[Credits] Scott Storch Productions [Up2Date]

most viewed right now
 143
Image(s) inside Bald head with a stupid fat ass!!!
104 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 82
Image(s) inside Mar 28 - man fatally stabs roommate as she tries to say goodbye before..
118 comments
@news
most viewed right now
 78
NBA Bleacher Report: The most ideal landing spot for the 2017 draft's top 10 p..
40 comments
@sports
most viewed right now
 51
Image(s) inside How can you tell if a chick is from New York?
66 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

What's the worst 2005 Production?
Notorious BIG Ft Missy Elliot - Ultimate Rush 46 19.66%
Jason Mraz - Geek In The Pink 44 18.80%
Loose Canon - Almost Died 22 9.40%
Ricky Martin - This Is Good 78 33.33%
Heather Hunter - Don't Stop 44 18.80%
Voters: 234. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Slaps
 9 years ago '07        #5021
lutownica1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,285 | Props total: 30 30
Someone wrote that on Trina's album there are thanks
"to all the producers (...), Scott Storch, etc ".
So there's need to be at last one track that he co-produced.
The same as for Rick Ross - Repin my city. Just after several weeks it came out that Storch played the keys on it.
-----------------------------------------------------------
UPDATE:
He're Ce'cile track preview. For me - crap.

(Zshare)

PS. For sh*theads who writing "props" without giving them - don't spam.


Last edited by lutownica1; 05-09-2008 at 07:53 AM..
 05-09-2008, 08:57 AM         #5022
achiiiii  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
here the full of cecile ft. beenie man - so fly

 9 years ago '07        #5023
lutownica1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,285 | Props total: 30 30
Props for full track.
Anyone found that Young Buck leak?

Lil off topic -
funny video for Still D.R.E
That mouse doing Storch part k!lled me!
 05-09-2008, 04:42 PM         #5024
theMil  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Guys... was looking through iTunes Music store and found a couple of Storch tracks not listed yet:
1.Nas "War" (from Dj Clue's "the professional 3" album)
2.Dirt bomb "The papers" ("I'm a beast" album)
 05-09-2008, 05:30 PM         #5025
Phamone  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 theMil said:
Guys... was looking through iTunes Music store and found a couple of Storch tracks not listed yet:
1.Nas "War" (from Dj Clue's "the professional 3" album)
2.Dirt bomb "The papers" ("I'm a beast" album)
The Nas track ain't Storch...it was produced by Afrikan.
It was discussed on here ages ago.
The Dirt bomb joint is legit as far as I know.
 9 years ago '07        #5026
lutownica1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,285 | Props total: 30 30
Just listen to it:
The Game new interview.

He says: "My single Pain ft. Keyshia Cole, produced by my man NOBODY"
He doesn't even mention Storch on album.
 9 years ago '08        #5027
Storchaveli2oo8 
space
avatar space
space
$181 | Props total: 0 0
yeahh ur rite man... its produced by Knobody... its everywhere now
 05-11-2008, 03:16 AM         #5028
Cool-Dude  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lookin' in the mirror 'n say "damn, i'm cold!"
 05-12-2008, 08:01 AM         #5029
Cool-Dude  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
HaHa!! Y'all gonna luv me for this:

Stack$ feat. Fat Joe & Trina - That's the Way (prod. by Scott Storch)


:D
 9 years ago '07        #5030
Ole-G 347 heat pts347
space
avatar space
space
$10,235 | Props total: 12 12
god damn !!
finally this sh*t has dropped
now I need NODJ version ...
 9 years ago '07        #5031
Ole-G 347 heat pts347
space
avatar space
space
$10,235 | Props total: 12 12
Nice to hear Storch getting back to that eastern type of beats ...
 9 years ago '07        #5032
lutownica1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,285 | Props total: 30 30
Props COOL DUDE! I wonder will it boost stacks album sales.
Here's quick rip from site:
renewed rip:


Last edited by lutownica1; 05-12-2008 at 11:48 AM..
 05-12-2008, 09:34 AM         #5033
lil-tyrese  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
THAT4S THE sh*t THAT KEEPS STORCHH BEATSS THE BESTTT
 9 years ago '08        #5034
Storchaveli2oo8 
space
avatar space
space
$181 | Props total: 0 0
Bangaaa :banghead: Thanks...
 05-12-2008, 11:32 AM         #5035
gpower88  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 lutownica1 said:
Props COOL DUDE! I wonder will it boost stacks album sales.
Here's quick rip from site:
i hope this is not the final version... sounds wack
btw: bad ripping :thumbsdow
 05-12-2008, 11:42 AM         #5036
theMil  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn propz!!!! Finally!!!!! Thnx!!!!
 9 years ago '07        #5037
lutownica1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,285 | Props total: 30 30
 gpower88 said:
i hope this is not the final version... sounds wack
btw: bad ripping :thumbsdow
Yep.
I just replaced the link with the new rip. It's hard to make smth. good from 44Kbps.
BTW. In snippet bass sound lower, and the piano is slightly stronger
 9 years ago '06        #5038
Chater 
space
avatar space
space
$1,277 | Props total: 0 0
hmm im not sure. maybe its the quality im not sure. but the only bit im liking is the chorus, but the beat sounds too similar like his old stuff.

i like the eastern elements sprinkled sparingly.

plus 'i know a puerto rican girl from puerto rico'........??? wtf.

hmm.. stop collaborating with wack a.ss rappers.. plus if we want scotty to submit another #1 beat then 'thats the way we like to fu*k' isnt going to do it.

i am not sold.
 05-12-2008, 04:51 PM         #5039
lil-tyrese  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Chater said:
hmm im not sure. maybe its the quality im not sure. but the only bit im liking is the chorus, but the beat sounds too similar like his old stuff.

i like the eastern elements sprinkled sparingly.

plus 'i know a puerto rican girl from puerto rico'........??? wtf.

hmm.. stop collaborating with wack a.ss rappers.. plus if we want scotty to submit another #1 beat then 'thats the way we like to fu*k' isnt going to do it.

i am not sold.

the quality isn't that high (let just wait untill the album version is out)

to simular? man this is scotty's game
that bats is fu*king HHOTTT no no comment on that
it's defintly above avarege
but still not like -make it rain ,get loose nomb,s3xy -benzino,.....
 9 years ago '07        #5040
lutownica1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,285 | Props total: 30 30
some new tracks to look for (i know you don't care about Vybe but some people care about Storch music):
Both by Vybe :

HANDLE THAT

written by:"PoohBear"/Taylormade

Music/Produced by: Scott Storch 2007 arranged by: Pooh Bear. engineered by: Conrad Golding
Down a.ss Girl

written by: "PoohBear"/S.Storch/Taylormade

Music/Produced by: Scott Storch 2007 arranged by: PoohBear. engineered by: Wayne
Should be out on days.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 56
Image(s) inside Mexican Woman Smuggled Into US Tortured & Forcibly Injected With Semen..
33 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 47
Anybody got stories of getting a gun pulled on em or getting robbed?
439 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 37
NBA Lavar Ball is exposing how silly sports culture in America is and the powe..
71 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 22
Rick Ross dissing Birdman " ima make sure my team don't respect you, clean you..
165 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Image(s) inside The Cast of Fresh Prince Reunites
125 comments
18 hours ago
@movies
most viewed right now
 15
Mar 28 - AI sex robot has a functioning G-spot & can switch between 'family' &..
171 comments
19 hours ago
@misc
most viewed right now
 15
NBA Wilt Chamberlain and Jordan had an argument about who was the goat at the ..
115 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 14
Image(s) inside New ‘It’ Photos: Pennywise Meets The Losers Club
11 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy