4,302
 

Wu-Tang Clan & Nas: A NY State of Mind Tour Mini Documentary



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT
most viewed right now
  120
105 replies  @movies




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section hiphop
  
 2 months ago '18        #1
467 page views
14 comments


Eclectic  topics gone triple plat - Number 1 spot x173
avatar
Props total: 219815 219 K  Slaps total: 8102 8 K
Wu-Tang Clan & Nas: A NY State of Mind Tour Mini Documentary
 

 


+6   



best
worst
14 comments
 

 2 months ago '16        #2
Proveone  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 119899 119 K  Slaps total: 7729 7 K
So excited, can't wait till the 4th.
+1   

 2 months ago '18        #3
Eclectic  topics gone triple plat - Number 1 spot x173 OP
Props total: 219815 219 K  Slaps total: 8102 8 K




Top 10 most slapped recently  2 months ago '22        #4
BreakkerSzn  topics gone triple plat - Number 1 spot x31
Props total: 72388 72 K  Slaps total: 41841 41 K
Meth showed up
+2   

 2 months ago '06        #5
jj01 
Props total: 38710 38 K  Slaps total: 11600 11 K
Show was flames, saw last night and yup meth tore sh*t down. So did bus
+3   

 2 months ago '16        #6
nigs  topics gone triple plat - Number 1 spot x7
Props total: 16143 16 K  Slaps total: 735 735


 2 months ago '15        #7
ChoAssUp 
Props total: 101285 101 K  Slaps total: 5363 5 K
I'm mad I didn't get to see Method Man down here in West Palm. I fu*ked up by not buying a T-shirt too smh.
+1   

 2 months ago '10        #8
papichulo23 
Props total: 562 562  Slaps total: 50 50
3 more days!!! I'm ready for this Phoenix show
+1   

 2 months ago '07        #9
Avon_Barksdale  topics gone triple plat - Number 1 spot x151
Props total: 304713 304 K  Slaps total: 26934 26 K
 ChoAssUp said
I'm mad I didn't get to see Method Man down here in West Palm. I fu*ked up by not buying a T-shirt too smh.
I the Wu hoodie and the Nas hoodie my boys that didn’t go tried to buy them off me helllll nah lol…
+1   

 2 months ago '07        #10
Avon_Barksdale  topics gone triple plat - Number 1 spot x151
Props total: 304713 304 K  Slaps total: 26934 26 K
 jj01 said
Show was flames, saw last night and yup meth tore sh*t down. So did bus
Facts! It was a dope a*s show and it was on Nas’s actually birthday. sh*t was crazy!!!

+4   

 2 months ago '15        #11
ChoAssUp 
Props total: 101285 101 K  Slaps total: 5363 5 K
 Avon_Barksdale said
I the Wu hoodie and the Nas hoodie my boys that didn’t go tried to buy them off me helllll nah lol…
I didn't see the Hoodie, what it look like?
+1   

 2 months ago '15        #12
ChoAssUp 
Props total: 101285 101 K  Slaps total: 5363 5 K





+1   

 2 months ago '07        #13
Avon_Barksdale  topics gone triple plat - Number 1 spot x151
Props total: 304713 304 K  Slaps total: 26934 26 K
 ChoAssUp said
I didn't see the Hoodie, what it look like?
I’ll post a pic of them tomorrow and tag you. I’m about to take my black a*s to sleep lol.
+1   

 2 months ago '15        #14
ChoAssUp 
Props total: 101285 101 K  Slaps total: 5363 5 K
 Avon_Barksdale said
I’ll post a pic of them tomorrow and tag you. I’m about to take my black a*s to sleep lol.
I feel ya big dog, n*gga tired.

 2 months ago '18        #15
Eclectic  topics gone triple plat - Number 1 spot x173 OP
Props total: 219815 219 K  Slaps total: 8102 8 K




Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+37online now  26
Video inside Y'all Copping Balenciaga 50% off ?
105 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+22online now  15
Dec 5 - U.S. employees getting lazy, "hustle culture" disappearing
220 comments
24 hours ago
@news
most viewed right now
+73online now  13
Crazy fact about the Dream Team
64 comments
21 hours ago
@sports
most viewed right now
+66online now  10
Video inside Lizzo gets ethered x100 by BX incel
152 comments
24 hours ago
@wild'ish
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy