1,655
 

Game - 300 Bars (2005)


 
3
most viewed right now
  43
107 comments @hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

What You Think of Games 300 Bars
Sucks 56 4.93%
Mediocre 27 2.38%
Decent 146 12.85%
Great 324 28.52%
Amazing 583 51.32%
Voters: 1136. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

 06-20-2005, 09:12 PM         #101
97CivicBoy  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yo what is this...i saw the hype DLed it....y is game dissign gunit...aint he with them...i dont get this whole record...someone explain

 14 years ago '05        #102
LuDerCriS 
space
avatar space
space
$832 | Props total: 0 0
Naw yall its not amazing but it was a good diss wit a lot laughs wit it for a bum a.ss rapper like Game....too bad that nigg@ about to be food now......this nigg@ is buns, he was wack when he was joe beast then switched to a wack as name "THE GAME" lol nigg@ watch to much wrestling....this nigg@ come to ny hop on everybody d!ck...talks crazy sh*t on the radio but everybody know hes duncan hines cake batter... but yeah good 300 bars now time to end this guys career lol they should just let spider loc get some fame of this lame a.ss dude.....that nigg@ should stop flaggin too the pu**y only banged on a DC dj and chingy LOLLOLOLOL that nigg@ didnt even bang on smurf and them and they called the station while he was poppin off and pressed him ova the phone and that nigg@ folded lol im done.....BANKS AND SPIDER LOC betta eat this nigg@z food

 14 years ago '04        #103
KAL Worth 
space
avatar space
space
$4,488 | Props total: 0 0
 LuDerCriS said
he was wack when he was joe beast then switched to a wack as name "THE GAME"
Joe Beast Is A Totally Different Dude.

Was On Aftermath Around The Same Time Game Came Along, Difference Is Joe Got Dropped And Well The Rest Is Hist.

 14 years ago '04        #104
Thangstah 4 heat pts
space
avatar space
space
$2,529 | Props total: 467 467
i'm feelin it

its great but not mind-blowin....

he k!lled yung buck though..no doubt

 06-20-2005, 11:16 PM         #105
D73921  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
300 bars is ill, but it could still have been better. Game is a really talented rapper.

 06-21-2005, 04:16 AM         #106
spudweiser88  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
im feelin this sh*t is tite!
game commin out of the shadows

so wats gon happen wit him is he still signed to aftermath?

 14 years ago '05        #107
Doe Stacks 
space
avatar space
space
$4,929 | Props total: 517 517
It was aaighhtt

 06-21-2005, 10:46 AM         #108
eye10sbks  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
It is what it IS....Hot sh*t

 06-21-2005, 11:08 AM         #109
DJ Lady S  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
y'all should listen carefully to every lil' word he says - I laughed my a.ss off - am not a biter tho but this is HOT

 06-21-2005, 11:09 AM         #110
markus1127  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
its straight...wish the damn dj wasnt all in it

 14 years ago '04        #111
Miami 8 heat pts
space
avatar space
space
$1,312 | Props total: 2495 2495
"i dont need 50 cent / my n*ggaz make collect calls / 1-800 Split-a-fag**t-n*gga wig"

haha.. sh*t's tight.

the Oliver..i mean, olivia shots were pretty funny too.

 06-21-2005, 06:34 PM         #112
1up  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmn

Finally listened to 300 bars and that sh*t is ill

now i'm wondering how and who gonna respond

 06-21-2005, 08:58 PM         #113
jhud77  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Not a fan of the Game or 50, but he murdered G-Unit. It's going to be hard to top this. Can't see anyone out of G-Unit spitting over 300+ bars. 50 will probably be giggling for about 5 min be4 he starts spitting. Kind of like how his cd is, how he's giggling on each one of his tracks.

 14 years ago '04        #114
KURUPTION!!! 546 heat pts546
space
avatar space
space
$34,788 | Props total: 1367 1367
Pretty hot, I like 200 Bars and Runnin more. I just love that Deep Cover Beat.

 06-21-2005, 10:09 PM         #115
showstopper166  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i'd say it's great, not amazing tho

 14 years ago '04        #116
dwizzle45 
space
avatar space
space
$1,271 | Props total: 223 223
what makes it amazing is that he is constantly goin at n*ggas he is beefin wit for about or more than 15 min straight no pausing or nothin i aint heard spittage like this since beanz and bleek did 1000 bars

 14 years ago '04        #117
lil antman 
space
space
space
$712 | Props total: 422 422
that intro is hilarious.....OLIVIA...YOU HAD A GREAT BIG d!ck LIKE ME lmfao dude got creative on this one.....TELL THE WORLD...bi*ch...IM GONNA KIIIIILL YOU...YOU DIRTY...YOU DIRTY bi*ch HAHAHAHHA

 14 years ago '05        #118
GST 
space
avatar space
space
$15,785 | Props total: 4162 4162
sh*t is way too long and it ain't even hot...sh*t is luuuuuuuke!!!

 06-24-2005, 10:00 AM         #119
CasaHova  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Game just ended the an entire crew, how can you come back from that . Bad enought that 50 said that he was tryin to get at Lindsey Lohan, now he has to wipe the shyt out his eyes to see where his career is going.

 14 years ago '05        #120
NC23 
space
avatar space
space
$339 | Props total: 254 254
I thought it was great.

 06-24-2005, 11:13 AM         #121
stevenpeven  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
better than most of the stuff ive been hearing lately

 06-24-2005, 06:20 PM         #122
babydru  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
It's good but wow its so damm long.

 06-24-2005, 07:41 PM         #123
capshun  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
post it!

 06-24-2005, 08:29 PM         #124
jtpaxon  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
great so far

 14 years ago '04        #125
QBKinG 
space
avatar space
space
$1,100 | Props total: 30 30
im sorry but bars like "i rebound like rodman" arent enough to k!ll anyone!!! This sh*t is mad overhyped.

Home      
  



 
 





most viewed right now
online now  14
Video inside The View speak on that Gillette commercial
67 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
-17online now  14
Hoodrich Pablo Juan robbed again left naked in the streets in Atlanta
372 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+203online now  9
Image(s) inside Pretty Girl Issues Is TOP Heavy!
75 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  6
Article inside Apple Getting Flabby & Desperate - Introducing: the Apple Big Butt B..
36 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
-17online now  5
Video inside Cars with worst resale value
113 comments
2 days ago
@rides
most viewed right now
+73online now  4
Soooo we not go talk about this Trip Drill 2019 video
204 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  3
Jan 16 - Navy Captain relieved of duty for hiring 10 prostitutes
45 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+110online now  3
Video inside Big Drako aka New Nas Soulja boy breakfast club interview
290 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy