Jun 21 - THE GAME GOES AFTER G-UNIT: GuNot Shirts Are Selling Out

most viewed right now
 97
Sep 29 - Average Cable TV Bill Now Over $100/Month; “Every Year is a New Recor..
180 comments
@news
most viewed right now
 84
Image(s) inside 50 Cents Ex Jumpoff Booty Is On Point
25 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 79
Sep 29 - The List of Clinton Associates Who’ve Died Mysteriously.
153 comments
@misc
most viewed right now
 61
NBA KD & Klay - Shoot till you miss
79 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 06-21-2005, 12:00 PM         #21
westcoasta04 
space
space
space
$n/a | Props total:  
they cheaper on ebay, just copped me a couple, but if u big, you should go to blackwallstreet cause they go up to 5X but will run u like 40 bucks
 11 years ago '04        #22
trentf22 
space
avatar space
space
$57 | Props total: 1 1
i had no respect for game, but he ate them n*ggaz on that freestyle.


pop a thizz or be a bi*ch!
 06-21-2005, 12:38 PM         #23
99_9roblems 
space
space
space
$n/a | Props total:  
old...props n e ways
 11 years ago '04        #24
dznutz_22 
space
avatar space
space
$252 | Props total: 0 0
Game is still ridin' 50's d!ck. Copyin' the same move 50 did to make his sh*t sell, promotin' beef, hypin' sh*t up way more than what it is. Took him near 3 months to release 300 bars, now he's tryin to get into the clothing industry.....LOL........I thought some of y'all catz on here said Game ain't commercial?? REALITY CHECK.... THE WHOLE INDUSTRY IS COMMERCIAL!!!
''Patiently Waiting'' on a G-Unit response. This sh*t is gonna get crazy!!
 06-21-2005, 12:51 PM         #25
Irvgeezy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Man, I wouldn't be surprised if someday, people found out that the media was just a way to hype sh*t up on purpose. Making larger than life situations out of mere everyday situations, when grown men could do sh*t face to face and scrap it out. If you lost you could f!ght another day, and get yo a.ss whipped again till you chilled. Anyways, this causes mad hysteria, and the bad guys always win in the media.

(Oops, that's exactly what the media is...) lol
 11 years ago '04        #26
S1xth 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,722 | Props total: 57 57
lmao!,the fu*kin shirts aint selling out and definately aint sold all over the fu*kin world!,thats some bullsh*t they so called "thugs" that run theblackwallstreet.com told these idiots when they were writing the article..the kids on games forum might be gullable to cop a tee with a wannabe g unit font spelling out "g unot" but it just goes to show how stupid this dudes fans are..game is diggin himself into a ditch LOL,he went plat with the large amount of help from 50 on his tracks and hook's..his next lp will flop,fu*k game
 06-21-2005, 12:59 PM         #27
tyty1234 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol at all the white boys on 50 d!ck. lol at f*g**ts saying 50 is betta than game. i'm lmao at people saying they waiting for 50 diss track to game. if you like 50, you are white and know nothin about rap
 11 years ago '04        #28
doczdaname 27 heat pts27
space
space
space
$11,335 | Props total: 2480 2480
i think heads will anticipate his next cd more because of 300 bars and going at the biggest rapper in the hip-pop game right now..its a good move if he wins.
 06-21-2005, 01:13 PM         #29
Moleydon96 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Game is a bi*chmade n*gga , doin anything for money , n*ggas whole crew aint want nottin to do wit him , They aint said sh*t on record about the n*gga and he wanna go poppin massive sh*t fu*k em & i'll slap a n*gga with a GUnot shirt



ONE
 11 years ago '04        #30
subway series 65 heat pts65
space
avatar space
space
$2,801 | Props total: 675 675
This Is Dumb
 06-21-2005, 01:35 PM         #31
four dub 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i dont like none of them n*ggaz but because 50 cent is so arrogant and is a crab a.ss n*gga always trying to use white america to cripple other n*ggaz.....i applaud anyone that becomes a thorn in his side......n*gga is a poison....
 11 years ago '04        #32
bnw99 12 heat pts12
space
avatar space
space
$5,048 | Props total: 0 0
FINALLY someone says something about this r&b singin goat. say w3rd to Game on that sh*t...
 06-21-2005, 02:15 PM         #33
evici1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Whatever.. Let Em Keep Talkin- And Makin Their Gay Shirt sh*t. I'm Not Sayin That Cuz I Like G-Unit Or NE Thing, fu*k 50 Cent.. I Dont Like Him Anyway, The Only Ones I Like Are LLoyd Banks & Young Buck.. And Game Better Not Start sh*t Wit Yung Buck!
 06-21-2005, 02:21 PM         #34
Shortyo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol them gunot shirts are funny b word up

 11 years ago '04        #35
pantythiev 
space
space
space
$332 | Props total: 0 0
well atleast he is showing to comeback at fifty which not many rappers do
 11 years ago '04        #36
peto 
space
avatar space
space
$2,346 | Props total: 5 5
props to game, i love to see beef - hope some good music comes out of this
 11 years ago '04        #37
Pharmacyst|M 
space
space
space
$2,391 | Props total: 0 0
these mother fu*kers need to just f!ght and get it over with. in the streets when there's a beef people throw down. in rap music when there's a beef people just talk sh*t. all this talk gets on my damn nerves.
 06-21-2005, 02:47 PM         #38
dsmooth812 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I Want One Of Them Shirts
 11 years ago '04        #39
creep 14 heat pts14
space
avatar space
space
$6,828 | Props total: 21 21
who ever buys a Gunot shirt is a LOP.
 11 years ago '04        #40
bnw99 12 heat pts12
space
avatar space
space
$5,048 | Props total: 0 0
heh i wouldnt buy one, id press up my own tee
Home      
  
 

 






most viewed right now
 52
Video inside Philly rapper Quilly gets chain snatched at Mcdonalds
105 comments
20 hours ago
@misc
most viewed right now
 37
2 ugly women fu-k a 15 year old boy at a pizza party
144 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
Image(s) inside Cuban With A Mean Cake, OMG!!!
43 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Image(s) inside Sep 28 - California changes law because of Bill Cosby
54 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 18
Video inside DJ Envy Reveals He Was Shot At On Highway Last Week! fu-k Whoever Hatin..
152 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Dave East | Kairi Chanel (Official Mixtape/Album Discussion Thread)
122 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
audio inside Meek Mill & Pusha T – Black Moses (Feat. Priscilla Renea) (FULL SONG)
62 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 12
NBA Bobby Simmons testifying against one of Chicago's Most Feared Gangs
198 comments
23 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy