3,498
online users
thotties       tv/movies       gaming       gear       tech       guap       rides       eats       health       bxwf       misc

Yo whats goin’ on wit Lil Wayne?



more
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT



section  1   0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT section hiphop
  

 3 months ago '21        #1
6277 page views
145 comments


HornOfAfrica  topics gone triple plat - Number 1 spot x45
avatar
Props total: 20942 20 K  Slaps total: 3694 3 K
Yo whats goin’ on wit Lil Wayne?
 

 
IG


Last edited by HornOfAfrica; 02-16-2024 at 11:33 PM..
+6   



icon
best
icon
worst
145 comments

Top 10 most slapped recently  3 months ago '22        #2
BreakkerSzn  topics gone triple plat - Number 1 spot x108
Props total: 184522 184 K  Slaps total: 215683 215 K

-17   

 3 months ago '16        #3
Cedwards198451 
Props total: 11794 11 K  Slaps total: 4593 4 K
He's finally off drugs
+30   

 3 months ago '14        #4
Supaman 1987  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 12834 12 K  Slaps total: 3868 3 K
Idk! n1gga ain't healthy
-2   

 3 months ago '04        #5
pandemon 
Props total: 2001 2 K  Slaps total: 1689 1 K
looks like a clown
+9   

 3 months ago '10        #6
SmoothTay  topics gone triple plat - Number 1 spot x18
Props total: 167383 167 K  Slaps total: 28125 28 K
How many times i gotta tell yall n1ggas that aint the OG Wayne

🔗



Industry full of Dead n1ggas yall “think” still alive

sh1t is Nasty
-35   

 3 months ago '10        #7
SmoothTay  topics gone triple plat - Number 1 spot x18
Props total: 167383 167 K  Slaps total: 28125 28 K
🔗


He gone yall face the facts that sh1t they putting out aint wayne

I dont wanna hear sh1t about age or drugs that sh1t aint lil wayne

🔗

-35   

Top 10 most slapped recently  3 months ago '22        #8
Press Enter  topics gone triple plat - Number 1 spot x154
Props total: 73222 73 K  Slaps total: 79797 79 K
He died and came back to life in that hospital that's what
-8   

 3 months ago '16        #9
144  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 38595 38 K  Slaps total: 45678 45 K
 SmoothTay said 🔗
How many times i gotta tell yall n1ggas that aint the OG Wayne

↪🔗


Industry full of Dead n1ggas yall “think” still alive

sh1t is Nasty
I used to watch a lot of videos about supposed celebrity "cloning."

I can't go with that though, because I can't believe that man is capable of breathing spirit into a "clone."

I do think they use robots, mannequins, etc. sometimes, though; & other crazy sh1t.

But at this point, they can simply generate their images if, they need to. Interesting stuff out there, though.
-9   

 3 months ago '17        #10
LostTenets  topics gone triple plat - Number 1 spot x53
Props total: 133469 133 K  Slaps total: 36120 36 K
 SmoothTay said 🔗
How many times i gotta tell yall n1ggas that aint the OG Wayne

↪🔗


Industry full of Dead n1ggas yall “think” still alive

sh1t is Nasty
🔗

+26   

 3 months ago '18        #11
BlackjesuS  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 27135 27 K  Slaps total: 4508 4 K
 SmoothTay said 🔗
How many times i gotta tell yall n1ggas that aint the OG Wayne

↪🔗


Industry full of Dead n1ggas yall “think” still alive

sh1t is Nasty
Why clone Wayne?

Who else is "dead"
+3   

 3 months ago '23        #12
smutface 
Props total: 338 338  Slaps total: 47 47
Y’all n1ggas is hilarious

+24   

 3 months ago '17        #13
dubsax  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 75017 75 K  Slaps total: 6301 6 K
he has the look of someone with kidney problems
+32   

 3 months ago '19        #14
beamjawn  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 12350 12 K  Slaps total: 15793 15 K
 SmoothTay said 🔗
How many times i gotta tell yall n1ggas that aint the OG Wayne

↪🔗


Industry full of Dead n1ggas yall “think” still alive

sh1t is Nasty
Type sh1t I ain't gon lie. That can't be the original wayne deadass
-6   

 3 months ago '19        #15
beamjawn  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 12350 12 K  Slaps total: 15793 15 K
 smutface said 🔗
Y’all n1ggas is hilarious

fu#k.. damn rip Wayne fr
-3   

 3 months ago '19        #16
beamjawn  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 12350 12 K  Slaps total: 15793 15 K
 144 said 🔗
I used to watch a lot of videos about supposed celebrity "cloning."

I can't go with that though, because I can't believe that man is capable of breathing spirit into a "clone."

I do think they use robots, mannequins, etc. sometimes, though; & other crazy sh1t.

But at this point, they can simply generate their images if, they need to. Interesting stuff out there, though.
You have no idea what they doing behind the scenes bro. I'm literally about to start playing with cells and chromosomes myself and about to create some sh1t. So if I can do this sh1t and it's really just off logic. You gotta think. It's simple logic. What you n1ggas think they doin and they got the unfiltered a.i and you still think ain't nothing going on. Go on clonaid.com n1gga. You can buy a whole clone of yourself legally in canada right now. They been tr@nsferred consciousness I'm telling you. The apple was knowledge. Knowledge of everything. You not understanding. These n1ggas can do a lot of sh1t fr on some Satan sh1t for real n1gga. You playin bro


Last edited by beamjawn; 12-08-2023 at 03:48 AM..
-11   

 3 months ago '21        #17
Jonny2soxs  topics gone triple plat - Number 1 spot x13
Props total: 41418 41 K  Slaps total: 11870 11 K
His team says it’s dental
But it’s clearly a health issue that’s finally caught up to him

As far as the clone sh1t goes , yes they’re are clones but you know clones don’t come out as fully grown humans lol
+6   

 3 months ago '10        #18
thugworldorder 
Props total: 1100 1 K  Slaps total: 169 169
Man hope he heals soon
+4   

 3 months ago '21        #19
Jonny2soxs  topics gone triple plat - Number 1 spot x13
Props total: 41418 41 K  Slaps total: 11870 11 K
 beamjawn said 🔗
You have no idea what they doing behind the scenes bro. I'm literally about to start playing with cells and chromosomes myself and about to create some sh1t. So if I can do this sh1t and it's really just off logic. You gotta think. It's simple logic. What you n1ggas doin and they gon the unfiltered a.i and you still think ain't nothing going on. Go on clonaid.com n1gga. You can buy a whole clone of yourself legally in canada right now. They been tr@nsferred consciousness I'm telling you. The apple was knowledge. Knowledge of everything. You not understanding. These n1ggas can do a lot of sh1t fr on some Satan sh1t for real n1gga. You playin bro
You are in the right direction breh

It is actually possible to tr@nsfer your mind , for example , everyone think Elon musk is the anti government dude when in reality his nerulink program is the mark of the beast lol


The Bible says anyone who gets the mark will go to hell no matter what , what do u think happens when u use the nerulink and why gods says no matter what you can’t be forgiven ?
Also look on YouTube about Mr Beast and nerulink


And for anyone who thinks I’m just spewing random conspiracies, I’d say my thoughts I’ve shared have all been researched
-8   

 3 months ago '19        #20
beamjawn  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 12350 12 K  Slaps total: 15793 15 K
 Jonny2soxs said 🔗
You are in the right direction breh

It is actually possible to tr@nsfer your mind , for example , everyone think Elon musk is the anti government dude when in reality his nerulink program is the mark of the beast lol


The Bible says anyone who gets the mark will go to hell no matter what , what do u think happens when u use the nerulink and why gods says no matter what you can’t be forgiven ?
Also look on YouTube about Mr Beast and nerulink


And for anyone who thinks I’m just spewing random conspiracies, I’d say my thoughts I’ve shared have all been researched
I hear you. I'm bout to look into right now. And forgive my bad typing. My jack be spellchecking words that don't even need to be spellchecked and I be missing whole words when I type sometimes.. sh1t crazy
-5   

 3 months ago '15        #21
lagcats 
Props total: 24 24  Slaps total: 9 9
He has some big irl issues
+1   

 3 months ago '17        #22
THExTAKEOVER 
Props total: 36366 36 K  Slaps total: 2977 2 K
So that wasn't a bi-product of the dentist?
+3   

 3 months ago '09        #23
thegoldenhero 
Props total: 66427 66 K  Slaps total: 4730 4 K
Health is wealth is brothers
+17   

 3 months ago '11        #24
Broseph Stalin  topics gone triple plat - Number 1 spot x16
Props total: 75335 75 K  Slaps total: 7093 7 K
The amount of sh1t Wayne put in his system dude was never gonna age well. If anything we should grateful he still alive
emoji
+17   

 3 months ago '10        #25
Kofi  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 35527 35 K  Slaps total: 2816 2 K
 Broseph Stalin said 🔗
The amount of sh1t Wayne put in his system dude was never gonna age well. If anything we should grateful he still alive
emoji
I showed my homie your avy he didn't have a clue what was doing on and he'e from NY after I explained it & showed him the original he couldn't stop laughing ... you demented mf
emoji
+6   

say something...

Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
19
Feb 27 - Bitcoin hits two-year high
254 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
props-1616
Video inside Doja Cat is hidden
35 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
props+4711
logo Adam Silver saw the All Star Game
135 comments
24 hours ago
@sports
most viewed right now
11
Image(s) inside Hold on so Diddy and Meek Mill were in situationship ?
237 comments
23 hours ago
@hiphop
back to top