2,983
online users
thotties       tv/movies       gaming       gear       tech       guap       rides       eats       health       bxwf       misc

Breaking: TMZ confirms Kendrick "Not Like Us" Video is shooting Saturday in Compton!



more
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT



section  1   0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section hiphop
  

 3 weeks ago '17        #1
7074 page views
325 comments


LeG.O.A.T  topics gone triple plat - Number 1 spot x14
avatar
Props total: 88174 88 K  Slaps total: 48510 48 K
@ 07:56 AM 06-21-2024 icon Breaking: TMZ confirms Kendrick "Not Like Us" Video is shooting Saturday in Compton!
 

 
image





Last edited by LeG.O.A.T; 06-22-2024 at 02:26 PM..
+31   



icon
best
icon
worst
325 comments

 3 weeks ago '17        #2
LeG.O.A.T  topics gone triple plat - Number 1 spot x14 OP
Props total: 88174 88 K  Slaps total: 48510 48 K
"They ran Not Like Us back 6 times in a row Crodie"


+163   

 3 weeks ago '20        #3
The corrector  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 37633 37 K  Slaps total: 8751 8 K
Where is the TMZ article?
+6   

 3 weeks ago '17        #4
LeG.O.A.T  topics gone triple plat - Number 1 spot x14 OP
Props total: 88174 88 K  Slaps total: 48510 48 K
"All eyes on me and Ima send it up to Pac"





+98   

 3 weeks ago '04        #5
refuze  topics gone triple plat - Number 1 spot x10
Props total: 72170 72 K  Slaps total: 7361 7 K
Got a feeling there's gonna be a lot of cameos

LeBron, Chris Brown, and YG gotta show up crodie
+47   

Top 10 most slapped recently  3 weeks ago '11        #6
shellz386  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 43883 43 K  Slaps total: 5834 5 K
The OVHoes praying to see white people there to have something to pick at
+45   

 3 weeks ago '23        #7
Push a TEEE 
Props total: 20251 20 K  Slaps total: 2698 2 K

+46   

 3 weeks ago '05        #8
P-Hill 
Props total: 44979 44 K  Slaps total: 2803 2 K
emoji
+11   

 3 weeks ago '17        #9
LeG.O.A.T  topics gone triple plat - Number 1 spot x14 OP
Props total: 88174 88 K  Slaps total: 48510 48 K

+130   

 3 weeks ago '08        #10
Solitary Genius  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 30519 30 K  Slaps total: 4516 4 K
Boy gettin herb'd and Ja Rule'd at this point
emoji
+55   

 3 weeks ago '24        #11
washawayyoursin 
Props total: 983 983  Slaps total: 693 693
Yo Drake need to retire I ain't gon lie..
+22   

 3 weeks ago '24        #12
washawayyoursin 
Props total: 983 983  Slaps total: 693 693
 Solitary Genius said
Boy gettin herb'd and Ja Rule'd at this point
emoji
It's really over for this n1gga like I ain't think he'll lose this bad. This worse than the Meek Mill sh1t because at least Meek was able to get his music played in the clubs still and n1ggas take him serious again.. This n1gga right here lol I luv it tho because he been hatin and stealin n1ggas waves for a minute.. fu#k dat freaky a$s *****t a$s dog fu#kin a$s n1gga
+24   

 3 weeks ago '06        #13
bud10 
Props total: 5695 5 K  Slaps total: 318 318
Damn they want drizzy up outta here lol....imo he too big to get "ja ruled" and he got that machine behind, so it'll take a minute but he'll be aaight
+23   

 3 weeks ago '04        #14
D1nOnlyMrM@  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 46142 46 K  Slaps total: 6434 6 K
Drake isn't done. He a catchy tune or two from being the urban popstar again
+31   

Top 10 most slapped recently  3 weeks ago '14        #15
DocAdelphia  topics gone triple plat - Number 1 spot x148
Props total: 308068 308 K  Slaps total: 71966 71 K
 Solitary Genius said
Boy gettin herb'd and Ja Rule'd at this point
emoji
Are y’all high or just star fu#kers of the moment.

You n1ggas are clowns.

Back then. You had to pick sides. YOU n1ggas. Back then fans mattered.

You n1ggas ride d1ck. You n1ggas stan. Nobody is getting ja rule or herb’d up. Cause Drake hasn’t lost his money or career.


Why is there a video for this ? This is called corny. Why are we changing rules ?

Son. You got the diss song. What are we doing a video ?

What is this goofball nonsense ???
-30   

 3 weeks ago '24        #16
washawayyoursin 
Props total: 983 983  Slaps total: 693 693
I ain't gon lie, Drake career over with. I think this is like the worst loss in battle rap history I think. I've never seen no one get put in a spliff this bad before like.. smh his label gon sacrifice him in a couple years once he's fully unmarketable
-12   

Top 10 most slapped recently  3 weeks ago '14        #17
DocAdelphia  topics gone triple plat - Number 1 spot x148
Props total: 308068 308 K  Slaps total: 71966 71 K
Lemme find out I became mature.
emoji
-6   

 3 weeks ago '20        #18
The corrector  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 37633 37 K  Slaps total: 8751 8 K
"Your demise will be televised"
+17   

 3 weeks ago '13        #19
THEDONN  topics gone triple plat - Number 1 spot x16
Props total: 206856 206 K  Slaps total: 83511 83 K
Dot, Hoe

emoji

 3 weeks ago '23        #20
Push a TEEE 
Props total: 20251 20 K  Slaps total: 2698 2 K

+16   

 3 weeks ago '24        #21
washawayyoursin 
Props total: 983 983  Slaps total: 693 693
 D1nOnlyMrM@ said
Drake isn't done. He a catchy tune or two from being the urban popstar again
I ain't gon hold you, ya boxden n1ggas don't be paying attention to what's really goin on fr I ain't gon lie.. young n1ggas and h0es not playin no drake bro I ain't gon hold u.. these n1ggas playin they regional sh1t they jack or underground sh1t like nettspend opium lazerdim .. Drake done because lowkey them young n1ggas not dumb. They can read in between the lines. They know he a ped0 like .. got industry ig promo pages dissin this n1gga now and this the top one for the underground hyperpopdaily.. had this lil new york chick sayin we know drake like them under ten in the song lol




Last edited by washawayyoursin; 06-21-2024 at 08:22 AM..
-17   

Top 10 most slapped recently  3 weeks ago '14        #22
DocAdelphia  topics gone triple plat - Number 1 spot x148
Props total: 308068 308 K  Slaps total: 71966 71 K
 washawayyoursin said
I ain't gon lie, Drake career over with.
You can’t end a career when the audience is a bunch of flip floppers.

Oh sh1t he made a song.


oh no the crowd likes it. Been hating Drake for years, y’all still fuxk with his music. Stop.

Are we ignoring one truth over another yes. Guys ? Please please stop choosing sides. It’s some hipster sh1t.


This some hipster, high school, mean girls bullsh1t.

Did Drake fu#k Kendrick’s wife ? kendrick is doing ALOT just for some hating. There is money being spent here.


Last edited by DocAdelphia; 06-21-2024 at 08:43 AM..
-14   

 3 weeks ago '16        #23
Cedwards198451 
Props total: 13863 13 K  Slaps total: 5636 5 K
Who da fook is a NFR podcast
emoji
-1   

 3 weeks ago '24        #24
washawayyoursin 
Props total: 983 983  Slaps total: 693 693
 DocAdelphia said
You can’t end a career when the audience is a bunch of flip flippers.

Oh sh1t he made a song.


oh no the crowd likes it. Been hating Drake for years, y’all still fuxk with his music. Stop.

Are we ignoring one truth over another yes. Guys ? Please please stock choosing sides. It’s some hipster sh1t.


This some hipster, high school, mean girls bullsh1t.

Did Drake fu#k Kendrick’s wife ? kendrick is doing ALOT for to not hating. There is money being spent here.
Nah this different. U insulting the fans intelligence. It's not gon work this time. I promise you. I bet money too

 3 weeks ago '24        #25
washawayyoursin 
Props total: 983 983  Slaps total: 693 693
 bud10 said
Damn they want drizzy up outta here lol....imo he too big to get "ja ruled" and he got that machine behind, so it'll take a minute but he'll be aaight
Wishful thinking
-3   

say something...

Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
89
Video inside 3 kids, 3 baby daddies, and taking care of them all alone but his pants..
68 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
props+2336
Eminem - The death of Slim Shady (Coup de Grâce) [ALBUM DISCUSSION]
602 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
23
Video inside When A Drug Dealer's Worst Fear Comes True Enforced Uncut
46 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
props+2017
Video inside Desiigner got a haircut and is speaking English now
94 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top