3,265
online users
thotties       tv/movies       gaming       gear       tech       guap       rides       eats       health       bxwf       misc

Ultrahuman Ring Air is the best wearable. Period!



more
ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT



section  2   1 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
mdoggg99

section tech
  

 2 weeks ago '22        #1
1305 page views
25 comments


faizaly 
avatar
Props total: 1165 1 K  Slaps total: 269 269
Ultrahuman Ring Air is the best wearable. Period!
 

 
YT

Here's my review of the Ultrahuman Ring Air in the all new raw titanium color!
-13   



icon
best
icon
worst
25 comments

 2 weeks ago '15        #2
AmillionMo  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 47990 47 K  Slaps total: 14791 14 K
Slapped, cliffs! Does it call 911 if I have a heart attack or stroke?
+11   

 2 weeks ago '23        #3
TokinJohnIsBack 
Props total: 4228 4 K  Slaps total: 376 376
Yo, where the hell are your shoulders, your phone is bigger than both of them
+7   

 2 weeks ago '19        #4
loneshark  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 9154 9 K  Slaps total: 1162 1 K
never liked ring wearables...cant lift weights in them, cant box in them
+3   

 2 weeks ago '19        #5
Bxswaggerjacker 
Props total: 11849 11 K  Slaps total: 2182 2 K
 TokinJohnIsBack said 🔗
Yo, where the hell are your shoulders, your phone is bigger than both of them
My poodle has a torso bigger than this dude
+4   

 2 weeks ago '23        #6
TokinJohnIsBack 
Props total: 4228 4 K  Slaps total: 376 376
 Bxswaggerjacker said 🔗
My poodle has a torso bigger than this dude
I wasn't even trying to diss him but the sh1t looked crazy
+1   

 2 weeks ago '19        #7
Bxswaggerjacker 
Props total: 11849 11 K  Slaps total: 2182 2 K
This dude shaped like ludacris in roll out video

+19   

 2 weeks ago '17        #8
THExTAKEOVER 
Props total: 37296 37 K  Slaps total: 3048 3 K
 TokinJohnIsBack said 🔗
Yo, where the hell are your shoulders, your phone is bigger than both of them
Lol I think he has the focal length of his camera turned to a ridiculous amount.

Where foreground objects get bigger while background gets smaller.

But how is he finna talk about tech when he can't even adjust his camera lense properly.

emoji


My apologies in advance if dude is actually shaped like that tho.


Last edited by THExTAKEOVER; 05-06-2024 at 08:51 PM..
+1   

 2 weeks ago '23        #9
TokinJohnIsBack 
Props total: 4228 4 K  Slaps total: 376 376
 THExTAKEOVER said 🔗
Lol I think he has the focal point of his camera turned to a ridiculous amount.

Where foreground objects get bigger while background gets smaller.

But how is he finna talk about tech when he can't even adjust his camera lense properly.

emoji


My apologies in advance if dude is actually shaped like that tho.
Lol no sh1t I didn't realize that was a thing, but you GOTTA be right cuz that build looks nuts
+1   

 2 weeks ago '17        #10
THExTAKEOVER 
Props total: 37296 37 K  Slaps total: 3048 3 K
 TokinJohnIsBack said 🔗
Lol no sh1t I didn't realize that was a thing, but you GOTTA be right cuz that build looks nuts
My bad in the post tho, because its focal length and not focal point.

But .. With that being said, I automatically don't like OP.. He's only here to post his videos and doesn't even have the balls to actually talk in the threads.. he just posts his uploads and bounces..

Which is crazy because I want him to explain how dry his content is...
+4   

 2 weeks ago '23        #11
TokinJohnIsBack 
Props total: 4228 4 K  Slaps total: 376 376
 THExTAKEOVER said 🔗
My bad in the post tho, because its focal length and not focal point.

But .. With that being said, I automatically don't like OP.. He's only here to post his videos and doesn't even have the balls to actually talk in the threads.. he just posts his uploads and bounces..

Which is crazy because I want him to explain how dry his content is...
Yeah I hear you with ppl just trying to get their views and don't be saying sh1t at all...they not on here long enough to even know you better put some cliffs or something...
+2   

 2 weeks ago '05        #12
messiallah 
Props total: 1170 1 K  Slaps total: 387 387
Wtf? A body of a 5th Grade boy and head of a man. Does that ring fix that sh1t?
+1   

 2 weeks ago '11        #13
Silencer  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 69199 69 K  Slaps total: 2917 2 K
Theres no testosterone anywhere in that review
+2   

 2 weeks ago '04        #14
prexero  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 5785 5 K  Slaps total: 844 844
Waiting for Samsung
+2   

 2 weeks ago '20        #15
Nas234 
Props total: 224 224  Slaps total: 45 45
Him wearing that ring on his index finger is pissing me off I don't know why
+4   

 2 weeks ago '17        #16
HH080 
Props total: 31056 31 K  Slaps total: 2795 2 K
 Bxswaggerjacker said 🔗
This dude shaped like ludacris in roll out video

Lmao yo.
+5   

 2 weeks ago '16        #17
OG Kangaroo 
Props total: 523 523  Slaps total: 42 42
These comments about this guys head have me dying yo
emoji
+10   

 2 weeks ago '18        #18
Therkiteckt 
Props total: 3370 3 K  Slaps total: 277 277
 OG Kangaroo said 🔗
These comments about this guys head have me dying yo
emoji
They ki1lin him
emoji


I swear after the question about his shoulders I ain't even click the vid I had to see the replies
+7   

 1 week ago '16        #19
Ldogg310v2 
Props total: 29488 29 K  Slaps total: 2972 2 K
And y'all wonder why he don't talk on the thread
emoji


He built like he wrapped in invisible Saran wrap though
emoji
+3   

 1 week ago '23        #20
Flav2 
Props total: 1374 1 K  Slaps total: 107 107
this dude is corny AF and has been doing this for a long while


we called hos a$s out on his ghost behavior by not even bothering to engage. Dude “apologized” saying he was “still learning”



looks like he hasn’t at all afterall
emoji
+3   

 1 week ago '06        #21
siren 
Props total: 12538 12 K  Slaps total: 692 692
All the people I know that have a Ring love it. I'm not sure if it's worth the price with the Whoop out there and the Apple Watch which is pretty much able to do the same things with their apps.

 7 days ago '22        #22
FaceFckDatHoe 
Props total: 8072 8 K  Slaps total: 1918 1 K
Stoned eating chips laughing at the comments.
-1   

 3 days ago '04        #23
Duntaz  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 71497 71 K  Slaps total: 4447 4 K
He need to drop a shampoo called All Head No Shoulders


Last edited by Duntaz; 05-15-2024 at 06:50 AM..
+1   

 3 days ago '10        #24
Kofi  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 38766 38 K  Slaps total: 3174 3 K
Never change bx
emoji
+3   

 2 days ago '20        #25
kingmemarley 
Props total: 1577 1 K  Slaps total: 232 232
They need this n1gga in the next Pixar movie. First live action woody face ass

say something...

Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
props+10415
When Someone Leaves A Blicky Out In The Open
61 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
props+488
Video inside Married With Children Animated Series?!?!!?!?
48 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
props+1286
Video inside Oh Nah Issa WRAP For PUFF!! Turn to CNN RIGHT NOW!!!
951 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
props+735
Remember this video of Diddy and cassie?
140 comments
1 day ago
@hiphop
back to top