[Credits] Scott Storch Productions [Up2Date]

most viewed right now
 138
Image(s) inside Pic of Every Artist Featured On J Cole's 4YourEyezOnly... Full Lyrics ..
64 comments
@hiphop
most viewed right now
 122
Image(s) inside Pink Toe With Ridiculous Buns
55 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 79
Video inside Have You Ever Met A Real Hitman?
124 comments
@wild'ish
most viewed right now
 64
Image(s) inside Ye hopped on the blonde hair wave
114 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

What's the worst 2005 Production?
Notorious BIG Ft Missy Elliot - Ultimate Rush 46 19.66%
Jason Mraz - Geek In The Pink 44 18.80%
Loose Canon - Almost Died 22 9.40%
Ricky Martin - This Is Good 78 33.33%
Heather Hunter - Don't Stop 44 18.80%
Voters: 234. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props
 8 years ago '08        #6061
Kurdistan 
space
space
space
$47 | Props total: 0 0
many biters out there
new petey pablo - ill show you
 8 years ago '07        #6062
lutownica1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,276 | Props total: 26 26
could someone post instrumental ol PG-21 ( i got problem unpacking the archive)
 8 years ago '08        #6063
Kurdistan 
space
space
space
$47 | Props total: 0 0
 lutownica1 said:
could someone post instrumental ol PG-21 ( i got problem unpacking the archive)
here u go
 8 years ago '07        #6064
lutownica1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,276 | Props total: 26 26
storch ?
Petey Pablo - i'll show you
 8 years ago '07        #6065
Mr.PS 
space
avatar space
space
$314 | Props total: 0 0
 lutownica1 said:
storch ?
Petey Pablo - i'll show you
Sounds really Storchy, but it's missing some elements, but only probably because I doubt it's Storch and there is no shout out.
 8 years ago '08        #6066
Symon 4 heat pts
space
space
space
$2,866 | Props total: 2 2
......


Last edited by Symon; 03-11-2015 at 02:09 PM..
 8 years ago '07        #6067
lutownica1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,276 | Props total: 26 26
It's def Storch and it's a BANGER OH MY GOD! IT'S SICK! Strong 2009 entry !
 8 years ago '07        #6068
Ole-G 347 heat pts347
space
avatar space
space
$10,235 | Props total: 12 12
why its def Storch ?
we don't have a reliable source I guess
 01-03-2009, 03:21 AM         #6069
Storch Boi 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'm baaaaaaaaaack...

Damn, I haven't been in this place for over 6 months.

I've been keeping up with Storch on my own time, but are there any tracks that I might've missed that shouldn't have been? We usually find the more discrete Storch tracks here.

Damn, am I the only veteran left in this place? lol... all the old dudes seemed to have left or something.
 8 years ago '08        #6070
Kurdistan 
space
space
space
$47 | Props total: 0 0
new nox - bottles pop 09
oriental style

 01-03-2009, 12:40 PM         #6071
gpower88 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Kurdistan said:
new nox - bottles pop 09
oriental style

remings me of ron browns...
next days i have to change my avatar + sig...

storch is dead =(=(=(
 8 years ago '06        #6072
JD82 
space
space
space
$727 | Props total: 20 20
 Kurdistan said:
new nox - bottles pop 09
oriental style

Not Storch.
 8 years ago '07        #6073
lutownica1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,276 | Props total: 26 26
i dunno what gpower is talking bout.
Storch is back on his grind.
And - call me a madman- but 08 was one of highest level productions by him.
And 09 gonne be even better. And that Lucky Luciano flick - can you imagine that classic gangsta-piano by storch? Damn!

BTW. Ofcourse Bottles Pop aren't Storch. (i like that track tho. Nox is okay)
 01-04-2009, 08:11 AM         #6074
gpower88 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 lutownica1 said:
i dunno what gpower is talking bout.
Storch is back on his grind.
And - call me a madman- but 08 was one of highest level productions by him.
And 09 gonne be even better. And that Lucky Luciano flick - can you imagine that classic gangsta-piano by storch? Damn!

BTW. Ofcourse Bottles Pop aren't Storch. (i like that track tho. Nox is okay)
high level? still dre was high level
break ya nack was high level...
dont say nutthin was!
u wil never hear bangers in the future again like lean back, just a lil bit, candy shop... playas only! I mean if you wath TV you see it. where are the storch beats?

or go out and ask someone who is storch? nobody knows... but ask who is timbaland and everybody knows him!

storch has a talent. but timbaland is smart! i hope i am wrong but i thing its the end of the good time of storch productions... maybe we get 10 or 15 nice productions by storch in 2009 I PRAY FOR IT!
 8 years ago '08        #6075
Kurdistan 
space
space
space
$47 | Props total: 0 0
2xl - 31 flavas (chocolate mix)


the only difference is, that the instrumental is played in the end of the song..
 01-04-2009, 01:11 PM         #6076
Cool-Dude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 gpower88 said:
high level? still dre was high level
break ya nack was high level...
dont say nutthin was!
u wil never hear bangers in the future again like lean back, just a lil bit, candy shop... playas only! I mean if you wath TV you see it. where are the storch beats?

or go out and ask someone who is storch? nobody knows... but ask who is timbaland and everybody knows him!

storch has a talent. but timbaland is smart! i hope i am wrong but i thing its the end of the good time of storch productions... maybe we get 10 or 15 nice productions by storch in 2009 I PRAY FOR IT!
Unfortunately you're kinda right 'cause it's a long time ago since a #1 song produced by Storch. And I doubt that he gonna get back on his old level. But I hope he comes back!

... I'm still bumpin :applause:"Put U Take It":applause: on top. Since motherfu*kin' 11 months!
 8 years ago '06        #6077
Chater 
space
avatar space
space
$1,277 | Props total: 0 0
storch will return.

how can he not with so many artists out there?
 01-04-2009, 05:03 PM         #6078
Cool-Dude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Chater said:
storch will return.

how can he not with so many artists out there?
Because most artists don't get Storch beats anymore, especially the very good ones. I mean, who's Holly Rae, who's Montana Trucker, we don't need them.
He gotta work with Jadakiss, Busta Rhymes and other top cats again like back in the days.
 01-04-2009, 06:07 PM         #6079
gpower88 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Cool-Dude said:
He gotta work with Jadakiss, Busta Rhymes and other top cats again like back in the days.
U believe in that sh*t? even fat joe stopped rapping on storch beats.. so you wanna hear jadakiss and busta?

right now nox is the best artist on storch beats! the rest is bullsh*t
 01-05-2009, 05:37 AM         #6080
Cool-Dude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 gpower88 said:
U believe in that sh*t? even fat joe stopped rapping on storch beats..
Fat Joe stopped rapping on Storch beats?! Preacher On A Sunday Morning?!

But you're right, this beat is kinda low, especially when you compare it to big "Make It Rain"!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 37
Image(s) inside Wasabi thot
35 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
J Prince really think he a godfather
200 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 22
Video inside Detriot Rapper TeamEastside Peezy locked up on Federal Racketeering cha..
118 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 20
NBA This Nigga still can't produce a Son
136 comments
21 hours ago
@sports
most viewed right now
 15
Video inside Dec 7 - ‘Scumbag’: Internet attacks Santorum for telling Dreamer to lea..
139 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 14
Dec 7 - Japanese Youth Have Found a Way To Marry a Person Without Dating
42 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 10
is there any bigger simp in film history?
291 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
Article inside iPhones are catching fire, Apple responds
21 comments
1 day ago
@tech
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy