Jim Jones Interview talking about THE Game AND G UNIT BEEF

sponsored links
 

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 13 years ago '04        #21
Dip$etEa$tside 
space
space
space
$5,931 | Props total: 0 0
if theres any truth to this...

jim sh*ts on 50 anyday of the week this beef would be good cause fiddy nyc limits is manhattan...lol he dont go no where else so now he fu*kin wit jim territory



DiPSET bi*ch!!
 06-23-2005, 10:21 AM         #22
JOEKILLA  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
so JIM said 'GO AT 50 GAME', wow.
 06-23-2005, 10:23 AM         #23
TRiL  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Faker than Fake... Yall get too excited over nuttin... AInt no source to the sh*t...
 13 years ago '04        #24
thefranchise9 
space
space
space
$252 | Props total: 0 0
This sh*t sounds fake. Whats the source??
 13 years ago '05        #25
fabolous_iam 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,380 | Props total: 62 62
g uint dont want it with dip set
 06-23-2005, 12:01 PM         #26
illphil  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^ agrees dipset has real streets respect... harlem loves the boi cam. gunit dont want sh*t with dipset.
 13 years ago '04        #27
Kastro-N 
space
avatar space
space
$1,093 | Props total: 2715 2715
 Tikyle2 said:
Jim Jones spits Crisco Oil because he is forever talkin' greasy on interviews and tracks. You could fry fish in that clowns mouth.

Talks greasy, wears crimps and perms, looks like a dirty pirate, sags likes it still '94, raps like pre-schooler, confused on whether he's from Harlem or Compton. Tell me again why this guys opinion matters?
LMAO! Why it gotta be all that?
 06-23-2005, 12:43 PM         #28
All4n  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yep, give us a source.
 13 years ago '05        #29
CartelFamill 58 heat pts58
space
space
space
$5,555 | Props total: 2384 2384
 logicalkid said:
alot of the interview had nothing to do with the game, so ill just copy the parts that did...





Semtex: So whats the deal with you and the game? You were once on a few tracks with him but then threw a subliminal at the game on 'baby girl'

Jim Jones: see man, I'm like this. If you gonna say 4uck Jim, i would respect you more if you never talked to me again. ya dig? now game shouting 4uck 50 next thing i see dude kissing and hugging. I don't respect that.

Semtex: But some say that the end of beef is a good thing. No one wants another big and pac story.

Jim Jones: How you gonna say you a blood and then be quick to back down? he did the same thing with ( pauses ) thats it joe budden, dude did the same thing.

Semtex: The same thing?

Jim Jones: Chuck Taylor was saying 4uck buddens, and then my boy sees him at a party taking pictures with the same nygga he saying shyt about.

Semtex: I hear you. so have you two spoken yet?

Jim Jones: Of course man, we spoke. we had words nah mean. I'm tryna look out for the kid. I don't know if you got it in the UK yet, but he got a new mixtape out. its pretty much a 4uck 50 tape. Im the reason he made that. I was speaking to Game and he was like nah man im done. If it was not for me there wouldn't be a entire game mixtape going at G Unit.

Semtex: any words to 50cent?

Jim Jones: That buck tooth black ape man don't want it with One eyed willie, its that simple.


Where is this from ???....Whats the Source
 13 years ago '04        #30
DonMega 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,731 | Props total: 20 20
 Shanon said:
Jim jones is a funny n*gga. The funniest sh*t is dude is only like 140lbs... Always thugging it. Unbelievable. I'm not a 50 fan but I know he will punch jones head off his shoulders. Older heads might remember... Lil cease punched cam in the face at the rucker and that n*gga took off, and some n*ggas chased jim jones up out that sh*t 2.
Damn , i thought Cease and Cam were cool though
 06-23-2005, 12:49 PM         #31
young carl  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
this sh*t fake bi*ch get the fu*k outta here
 06-23-2005, 12:51 PM         #32
bc/o06  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MusiqBeast said:
Jim Jones - Lovely Daze/Memory Lane >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> The Massacre

Not really but y'all be doin that alot.. ha
ski mask way/posistion of power/im supposed to die tonight/ryder music>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Dipset


Last edited by bc/o06; 06-23-2005 at 12:56 PM..
 06-23-2005, 12:59 PM         #33
TakeoverBaby  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Talks greasy, wears crimps and perms, looks like a dirty pirate, sags likes it still '94, raps like pre-schooler, confused on whether he's from Harlem or Compton. Tell me again why this guys opinion matters?

lol funny a.ss sh*t
 13 years ago '05        #34
Knockout Kingz 
space
avatar space
space
$2,046 | Props total: 85 85
this sh*t is stupid...when will this dumb sh*t end?
 13 years ago '05        #35
ima hustla 
space
space
space
$163 | Props total: 0 0
 baaweed said:
That buck tooth black ape man don't want it with One eyed willie, its that simple.

funny sh*t lo
JONES IS HILARIOUS. you gotta give him props for that
 06-23-2005, 01:18 PM         #36
kreepyjay34  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Jim Jones is not nobody, all he do is yell out "Dip Set", "Capo" and be a bi*ch, he don't want it wit my n*gga 50
 13 years ago '04        #37
malik1 
space
avatar space
space
$980 | Props total: 0 0
Lmao. Jim Jones ain't got it all. He raised some interesting points pertaining to what beef is though.
 06-23-2005, 01:33 PM         #38
jx8  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
jim jones talk to much sh*t
 06-23-2005, 02:13 PM         #39
B.D.  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 logicalkid said:
alot of the interview had nothing to do with the game, so ill just copy the parts that did...

Semtex: So whats the deal with you and the game? You were once on a few tracks with him but then threw a subliminal at the game on 'baby girl'

Jim Jones: see man, I'm like this. If you gonna say 4uck Jim, i would respect you more if you never talked to me again. ya dig? now game shouting 4uck 50 next thing i see dude kissing and hugging. I don't respect that.

Semtex: But some say that the end of beef is a good thing. No one wants another big and pac story.

Jim Jones: How you gonna say you a blood and then be quick to back down? he did the same thing with ( pauses ) thats it joe budden, dude did the same thing.

Semtex: The same thing?

Jim Jones: Chuck Taylor was saying 4uck buddens, and then my boy sees him at a party taking pictures with the same nygga he saying shyt about.

Semtex: I hear you. so have you two spoken yet?

Jim Jones: Of course man, we spoke. we had words nah mean. I'm tryna look out for the kid. I don't know if you got it in the UK yet, but he got a new mixtape out. its pretty much a 4uck 50 tape. Im the reason he made that. I was speaking to Game and he was like nah man im done. If it was not for me there wouldn't be a entire game mixtape going at G Unit.

Semtex: any words to 50cent?

Jim Jones: That buck tooth black ape man don't want it with One eyed willie, its that simple.


This sh*t is fake. people on the net will believe anything. this dude is a clown. he makin up kiddie rumors about men on the net. somebody save this guy.
 06-23-2005, 02:15 PM         #40
B.D.  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 logicalkid said:
alot of the interview had nothing to do with the game, so ill just copy the parts that did...
how about letting us read the rest of the interview??
Home      
  
 

 






most viewed right now
 27
salma hayek
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Aug 18 - Why does Tampa’s police station smell so much like weed?
10 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 22
BOX DEONTAY WILDER: The “Science” Of Boxing is a MYTH!
51 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 10
Video inside Netflix Originals That Will Blow You Away In 2019
52 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
Image(s) inside Aug 18 - Satanists unveil alternative statue for Arkansas Capitol
58 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 6
Article inside Trillion dollar company Apple was hacked by a 16 year old
14 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 5
Video inside Steve Harvey Speaks On why he doesn’t smoke weed
194 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 3
Aug 18 - 25 People Shot in 14 hours within the Wonderful & Beautiful city of C..
119 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy