3,802
online users
thotties       tv/movies       gaming       gear       tech       guap       rides       eats       health       bxwf       misc

Ryan garcia says he will be stepping away for a while, pitbull next, felt sorry for haney


icon

more
ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT



section  1   0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section sports
  

 4 weeks ago '12        #1
3282 page views
95 comments


HeightsBound  topics gone triple plat - Number 1 spot x9
avatar
Props total: 46924 46 K  Slaps total: 5144 5 K
icon Ryan garcia says he will be stepping away for a while, pitbull next, felt sorry for haney
 

 
YT
+1   



icon
best
icon
worst
95 comments

 4 weeks ago '04        #2
Zakhara 
Props total: 2828 2 K  Slaps total: 725 725
Garcia pumping life back into the sweet science.
+22   

 4 weeks ago '09        #3
six6nine9wpk  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 1892 1 K  Slaps total: 641 641
What he going to fight Cruz @ 144 or 147 lol
+6   

 4 weeks ago '10        #4
ARosary 
Props total: 35136 35 K  Slaps total: 3360 3 K
He knows Pitbull can't knock out a poodle either
emoji
-3   

 4 weeks ago '16        #5
lars  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 48495 48 K  Slaps total: 3896 3 K
Like him or not he takes the fights people want to see and entertains
+46   

 4 weeks ago '10        #6
6.Yrs 
Props total: 46570 46 K  Slaps total: 2631 2 K
 lars said 🔗
Like him or not he takes the fights people want to see and entertains
Yup.. I thought he was a clown. Dude earned his respect from the boxing world. Just need a strap now.

I wish Tank was bigger so they could run it back.



He’d prolly get washed again though…
emoji
+25   

 4 weeks ago '16        #7
mosthated878 
Props total: 2797 2 K  Slaps total: 708 708
Yall n1ggas is stupid this f@gget came in at least 180 n yall d1ck sukin dis f@gget don’t worry tho his downfall gonna be funny too watch Haney should’ve never let him get away wit dat smh damn shame
-28   

 4 weeks ago '09        #8
Puppet Master  topics gone triple plat - Number 1 spot x22
Props total: 103912 103 K  Slaps total: 27910 27 K
 mosthated878 said 🔗
Yall n1ggas is stupid this f@gget came in at least 180 n yall d1ck sukin dis f@gget don’t worry tho his downfall gonna be funny too watch Haney should’ve never let him get away wit dat smh damn shame
emoji
+23   

 4 weeks ago '23        #9
NeroNalu  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 10624 10 K  Slaps total: 1866 1 K
Feed Ryan to Boots, Boots already let it be known he's food. Let's go!
+5   

 4 weeks ago '20        #10
And Then antien 
Props total: 1253 1 K  Slaps total: 260 260
This had the added effect of making Tank's win look even more impressive
+16   

 4 weeks ago '10        #11
6.Yrs 
Props total: 46570 46 K  Slaps total: 2631 2 K
De la Hoya fu#ked up an easy pay day for dude.

Ryan coulda massacred Rolly.. built his rep a little more.. took his strap..

Washed Haney…

And then chilled for the next 8 months.


Last edited by 6.Yrs; 04-23-2024 at 03:43 AM..
+6   

 4 weeks ago '23        #12
TexasRangers  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 27906 27 K  Slaps total: 4455 4 K

+2   

 4 weeks ago '04        #13
Duntaz  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 71650 71 K  Slaps total: 4454 4 K
Somebody give my nigha Shakur some work.
+12   

 4 weeks ago '09        #14
nbthrilla 
Props total: 5048 5 K  Slaps total: 1535 1 K
 six6nine9wpk said 🔗
What he going to fight Cruz @ 144 or 147 lol
You tear down Floyd's career for not making weight against Marquez too or what
emoji

 4 weeks ago '14        #15
gt1 
Props total: 2967 2 K  Slaps total: 408 408
 And Then antien said 🔗
This had the added effect of making Tank's win look even more impressive
Slightly

Garcia was drained and couldn't rehydrate fully.

That's why he made sure to enter the ring at a comfortable weight, regardless of losing the belts/money.


If they fight at 40 w/out rehydration clause, it's a much different fight.
-7   

 4 weeks ago '13        #16
Dodgers 
Props total: 17394 17 K  Slaps total: 2931 2 K
 gt1 said 🔗
Slightly

Garcia was drained and couldn't rehydrate fully.

That's why he made sure to enter the ring at a comfortable weight, regardless of losing the belts/money.


If they fight at 40 w/out rehydration clause, it's a much different fight.
I think Ryan beats his a$s regardless. He was just standing there getting popped by the left. He couldn’t see it and did nothing to avoid it.
-2   

 4 weeks ago '18        #17
TheyGotKanye 
Props total: 4876 4 K  Slaps total: 1628 1 K
 gt1 said 🔗
Slightly

Garcia was drained and couldn't rehydrate fully.

That's why he made sure to enter the ring at a comfortable weight, regardless of losing the belts/money.


If they fight at 40 w/out rehydration clause, it's a much different fight.
The only difference would be… Ryan may get stopped in later rounds. Tank is as good as we think. Devin is not.
+6   

 4 weeks ago '07        #18
S.ScRaTch27 
Props total: 8802 8 K  Slaps total: 932 932
 mosthated878 said 🔗
Yall n1ggas is stupid this f@gget came in at least 180 n yall d1ck sukin dis f@gget don’t worry tho his downfall gonna be funny too watch Haney should’ve never let him get away wit dat smh damn shame
He was deff rehydrated but he was not 180 on fight night lol


Last edited by S.ScRaTch27; 04-23-2024 at 08:16 AM..
+1   

Top 10 most propped recently  4 weeks ago '23        #19
484675  topics gone triple plat - Number 1 spot x207
Props total: 133052 133 K  Slaps total: 10483 10 K
Top 10 BXSC sportsbetter

+1   

 4 weeks ago '14        #20
Bigboi781  topics gone triple plat - Number 1 spot x49
Props total: 71228 71 K  Slaps total: 18676 18 K
 6.Yrs said 🔗
De la Hoya fu#ked up an easy pay day for dude.

Ryan coulda massacred Rolly.. built his rep a little more.. took his strap..

Washed Haney…

And then chilled for the next 8 months.
Exactly. I’ve been saying this. Dev vs Ryan would’ve been even bigger if Ryan had taken Rollie’s belt
+3   

 4 weeks ago '19        #21
Richy 
Props total: 4238 4 K  Slaps total: 731 731
I wanna see shakur
+1   

 4 weeks ago '14        #22
Bigboi781  topics gone triple plat - Number 1 spot x49
Props total: 71228 71 K  Slaps total: 18676 18 K
 gt1 said 🔗
Slightly

Garcia was drained and couldn't rehydrate fully.

That's why he made sure to enter the ring at a comfortable weight, regardless of losing the belts/money.


If they fight at 40 w/out rehydration clause, it's a much different fight.
Tell me how it’s a much different fight. Ryan wasn’t throwing much just in spurts and missing a lot. He literally fought the same way as this fight except Haney kept getting hit. Ryan is very hittable because his defense is bad and Tank will hit him
+2   

 4 weeks ago '06        #23
NOCCOWT 
Props total: 10366 10 K  Slaps total: 3659 3 K
 mosthated878 said 🔗
Yall n1ggas is stupid this f@gget came in at least 180 n yall d1ck sukin dis f@gget don’t worry tho his downfall gonna be funny too watch Haney should’ve never let him get away wit dat smh damn shame
Mutha fu#ka. How much did Haney weigh on fight night? $TFU

 4 weeks ago '14        #24
Shalomny  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 4692 4 K  Slaps total: 523 523
 nbthrilla said 🔗
You tear down Floyd's career for not making weight against Marquez too or what
emoji
Floyd has never missed weight .. he fought Marquez after a two year lay off at 146 . Let’s not create a new narrative to justify Ryan deliberately missing weight for an advantage.
-4   

 4 weeks ago '06        #25
NOCCOWT 
Props total: 10366 10 K  Slaps total: 3659 3 K
 6.Yrs said 🔗
De la Hoya fu#ked up an easy pay day for dude.

Ryan coulda massacred Rolly.. built his rep a little more.. took his strap..

Washed Haney…

And then chilled for the next 8 months.
Rolly pulled out that fight. They ain't have no control over that and don't nobody know if that would've been a easy fight for him anyway
+3   

say something...

Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
props+3017
Article inside Alfonso Ribeiro Says His ‘Fresh Prince Of Bel Air’ Role Ended His Act..
105 comments
24 hours ago
@movies
most viewed right now
13
Speeding BBL Bandit
69 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
props+248
audio inside Moneybagg Yo - Air Ball (Big30 Diss Reply)
110 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
props-166
Video inside Shrimp the cousin of a c*ckroach
115 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top