaland-Timbaland And Magoo Feat Tweet- All Yall.

i don't know if this storch. i dosn't seams really like storch. also i don't think storch and timbaland work in this period of time together (it's really old song).
Oh thanks man. That song is from 2001, around the same time Timbaland and Scott worked with Justin Timberlake and Ms Jade (She's a Gangsta, Feel The Girl).
 8 years ago '07        #7305
Ole-G 347 heat pts347
space
avatar space
space
$10,235 | Props total: 13 13
some twitter news :

ALJAJACKSON: BOUT TO GO TO LA TO RECORD WIT SCOTT STORCH AND YES THE DOCTOR OF ALL DOCTORS, DR.DRE! MY LABELMATE. FOR HIS ALBUM! WERK b**ch!
damn seems like Scotty f**king with Dre big time ...can't f**king wait... Scott and Dre on the same beat >>>>>>>>>>>>>>>>> your favorite producer

by the way, she already got one track from Scotty ..it's called "Krazy Mane", so watch out for this one
 8 years ago '07        #7306
Ole-G 347 heat pts347
space
avatar space
space
$10,235 | Props total: 13 13
D_TroY @ALJAJACKSON Dr. Dre & Storch work together again????

ALJAJACKSON @D_TroY YEPPPPP
and that's what I meant my friends... 2010 lookin so good right now
 8 years ago '09        #7307
GrfxBeatz 2 heat pts
space
space
space
$723 | Props total: 17 17
 Ole-G said:
some twitter news :

by the way, she already got one track from Scotty ..it's called "Krazy Mane", so watch out for this one
Who?

Yeah, A-Gent called it first that storch was working with dr dre.
 8 years ago '07        #7308
lutownica1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,331 | Props total: 67 67
from 2001.
Destinys Child - Twirk. By SS.


Don't expect banger - we know why it wasn't released. It's fine tho.
This was probably formed into Baby Boy by Beonce. Vocal arrangement is very simmilar.


Last edited by lutownica1; 01-06-2010 at 02:57 PM..
 8 years ago '09        #7309
Mocroboy4life 
space
space
space
$23 | Props total: 0 0
Hello
 8 years ago '09        #7310
Mocroboy4life 
space
space
space
$23 | Props total: 0 0
I have a great scottie song but i don't know how to upload it, can someone tells me how?

Thanks!

Btw I was always looking at this Scott Storch threat but i didn't knew how to use it..but i'm also a big fan of his music and his beats!
 8 years ago '07        #7311
Mr.PS 
space
avatar space
space
$314 | Props total: 0 0
 lutownica1 said:
from 2001.
Destinys Child - Twirk. By SS.


Don't expect banger - we know why it wasn't released. It's fine tho.
This was probably formed into Baby Boy by Beonce. Vocal arrangement is very simmilar.
That's not from 2001 - the Youtube video you saw was just keyword stuffing a bunch of keywords to get picked up by search engines. I'm pretty sure it's a new song. I think it's a banger. The beat is classic Storch symphony.
 8 years ago '07        #7312
Ole-G 347 heat pts347
space
avatar space
space
$10,235 | Props total: 13 13
wow I'm feeling this song...should've been a single...and it's definitely old...
 8 years ago '07        #7313
Mr.PS 
space
avatar space
space
$314 | Props total: 0 0
 Ole-G said:
wow I'm feeling this song...should've been a single...and it's definitely old...
I agree this song is the s**t. Love it!
 8 years ago '09        #7314
Mocroboy4life 
space
space
space
$23 | Props total: 0 0
Yo peepz..old but fresh scottie song!

http://www.zshare.net/audio/709006270068b4e6/
And A-Gent..thanks for your information!


Last edited by Mocroboy4life; 01-07-2010 at 04:29 AM..
 8 years ago '09        #7315
storchfanboy 
space
space
space
$495 | Props total: 0 0
i think it's from 2005 cuz it has sounds of that year from scotty. its pretty similar to candy shop...
 8 years ago '09        #7316
BenDaMan 
space
avatar space
space
$277 | Props total: 0 0
 Mocroboy4life said:
Yo peepz..old but fresh scottie song!



And A-Gent..thanks for your information!

Its from 2007 like all the daddy yankee stuff...
 8 years ago '09        #7317
storchfanboy 
space
space
space
$495 | Props total: 0 0
i meant the destiny's child song not the daddy yankee.


Last edited by storchfanboy; 01-07-2010 at 08:35 AM..
 01-07-2010, 09:32 AM         #7318
Producer Ls  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
got this playlist from wikipedia......dont know of that track is storch though

"Intro" (produced by Elite) [5]
"Already" (produced by Divine Bars & Diamondkrownz Ent.)[3]
"Spit That s**t" (Produced by Divine Bars) [6]
"Y'all n*ggaz" (produced by Jim Jonsin) [7]
"The Way It's Gonna Be" (Produced by Divine Bars) [8]
"Untitled" (produced by Kanye West)[9]
"f**k You b**ch" [10]
"Soldier" (Produced by Divine Bars) [11]
"Ya'll Don't Really Know" (produced by Swizz Beatz) [12]
"It Ain't My Fault" (produced by Swizz Beatz) [13]
"Love That b**ch (Produced by Divine Bars)" [14]
"Sleep Till I'm Dead"
"Dats My Baby" (featuring Tyrese Gibson) [15]
"Hold You Down" (featuring Tyrese Gibson)[16]
"What You Wanna Do" (featuring Sean Kingston) (Produced by Scott Storch)[17]
"bomb Drop" [18]
 8 years ago '09        #7319
BenDaMan 
space
avatar space
space
$277 | Props total: 0 0
Yeah Ole-G already came up with that.To me it sounds like Storch, especially the off beat snare...s**t is crazy
 8 years ago '07        #7320
Ole-G 347 heat pts347
space
avatar space
space
$10,235 | Props total: 13 13
Scotty Storch goin in

zoealicia: Currently on....conference call with dr.dre <--- how'd that go?***dre wants us in la next week!!***
zoealicia: #shoutout to exotic flights!! they are sending out a plane for us that has a piano on it 4 scott..lol...doin 2 much!! Catch us on e! Soon...
wtf this sounds too much
Home      
  
 

 






most viewed right now
 23
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
93 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 19
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
62 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
Video inside Who is she!!
31 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Video inside T-Mobile about to save us from Comcast, Time Warner & AT&T
54 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 9
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
89 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 9
Image(s) inside Rare Pics of B.G. Derrick (N.O. Rap)
113 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside The Backshots would be crazy
30 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
If it bleeds, you can now kill it in Ghost Recon: Wildland’s new free DLC.
37 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy