3,873
 

FULL video of Chaka Zulu (Ludacris Mgr) shooting incident



topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section hiphop
  
 6 days ago '14        #1
4395 page views
150 comments


4 O 4  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
avatar
Props total: 5497 5 K  Slaps total: 223 223
FULL video of Chaka Zulu (Ludacris Mgr) shooting incident
 

 
;t=wNlxcgGRd6lN7rdM2zD0pQ

This is the FULL video that shows the shooting. This puts the shooting into a different context than the video circulating with the lady narrating. What do yall think…self defense or murder?
+23   



best
worst
150 comments
 

 6 days ago '19        #2
fohbuddy 
Props total: 8024 8 K  Slaps total: 424 424
i’m not seeing how that’s murder, they just let up off him to whoop on the lady. when they turned back on him he started firing
-3   

 6 days ago '13        #3
EZ Green  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 82721 82 K  Slaps total: 11327 11 K
It looks like Chaka was wrong here. He started the f*ght AND pulled out first.

And sh*t is fu*ked up how they just left thier boy there to bleed out and die alone.

Edit: I forgot that chaka got shot during this situation as well, but I can't make out when in the video. That's major and will probably save him. And it definitely looks like homie was reaching. Idk


Last edited by EZ Green; 09-22-2022 at 03:59 PM..
+32   

 6 days ago '11        #4
greedy87 
Props total: 24336 24 K  Slaps total: 7483 7 K
 EZ Green said
It looks like Chaka was wrong here. He started the f*ght AND pulled out first.

And sh*t is fu*ked up how they just left thier boy there to bleed out and die alone.
He definitely did he followed dude when he was tryna walk away. The idiots had their capes on for nothing in the previous thread
+14   

 6 days ago '11        #5
greedy87 
Props total: 24336 24 K  Slaps total: 7483 7 K
 4 O 4 said




This is the FULL video that shows the shooting. This puts the shooting into a different context than the video circulating with the lady narrating. What do yall thinkÖself defense or murder?
murder n*gga he started. You donít watch the video? Lol
+7   

 6 days ago '04        #6
ddash 
Props total: 88225 88 K  Slaps total: 6529 6 K
aye oh boy stomped on him and deserved that bullet,he shouldve shot all that stomped on him

But did he think oh boy was going for something.idk if he going for something on his hip or keepin his pants up


Last edited by ddash; 09-22-2022 at 07:15 PM..
+6   

 6 days ago '04        #7
Adwerdz  topics gone triple plat - Number 1 spot x96
Props total: 192543 192 K  Slaps total: 23544 23 K
Yup thats murder, chaka started and provoked the a*sault then escalated it with the weapon.
+19   

 6 days ago '15        #8
therealmc 
Props total: 7493 7 K  Slaps total: 1362 1 K
Damn not Chaka!

Why he ain’t shoot T.I. That time he got snuff.

Nvm
This situation is fu*ked no matter how you slice it.
-4   

 6 days ago '10        #9
Bigg_Slime  topics gone triple plat - Number 1 spot x48
Props total: 79147 79 K  Slaps total: 37562 37 K
So where the hell did all this innocent bystander sh*t come from?

All this sh*t is confusing
+42   

 6 days ago '11        #10
greedy87 
Props total: 24336 24 K  Slaps total: 7483 7 K
 ddash said
aye oh boy stomped on him and deserved that bullet,he shouldve shot all the stomped on him

But did he think oh boy was going for something.idk if he going for something on his hip or keepin his pants up
Come on bro youíre better than that my n*gga. I fu*k with you but dude tried to walk away and he followed him and touched him first. I know yíall love blaming thugs for everything on here but Chaka was wrong
+5   

 6 days ago '04        #11
ddash 
Props total: 88225 88 K  Slaps total: 6529 6 K
 greedy87 said
Come on bro you’re better than that my n*gga. I fu*k with you but dude tried to walk away and he followed him and touched him first. I know y’all love blaming thugs for everything on here but Chaka was wrong
If Idk if he going for something on his waist,could shaka?Thats the only take from the video.

I cant see whats happening at the part and ofc no audio.I think most people who get jumped dont care what happens to that person tho

watched it fullscreen,what did he take out and put on top of the car?

But yea it looked like he was gon walk away or either he just called his boys to jump him


Last edited by ddash; 09-22-2022 at 01:10 PM..

 6 days ago '07        #12
Sincere730  topics gone triple plat - Number 1 spot x7
Props total: 89043 89 K  Slaps total: 8834 8 K
+2   

 6 days ago '11        #13
greedy87 
Props total: 24336 24 K  Slaps total: 7483 7 K
 ddash said
If Idk if he going for something on his waist,could shaka?Thats the only take from the video.

I cant see whats happening at the part and ofc no audio.I think most people who get jumped dont care what happens to that person tho
Yeah that ainít gone work in court. sh*t if it did that could be everyone defense. ď I thought he was going for something your honorĒ lolthat n*gga was wrong and should of let security handle that.

 6 days ago '16        #14
Toast2the  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 63055 63 K  Slaps total: 9496 9 K
 Bigg_Slime said
So where the hell did all this innocent bystander sh*t come from?

All this sh*t is confusing
Yea the def made it seem like the 23 yr old was just walking by and caught a stray

The video is still confusing and idk whatís happening but I def saw the 23 year old beating someone up with a group of people
+14   

 6 days ago '14        #15
4 O 4  topics gone triple plat - Number 1 spot x2 OP
Props total: 5497 5 K  Slaps total: 223 223
 greedy87 said
murder n*gga he started. You donít watch the video? Lol
Point out where i said it was or wasnít murder. I never gave my opinion, i asked a question to get the conversation started.
+3   

 6 days ago '15        #16
richmoneycash  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 31654 31 K  Slaps total: 2079 2 K
 Bigg_Slime said
So where the hell did all this innocent bystander sh*t come from?

All this sh*t is confusing
From the family like always
+8   

 6 days ago '22        #17
Kingtrips2 
Props total: 1997 1 K  Slaps total: 312 312
Yeah man… it’s ugly… I can see how it might not work out for chaka

son in the cut shot after Chaka let off..
+13   

 6 days ago '22        #18
Zone3CP Burner 
Props total: 5955 5 K  Slaps total: 391 391
Sheesh did chaka finish homie off in the cut?


I wonder how many times he was hit.



I see why shawty got socked too…She was jumping in n grown men beef and snuffing n*ggas.


Last edited by Zone3CP Burner; 09-22-2022 at 01:50 PM..
+18   

 6 days ago '10        #19
Bigg_Slime  topics gone triple plat - Number 1 spot x48
Props total: 79147 79 K  Slaps total: 37562 37 K
 richmoneycash said
From the family like always
Yeah but they had a full official police response if i remember correctly from that previous thread this past week

Had me thinking it was a clear case of wrong place wrong time
+3   

 6 days ago '16        #20
Victor  topics gone triple plat - Number 1 spot x7
Props total: 7536 7 K  Slaps total: 1856 1 K
murder. Had opportunity to walk away and didn’t.
+10   

 6 days ago '20        #21
lostOne 
Props total: 3087 3 K  Slaps total: 579 579
Its the timing thats going to get him. Shoulda just walked away after the brawl

At this point it's about pride/ego. The danger is over


Last edited by lostOne; 09-22-2022 at 05:50 PM..
+6   

 6 days ago '19        #22
threetimessmoke 
Props total: 817 817  Slaps total: 52 52
You see a 1:19 Chaka gets shot almost simultaneously as he shoots from the side - that one second is gonna be crucial in his defence
+13   

 6 days ago '19        #23
FrivolousSports 
Props total: 133794 133 K  Slaps total: 34563 34 K
They jumped him and big boy snuck him

Self defense

 6 days ago '21        #24
Drill  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 12117 12 K  Slaps total: 1010 1 K
 lostOne said
Its the timing thats going to get him. Shoulda just walked away after the brawl
everybody else did.

and you know thats gonna be used against.

the fact that every other person had de-escalated and was dispersing from the scene. and chaka decided to shoot someone who was walking in the other direction.

and then if he followed dude on the ground and fired additional shots...thats a cold blooded execution.

aint looking to good for the boy. and that bi*ch that went viral had this entire video but chose just to show the part that helped her push her self defense narrative.

+6   

 6 days ago '06        #25
jaycee 
Props total: 6126 6 K  Slaps total: 2519 2 K
Guilty. Fry him
-4   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+106online now  50
Tony Yayo GOES OFF On MATH HOFFA! ďSTOP ASKING CLICKBAIT Questions n*gga!Ē
205 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+22online now  28
Video inside PNB Rock says he'll never be robbed
114 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+35online now  24
Jordan 1s, 12s, 13s, and 14s on sale
44 comments
22 hours ago
@gear
most viewed right now
+72online now  19
Video inside Mase x Camíron x Jadakiss in the studio cooking up
85 comments
18 hours ago
@hiphop
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy