3,561
online users
thotties       tv/movies       gaming       gear       tech       guap       rides       eats       health       bxwf       misc

Diddy’s legacy in hip hop


icon

more
ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT



section  1   0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section hiphop
  

 3 months ago '15        #1
1774 page views
58 comments


AGTheDon  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
avatar
Props total: 9347 9 K  Slaps total: 1024 1 K
Diddy’s legacy in hip hop
 

 
image


Lemme first say, I’m a lifelong Diddy and bad boy records supporter. He’s an icon in hip hop for his contributions, but This sh1t over the last 3 weeks tho has been absurd to say the least. I believe about half of it, and obviously we have to wait for the dust to settle.

But what is puff’s next move? Is he done in the hip hop industry? What does he do next? Head to Bali like Russell?

I predict he just lays low for 2-3 years at minimum and gets that comeback going. What u think bx fam?


Last edited by AGTheDon; 12-01-2023 at 05:16 PM..
-11   



icon
best
icon
worst
58 comments

Top 10 most propped recently  3 months ago '22        #2
Voodoopocalypse  topics gone triple plat - Number 1 spot x28
Props total: 54222 54 K  Slaps total: 11973 11 K
🔗

+1   

 3 months ago '13        #3
THEDONN  topics gone triple plat - Number 1 spot x15
Props total: 195899 195 K  Slaps total: 80166 80 K
We badboy ki1laz
emoji


Issa wrap

emoji
+6   

 3 months ago '13        #4
THEDONN  topics gone triple plat - Number 1 spot x15
Props total: 195899 195 K  Slaps total: 80166 80 K
 Until Then said 🔗
^^^^

It’s a fact that ped0 is not a Black male.

Is there rappers / public figures from his own race / ethnic background or whatever ect ect he supports and disrespects as he cos plays as a Black male from the hip-hop culture on Boxden?
@🔗


emoji
I live rent free in your head u sick a$s racist

emoji
-3   

 3 months ago '20        #5
POWER RAPS  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 68356 68 K  Slaps total: 5272 5 K
 THEDONN said 🔗
We badboy ki1laz
emoji


Issa wrap

emoji
n1gga you ain’t ki1ling nothing but plant based chicken nuggets and cauliflower pizza. Shut up you fake vegan
+3   

 3 months ago '13        #6
THEDONN  topics gone triple plat - Number 1 spot x15
Props total: 195899 195 K  Slaps total: 80166 80 K
 POWER RAPS said 🔗
n1gga you ain’t ki1ling nothing but plant based chicken nuggets and cauliflower pizza. Shut up you fake vegan
I mean just look at these bufoons, what is yall so mad at?

emoji
-3   

 3 months ago '21        #7
Jonny2soxs  topics gone triple plat - Number 1 spot x13
Props total: 41418 41 K  Slaps total: 11870 11 K
I kinda recognize the game now


They build these celebrities up and when they need a distraction, they drop em like nukes , not 100% sure but I wouldn’t be surprised
+7   

 3 months ago '13        #8
THEDONN  topics gone triple plat - Number 1 spot x15
Props total: 195899 195 K  Slaps total: 80166 80 K
 Until Then said 🔗
You always be quick to go into victim mode

Cry to ronnie really really loud and maybe he might care you feelin attacked
VIctim mode? its Friday and IM ON YO MIND, so much that u had to @ me.

THen u hopped on your other handle to quote me again

emoji

 3 months ago '15        #9
AGTheDon  topics gone triple plat - Number 1 spot x4 OP
Props total: 9347 9 K  Slaps total: 1024 1 K
Eh, if you trying to say the government reached out to Cassie to file a searing lawsuit against puff to distract the masses, I ain’t buying it

Puff done did a lot of dirt in his 30 years as a mogul in hip hop

 Jonny2soxs said 🔗
I kinda recognize the game now


They build these celebrities up and when they need a distraction, they drop em like nukes , not 100% sure but I wouldn’t be surprised

 3 months ago '10        #10
ARosary 
Props total: 32371 32 K  Slaps total: 3080 3 K
Think he already foreshadowed his move....

Gonna attempt to rebrand for the umpteenth time, what's he Brother Love or something now? He saw SOME of this sh1t coming, i said that's why he was on the 'positivity' promo earlier this year to try to invoke empathy or this aura of wholesomeness with himself. He didnt just give publishing back for no reason, I said this fu#king Puff, it's gotta be ulterior motive.

I don't think we hear from Puff til 2024, but we WILL hear from him cause he a Harlem n1gga that can't stay outta the light.

Can see Puff taking a 'vacation' to like Dubai saying he just needed to be around peace...or maybe even Ethiopia cause the women & no extradition.

Whatever he do gonna be calculated though. But this sh1t is light compared to what he might possibly be implicated in with the Pac sh1t IF he was involved. That start next year, 2024 gonna be a revealing one for Puff.


n1gga Puff might have a residency on the Summer Jam screen
emoji
+6   

 3 months ago '15        #11
AGTheDon  topics gone triple plat - Number 1 spot x4 OP
Props total: 9347 9 K  Slaps total: 1024 1 K
Yup that publishing smoke screen was to stop future lawsuits from his former artists. Some went for it some didn’t. We’ll see how that plays out

I do know that he finna get low for the foreseeable future

 ARosary said 🔗
Think he already foreshadowed his move....

Gonna attempt to rebrand for the umpteenth time, what's he Brother Love or something now? He saw SOME of this sh1t coming, i said that's why he was on the 'positivity' promo earlier this year to try to invoke empathy or this aura of wholesomeness with himself. He didnt just give publishing back for no reason, I said this fu#king Puff, it's gotta be ulterior motive.

I don't think we hear from Puff til 2024, but we WILL hear from him cause he a Harlem n1gga that can't stay outta the light.

Can see Puff taking a 'vacation' to like Dubai saying he just needed to be around peace...or maybe even Ethiopia cause the women & no extradition.

Whatever he do gonna be calculated though. But this sh1t is light compared to what he might possibly be implicated in with the Pac sh1t IF he was involved. That start next year, 2024 gonna be a revealing one for Puff.


n1gga Puff might have a residency on the Summer Jam screen
emoji
+1   

 3 months ago '15        #12
AGTheDon  topics gone triple plat - Number 1 spot x4 OP
Props total: 9347 9 K  Slaps total: 1024 1 K
Bad boy records dropping new albums ain’t been his main hustle for a min tho fam

 Until Then said 🔗
Look like his cooperate life is over.

What Bad Boy artists have dropped albums this year?

 3 months ago '10        #13
ARosary 
Props total: 32371 32 K  Slaps total: 3080 3 K
Can't lie & not say I'm not looking forward to the Uncle Murda rap up this year. Half the damn song might be dedicated to Puff

 3 months ago '15        #14
AGTheDon  topics gone triple plat - Number 1 spot x4 OP
Props total: 9347 9 K  Slaps total: 1024 1 K
It’s almost 2024 fam, u gotta let that East coast - west coast beef go bro! Lol

 THEDONN said 🔗
We badboy ki1laz
emoji


Issa wrap

emoji
+2   

 3 months ago '13        #15
THEDONN  topics gone triple plat - Number 1 spot x15
Props total: 195899 195 K  Slaps total: 80166 80 K
 AGTheDon said 🔗
It’s almost 2024 fam, u gotta let that East coast - west coast beef go bro! Lol
Just having some fun quoting pac

emoji
+2   

 3 months ago '15        #16
AGTheDon  topics gone triple plat - Number 1 spot x4 OP
Props total: 9347 9 K  Slaps total: 1024 1 K
Bro he got a catalogue with like 40 million records sold worldwide with multiple classic albums and is worth a billi. What about what I wrote makes u think dropping albums every year matters?

 Until Then said 🔗
Like who?

sh1t like that can completely end that record label.

It’s already tough for an artist and now you on Diddys label?

And as you saying that’s not even a “focus” of his.

Cooperate perspective. Marketing and advertising.

Might be wrong. Outlook in lookin like a very hard crash.

We gone see
-1   

 3 months ago '10        #17
Chiyosuke  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 35650 35 K  Slaps total: 1895 1 K
 Voodoopocalypse said 🔗
↪🔗
I'm assuming a NY was pissed and slapped this cuz Khia don't miss
emoji
+1   

 3 months ago '13        #18
EZ Green  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 97065 97 K  Slaps total: 13798 13 K
 Until Then said 🔗
Look like his cooperate life is over.

What Bad Boy artists have dropped albums this year?
Janelle monae. Machine gun Kelly is also there
+1   

 3 months ago '15        #19
AGTheDon  topics gone triple plat - Number 1 spot x4 OP
Props total: 9347 9 K  Slaps total: 1024 1 K
I ain’t his business manager fam, but Diddy caked up and will be good financially to wether the storm. The question of this thread is, is he done in the hip hop industry or does he just get low for the foreseeable future and be good eventually?

 Until Then said 🔗
This isn’t about the past.

He is losing a whole lotta source of income regardless of how much money he may have.

What corporate entities outside of music are still associated with him?

I’m not minute by minute with this sh1t.
Just be seeing headlines on bx companies some school dropping him.

Besides Bad Boy Records what other businesses are his in which he don’t gotta worry about gettin booted?

 3 months ago '13        #20
EZ Green  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 97065 97 K  Slaps total: 13798 13 K
 Until Then said 🔗
Wow

Interesting.

This is not over.
Why you say that?

 3 months ago '13        #21
EZ Green  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 97065 97 K  Slaps total: 13798 13 K
 Until Then said 🔗
Is he going to step down from Bad Boy Records.

This is serious.
Who owns bad boy?

Top 10 most slapped recently  3 months ago '19        #22
FrivolousSports 
Props total: 176020 176 K  Slaps total: 45908 45 K
First person to carry a label and didn’t start out as an artist

emoji
+3   

 3 months ago '13        #23
EZ Green  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 97065 97 K  Slaps total: 13798 13 K
 Until Then said 🔗
A person who is not going to be living forever. Aka replaceable.
Word. You raised a great point tho. Him having to step down from Bad Boy would be a wild ending to that story
+1   

 3 months ago '10        #24
SmoothTay  topics gone triple plat - Number 1 spot x18
Props total: 167645 167 K  Slaps total: 28196 28 K
🔗

-1   

 3 months ago '10        #25
SmoothTay  topics gone triple plat - Number 1 spot x18
Props total: 167645 167 K  Slaps total: 28196 28 K
🔗

+2   

say something...

ADVERTISEMENT
Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
props+2015
Image(s) inside Mind = blown
46 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
props+728
Cardi B went CRAZY on her Live-Stream 🍈 🍈 🥛 🥛
144 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
props+177
Image(s) inside Meek twitter finger Mill "Stop asking if I'm gay Ima just play it raw"
145 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
4
logo Michigan QB JJ McCarthy is expected to be drafted in the top three, per hi..
108 comments
21 hours ago
@sports
back to top