Yooo!!!! On Sirius Game's 300 Bars Is Playing!!!

most viewed right now
 142
Video inside DRAKE - PLEASE FORGIVE ME [FILM ANTICIPATION / DISCUSSION THREAD] :owlc..
198 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
audio inside Lloyd Banks x DJ Drama | All or Nothing: Live It Up (Official Download/..
136 comments
@hiphop
most viewed right now
 60
NFL Jalen Ramsey has some choice words for Stevie Smith Sr.
100 comments
@sports
most viewed right now
 47
Image(s) inside Lil Reese has been missing meals.
93 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 06-17-2005, 09:58 PM         #41
bc/o06 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Game made a mistake taking so many shots at Banks this n*gga will k!ll the Game lyricaly
 11 years ago '04        #42
Young Professa 7 heat pts
space
avatar space
space
$13,484 | Props total: 893 893
 bc/o06 said:
Game made a mistake taking so many shots at Banks this n*gga will k!ll the Game lyricaly
:thefu*k:

u serious?
 11 years ago '04        #43
#1nasfan 
space
avatar space
space
$11,144 | Props total: 1931 1931
 bc/o06 said:
Game made a mistake taking so many shots at Banks this n*gga will k!ll the Game lyricaly
banks is tight but i haven't seen him in a battle mode yet
 11 years ago '05        #44
REAL_NESS 
space
avatar space
space
$12,510 | Props total: 0 0
damn let the games begin....
 06-17-2005, 10:01 PM         #45
bc/o06 
space
space
space
$n/a | Props total:  
You dont remember when he put the finishing touches on murder Inc
 11 years ago '04        #46
MainEv3nt|M 21 heat pts21
space
avatar space
space
$21,273 | Props total: 8 8
im listening to the sh*t homie upped on ysi

so far its cool..but u kno 50 go win the war cus of all the d!ckryders
 06-17-2005, 10:03 PM         #47
Andre3000 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This is fire man
 06-17-2005, 10:06 PM         #48
TheKidHypno 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bc/o06 said:
You dont remember when he put the finishing touches on murder Inc
lets be fu*king real that was murder Inc........Game's 100 bars>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>murder Inc's career
 06-17-2005, 10:10 PM         #49
weezaye 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^agreed
 11 years ago '04        #50
MainEv3nt|M 21 heat pts21
space
avatar space
space
$21,273 | Props total: 8 8
u cant win an arguement with b/c06 hes gon always agree with gunit even if they rapped about paper clips and glue sticks..

but i betcha that cutmaster c put this rip that was upped a min go on his mixtape lol
 06-17-2005, 10:12 PM         #51
TheKidHypno 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Para[D]ox said:
but i betcha that cutmaster c put this rip that was upped a min go on his mixtape lol
hahahahaha he speaks the truthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
 11 years ago '04        #52
#1nasfan 
space
avatar space
space
$11,144 | Props total: 1931 1931
 bc/o06 said:
You dont remember when he put the finishing touches on murder Inc
i dont really consider that a "real" battle
 11 years ago '04        #53
Kiss The Stick 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,298 | Props total: 6 6
 LilDeeZ84 said:
he goes hard at lloyd banks

"you wanna rhyme like lloyd banks, repeat after me.... im a g-unit toy solider on sesame street doin voice overs... bi*ch a.ss n*gga need a rhyme dictionary to rehearse his lines.. sound like oscar the grouch wit his nursery rhymes.. we was in the studio when i first got signed. he got stuck and called 50 and tried to borrow some lines... thats the wrong n*gga when u need help with ya rhymes.. all he gonna tell u to say is G-UNIT 1 more time."
awwwwwwwww sh*t

props to game :applause:
 11 years ago '05        #54
BurninLz 30 heat pts30
space
avatar space
space
$10,016 | Props total: 198 198
fu*k games 300 bars. Without 50 that n*gga gonna flop like a 300 pound d!ck.

I wanna hear that sh*t tho, see how many ppl r gna have their way with game's diminishing rap career




.:1:.
 06-17-2005, 10:25 PM         #55
weezaye 
space
space
space
$n/a | Props total:  
whens the next 200 bars comin out? theres no way im waiting a week or sumtn for that sh*t.
 06-17-2005, 10:26 PM         #56
TheKidHypno 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 weezaye said:
whens the next 200 bars comin out? theres no way im waiting a week or sumtn for that sh*t.
tomorrow the rest will be played :D
 11 years ago '05        #57
BurninLz 30 heat pts30
space
avatar space
space
$10,016 | Props total: 198 198
 Professa said:
hahahhahahhahaha Lloyd Banks got his a.ss owned over the I'm So Fly beat:

I'm airin' they a.ss out, home dvd
You wanna rhyme like Lloyd Banks, repeat after me?
I'm a G-Unit toy soldier
On Sesame street, doin' voice overs
bi*ch a.ss n*gga need a rhyme dictionary to rehearse his rhymes
Sound like Oscar the grouch with them nursery rhymes

lmfao hahahaha
that is true talent rite there..



wow.. to think game culdnt think of nething that rhymed with "Rhymes", other than "Rhymes" again.


 06-17-2005, 10:27 PM         #58
weezaye 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wow BurninLz u havent even heard the fu*king song yet. wana d!ck ride just a lil bit more. wait its not possible.
 06-17-2005, 10:27 PM         #59
TheKidHypno 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BurninLz said:
fu*k games 300 bars. Without 50 that n*gga gonna flop like a 300 pound d!ck.

I wanna hear that sh*t tho, see how many ppl r gna have their way with game's diminishing rap career




.:1:.
i find it funny how your all over 50's nuts with a Nas avatar :finger:
 06-17-2005, 10:29 PM         #60
TheKidHypno 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BurninLz said:
that is true talent rite there..



wow.. to think game culdnt think of nething that rhymed with "Rhymes", other than "Rhymes" again.


Nursury Rhymes
Reherse These Rhymes

They are multi's, fool
Home      
  
 

 






most viewed right now
 43
Video inside bi-ch tries to play cute with the judge
84 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 30
Sep 23 - Stephen Hawking Just Issued a Chilling Warning to Scientists Searchin..
192 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 27
Video inside Man wtf 79 points in 2K17 with a Sharpshooter Online
41 comments
23 hours ago
@games
most viewed right now
 26
Image(s) inside Cartoons That End So Unexpectedly It Will Make You Laugh
69 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 22
Video inside Sep 24 - CNN Live footage of crime scene manipulation and gun plant
47 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 22
Video inside Fūck a hooters!
78 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Video inside This guy hunts down pedophiles and beats them with a hammer
180 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Image(s) inside Sep 24 - Trump threatens to bring Bill's past sidepiece to the debate ..
39 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy