2,459
 

[Verizon Wireless Customers] Xbox Elite Series 2 Core Controller for $65



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT
most viewed right now
+28  78
61 replies  @wild'ish




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section games
  
 2 months ago '11        #1
1621 page views
44 comments


shellz386  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
avatar
Props total: 31072 31 K  Slaps total: 3991 3 K
[Verizon Wireless Customers] Xbox Elite Series 2 Core Controller for $65
 

 
Controller no longer in stock

Xbox Elite Series 2 Core White Wireless Controller is $64.99 at Verizon after 50% off coupon for Verizon Up members (if you don't see the coupon, try claiming other offers and refreshing the offers section)

visit this link https://www.verizon.com/p .. ller-series-2/

image

Placed my order already

image


Worked for me using last three random numbers, XBOXS29xxx



Controller no longer in stock


Last edited by shellz386; 12-02-2022 at 10:31 AM..
+17   



best
worst
44 comments
 

 2 months ago '06        #2
snaxxx 
Props total: 9382 9 K  Slaps total: 1355 1 K
That’s a really good deal , I would cop for PC if I had this promo
+2   

 2 months ago '08        #3
d3athb4dishonor 
Props total: 9993 9 K  Slaps total: 812 812
Do elite controllers get stick drift too? I almost pulled the plug a while back but I play 2k and you beat your controller up playing that sh*t lol.

 2 months ago '11        #4
shellz386  topics gone triple plat - Number 1 spot x2 OP
Props total: 31072 31 K  Slaps total: 3991 3 K
 d3athb4dishonor said
Do elite controllers get stick drift too? I almost pulled the plug a while back but I play 2k and you beat your controller up playing that sh*t lol.
You can control the tension and replace the thumbsticks, so I doubt it would be a major problem unlike the Switch controllers

Those were drifting in under a month
+2   

 2 months ago '04        #5
Da Ill One  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 20705 20 K  Slaps total: 1724 1 K
I definitely don't have it in mine.











+1   

 2 months ago '13        #6
uoeno  topics gone triple plat - Number 1 spot x17
Props total: 78117 78 K  Slaps total: 12938 12 K
solid deal

 2 months ago '13        #7
uoeno  topics gone triple plat - Number 1 spot x17
Props total: 78117 78 K  Slaps total: 12938 12 K
 d3athb4dishonor said
Do elite controllers get stick drift too? I almost pulled the plug a while back but I play 2k and you beat your controller up playing that sh*t lol.
of course

 2 months ago '07        #8
Rhodester757 
Props total: 13 13  Slaps total: 2 2
thanks for sharing but not in mine either... claimed them all
+1   

 2 months ago '05        #9
edote 
Props total: 3813 3 K  Slaps total: 310 310
Nope i got bullsh*t

 2 months ago '05        #10
ceo-of-hucworld 
Props total: 23902 23 K  Slaps total: 1841 1 K
I checked mine too and nothing was there. I think Verizon realized the error of their ways and snatched that offer down.

 2 months ago '18        #11
Infamous1 
Props total: 25048 25 K  Slaps total: 6031 6 K
 ceo-of-hucworld said
I checked mine too and nothing was there. I think Verizon realized the error of their ways and snatched that offer down.
People were giving out codes in this thread that's how I got mine:


+1   

 2 months ago '04        #12
Da Ill One  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 20705 20 K  Slaps total: 1724 1 K
 Infamous1 said
People were giving out codes in this thread that's how I got mine:


Yeah oh well it's only the white one anyway. Hell.of a deal but guess it's not meant to be for me.
+1   

 2 months ago '11        #13
shellz386  topics gone triple plat - Number 1 spot x2 OP
Props total: 31072 31 K  Slaps total: 3991 3 K
 edote said
Nope i got bullsh*t
 Rhodester757 said
thanks for sharing but not in mine either... claimed them all
 Da Ill One said
I definitely don't have it in mine.
 Da Ill One said
Yeah oh well it's only the white one anyway. Hell.of a deal but guess it's not meant to be for me.


Worked for me using last three random numbers, XBOXS29xxx


+2   

 2 months ago '14        #14
breezeus313 
Props total: 16682 16 K  Slaps total: 994 994
it saying i gotta pay my phone bill
nah
i aint paying that sh*t just yet
+7   

 2 months ago '07        #15
JoeDoe22 
Props total: 3818 3 K  Slaps total: 169 169
Worked for me using random numbers like op said and I’m not a Verizon customer





Last edited by JoeDoe22; 12-01-2022 at 07:39 PM..
+7   

 2 months ago '09        #16
buff 
Props total: 326 326  Slaps total: 13 13
Worked for me l, thanks OP! Was anle to check out as a guest using the three random numbers at the end of the promo code.
+2   

 2 months ago '11        #17
shellz386  topics gone triple plat - Number 1 spot x2 OP
Props total: 31072 31 K  Slaps total: 3991 3 K
 breezeus313 said
it saying i gotta pay my phone bill
nah
i aint paying that sh*t just yet
LMfaoooooooooooooooooooooo

+7   

 2 months ago '06        #18
Be Easy 
Props total: 25092 25 K  Slaps total: 2896 2 K
good sh*t

worked for me
+2   

 2 months ago '06        #19
snaxxx 
Props total: 9382 9 K  Slaps total: 1355 1 K
Damn anything for Canadians ? The promo code works but I’m in Canada

 2 months ago '04        #20
baba243 
Props total: 11 11  Slaps total: 0 0
Wasn't on my offers but clicked on the link and it worked.
+2   

 2 months ago '14        #21
Mr Harrow 
Props total: 28236 28 K  Slaps total: 2320 2 K
Worked with the random numbers for me. Appreciate it!
+2   

 2 months ago '12        #22
BrooklynSwag  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 14014 14 K  Slaps total: 2918 2 K
Found the thread on Warrior64’s twitter. Used two random numbers at the end and got the controller

 2 months ago '09        #23
autotm 
Props total: 1509 1 K  Slaps total: 134 134
Not worth, Elite 2 controllers have some of the worst QC ever, and the Core version has been just as bad.
-2   

 2 months ago '21        #24
OWL 
Props total: 2894 2 K  Slaps total: 950 950
 breezeus313 said
it saying i gotta pay my phone bill
nah
i aint paying that sh*t just yet
There it is....
+1   

 2 months ago '11        #25
shellz386  topics gone triple plat - Number 1 spot x2 OP
Props total: 31072 31 K  Slaps total: 3991 3 K
 autotm said
Not worth, Elite 2 controllers have some of the worst QC ever, and the Core version has been just as bad.
It’s literally the same controller

The Elite just have the extra paddles, case and thumb sticks


[spoiler - click to view]



-1   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
-25online now  20
FBG Duck’s mom is NOW on 0nlyfans!
203 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
online now  19
Jan 28 - 29-year-old woman arrested after enrolling at New Jersey high school
67 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
online now  14
Jan 28 - Americans falling behind on car payments at a record pace
179 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
online now  6
Video inside Jan 29 - WTF Tehran
26 comments
1 day ago
@news
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy