4,034
 

Memphis Grizzlies use Glorilla for season roll out



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT


most viewed right now
  63
125 replies  @movies


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section sports
  
 2 months ago '22        #1
3557 page views
109 comments


jun tao  topics gone triple plat - Number 1 spot x22
avatar
Props total: 12233 12 K  Slaps total: 12959 12 K
Memphis Grizzlies use Glorilla for season roll out
 

 

IG


Heavy chest hoe
+28   



best
worst
109 comments
 

 2 months ago '17        #2
yousabitch 
Props total: 28135 28 K  Slaps total: 8572 8 K
hip hop is so a*s nowadays and the NBA is becoming way too ghetto
-45   

 2 months ago '04        #3
Veno da Don  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 41020 41 K  Slaps total: 4032 4 K
I swear these female artist be signing some gravy management deals. Like how? She 1 song deep and already got a rollout. Didn't realize she was from Memphis thought she was from Florida.
-27   

 2 months ago '22        #4
jun tao  topics gone triple plat - Number 1 spot x22 OP
Props total: 12233 12 K  Slaps total: 12959 12 K
 yousabi*ch said
hip hop is so a*s nowadays and the NBA is becoming way too ghetto
Hah hip hop been a*s since 2007
-16   

 2 months ago '04        #5
Veno da Don  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 41020 41 K  Slaps total: 4032 4 K
 yousabi*ch said
hip hop is so a*s nowadays and the NBA is becoming way too ghetto
Last week it was going "Country Club" today its too ghetto? Nah man.
+33   

 2 months ago '04        #6
Veno da Don  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 41020 41 K  Slaps total: 4032 4 K
 jun tao said
Hah hip hop been a*s since 2007
No way. 2010-2012 was awesome.
+15   

 2 months ago '22        #7
jun tao  topics gone triple plat - Number 1 spot x22 OP
Props total: 12233 12 K  Slaps total: 12959 12 K
 Veno da Don said
I swear these female artist be signing some gravy management deals. Like how? She 1 song deep and already got a rollout. Didn't realize she was from Memphis thought she was from Florida.
-5   

 2 months ago '13        #8
IamDaGawd 
Props total: 17945 17 K  Slaps total: 5996 5 K
+1   

 2 months ago '22        #9
jun tao  topics gone triple plat - Number 1 spot x22 OP
Props total: 12233 12 K  Slaps total: 12959 12 K
Ja pinned to the comments talking gangster
-6   

Top 10 most slapped recently  2 months ago '22        #10
BreakkerSzn  topics gone triple plat - Number 1 spot x31
Props total: 72422 72 K  Slaps total: 41870 41 K
Grizz vs Warriors WCF Book it

 2 months ago '04        #11
Veno da Don  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 41020 41 K  Slaps total: 4032 4 K
 jun tao said
What?
+3   

 2 months ago '18        #12
baddie  topics gone triple plat - Number 1 spot x30
Props total: 68560 68 K  Slaps total: 25710 25 K
 Veno da Don said
I swear these female artist be signing some gravy management deals. Like how? She 1 song deep and already got a rollout. Didn't realize she was from Memphis thought she was from Florida.
Bro Your waaaaaaaay out of the loop. Black card gotta be pulled.

Shorty sounds like a PROTOTYPICAL Memphis hood chick. Florida where? Lmao
+26   

 2 months ago '05        #13
Tha Boss  topics gone triple plat - Number 1 spot x19
Props total: 156244 156 K  Slaps total: 46000 46 K
What type a men want women who act like men nothing feminine about this broad what so ever
+20   

 2 months ago '20        #14
NamelessONE  topics gone triple plat - Number 1 spot x67
Props total: 30835 30 K  Slaps total: 9860 9 K
*Rich boy lol
+7   

 2 months ago '15        #15
6Fraud  topics gone triple plat - Number 1 spot x47
Props total: 94807 94 K  Slaps total: 33938 33 K
 jun tao said
Old lame a*s n*gga out of touch.

Glorilla hate or love or on fire rn
+6   

 2 months ago '04        #16
Veno da Don  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 41020 41 K  Slaps total: 4032 4 K
 baddie said
Bro Your waaaaaaaay out of the loop. Black card gotta be pulled.

Shorty sounds like a PROTOTYPICAL Memphis hood chick. Florida where? Lmao
Man I heard one song and just noticed her Pop Smoke voice lol. You right I'm out of the loop, but my Black Card legit. Low key my in-laws from Memphis and my wife just had sis on video chat yesterday

I will take that L.
+4   

 2 months ago '04        #17
Veno da Don  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 41020 41 K  Slaps total: 4032 4 K
 baddie said
Bro Your waaaaaaaay out of the loop. Black card gotta be pulled.

Shorty sounds like a PROTOTYPICAL Memphis hood chick. Florida where? Lmao
And maybe it's the other joint I clicked on, on one of these threads. She sounded much more "City Girl" before the vocal switch.

Top 10 most propped recently  2 months ago '17        #18
CJ Schwarz  topics gone triple plat - Number 1 spot x52
Props total: 179063 179 K  Slaps total: 10270 10 K
Memphis Grizzlies did what the Atlanta Falcons failed to do
+27   

 2 months ago '04        #19
Veno da Don  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 41020 41 K  Slaps total: 4032 4 K
 6Fraud said
Old lame a*s n*gga out of touch.

Glorilla hate or love or on fire rn
Lame? So I'm lame because I didn't know a female rapper who just broke out this year was from Memphis?

You are a GloRilla Stan and a Drake hater (as a persona at that) but I'm lame?

So this is a generation war and GloRilla is your general? fu*k outta here...

For the record I know Memphis and Memphis rap I'm from Detroit, you boys wouldn't know what I'm talking about though







Don't talk to me like that n*gga. And Drake rooted in Memphis, at least get your sh*t together before you talk to me about hip hop.
+1   

Top 10 most slapped recently  2 months ago '17        #20
PackerTrelli3  topics gone triple plat - Number 1 spot x21
Props total: 143895 143 K  Slaps total: 43706 43 K
 Veno da Don said
I swear these female artist be signing some gravy management deals. Like how? She 1 song deep and already got a rollout. Didn't realize she was from Memphis thought she was from Florida.
Lol I think she’s been out long enough for her Listeners to know she’s memphis. I don’t listen to her and I knew that.

And u gotta realize that it’s always been a smart business move to jump on something you think has potential. She one song deep and now look at her


There’s no way u don’t understand that logic. Why u think n*ggas say “imma get his autograph cuz it may be worth something on day” and it was a 19 year old Tom Brady???



Look at the chance dre took on Eminem when no one wanted to sign the white boy…
+3   

 2 months ago '05        #21
Tha Boss  topics gone triple plat - Number 1 spot x19
Props total: 156244 156 K  Slaps total: 46000 46 K
 baddie said
Bro Your waaaaaaaay out of the loop. Black card gotta be pulled.

Shorty sounds like a PROTOTYPICAL Memphis hood chick. Florida where? Lmao
Lachat’s voice>>>

Even though she rapped as hard as a n*gga she was still ladylike
+4   

 2 months ago '16        #22
ELAH MENTAT 
Props total: 28386 28 K  Slaps total: 2211 2 K
 Veno da Don said
I swear these female artist be signing some gravy management deals. Like how? She 1 song deep and already got a rollout. Didn't realize she was from Memphis thought she was from Florida.
Nah…

It’s just Gotti on this one…

The Ice Spice thing…ehhhh

But Gotti…

He’s leveraging all his connections and signing great talent and then capitalizing…




+5   

 2 months ago '04        #23
Veno da Don  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 41020 41 K  Slaps total: 4032 4 K
 PackerTrelli3 said
Lol I think she’s been out long enough for her Listeners to know she’s memphis. I don’t listen to her and I knew that.

And u gotta realize that it’s always been a smart business move to jump on something you think has potential. She one song deep and now look at her


There’s no way u don’t understand that logic. Why u think n*ggas say “imma get his autograph cuz it may be worth something on day” and it was a 19 year old Tom Brady???



Look at the chance dre took on Eminem when no one wanted to sign the white boy…
Yall just reaching here man. I never said anything about what she deserved, I said her management is dope for setting her up like this. So dope that yall are really trying to make a case that doesn't need to be made. Again GloRilla got a hell of a team.
+4   

 2 months ago '18        #24
Mcbooger 
Props total: 6003 6 K  Slaps total: 2290 2 K
1) she looks like a hammerhead shark
2) will Ja twerk to it?
+1   

 2 months ago '05        #25
JohnnyCage202  topics gone triple plat - Number 1 spot x15
Props total: 135588 135 K  Slaps total: 5962 5 K
I fu*k wit Glo…

+9   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+77online now  27
Crazy fact about the Dream Team
64 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
+22online now  23
Dec 5 - U.S. employees getting lazy, "hustle culture" disappearing
221 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+66online now  14
Video inside Lizzo gets ethered x100 by BX incel
152 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+20online now  11
Image(s) inside Dec 5 - Principal commits suicide at Disneyland following Domestic Dis..
209 comments
1 day ago
@news
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy