3,675
 

This the new wave with jewelry…



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT


most viewed right now
+42  54
103 replies  @hiphop


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section gear
  
 1 month ago '20        #1
9373 page views
127 comments


Gen Anti Fruit  topics gone triple plat - Number 1 spot x29
avatar
Props total: 122212 122 K  Slaps total: 5834 5 K
This the new wave with jewelry…
 

 
I dunno man I think it makes your sh*t look cheap…

+32   



best
worst
127 comments
 

Top 10 most propped recently  1 month ago '06        #2
LeMar G 
Props total: 83137 83 K  Slaps total: 8494 8 K
Middle of the mall Monkey sh*t
+231   

 1 month ago '17        #3
RicoBlends 
Props total: 341 341  Slaps total: 32 32



Is this what you want????!

+25   

 1 month ago '15        #4
Hellmatic 
Props total: 61009 61 K  Slaps total: 5610 5 K
Respect the creativity but this is just ridiculous lol. Kinda some sh*t you'd see in boondocks or a hip hop parody of some sort
+60   

 1 month ago '21        #5
nocomment  topics gone triple plat - Number 1 spot x9
Props total: 31622 31 K  Slaps total: 4530 4 K

+64   

 1 month ago '20        #6
Jimmy2times 
Props total: 29134 29 K  Slaps total: 2515 2 K
How insecure you gotta be about your existence to wear some sh*t like that pathetic.
+44   

Top 10 most slapped recently  1 month ago '19        #7
FrivolousSports 
Props total: 125826 125 K  Slaps total: 31924 31 K
Of course he made it for a black person, even tech nerds brainwashed by the culture
-13   

 1 month ago '22        #8
NY FITTED 
Props total: 4650 4 K  Slaps total: 490 490
It’s the new wave if u a jeweler and u have lots of low class clients
+17   

 1 month ago '04        #9
JEBUS 917 
Props total: 679 679  Slaps total: 46 46
We’ve got to do better
-8   

 1 month ago '17        #10
BLACK FIST 
Props total: 66790 66 K  Slaps total: 10263 10 K
"..to match your mood?!"

liberace wouldn't even wear that crap
+17   

 1 month ago '11        #11
Donthate707 
Props total: 2925 2 K  Slaps total: 300 300
Flossy Carter the Goat tech reviewer tho
+32   

 1 month ago '15        #12
nola504  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 8316 8 K  Slaps total: 1034 1 K
Chain got a nite lite. I’m straight lol
+7   

 1 month ago '04        #13
qutaboi225  topics gone triple plat - Number 1 spot x16
Props total: 61354 61 K  Slaps total: 7429 7 K
He's a tech reviewer. Of course if he gets a jewelry piece it's gonna be something techy or innovative. Nothing to do with investment or being tacky. Yall "n*ggas" is miserable.
+39   

 1 month ago '19        #14
jordanair45 
Props total: 9770 9 K  Slaps total: 2006 2 K
Need a real review on this chain ASAP.

Damn, that must have cost a grip. Shout out to floss! Doing it big.

sh*t got me wondering how much all these big you tubers are making. Geesh. If flossy can buy that, then....
+11   

 1 month ago '17        #15
Drewsmit 
Props total: 29111 29 K  Slaps total: 3700 3 K
Flossy chain bout to tour without him
+4   

 1 month ago '04        #16
---Max-Payne---  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 28603 28 K  Slaps total: 3699 3 K
thas one of the dopest pieces I've seen
+8   

 1 month ago '19        #17
threetimessmoke 
Props total: 736 736  Slaps total: 43 43

+37   

 1 month ago '17        #18
xcobr35715 
Props total: 2149 2 K  Slaps total: 498 498
 Gen Anti Fruit said
I dunno man I think it makes your sh*t look cheap…


This looks like some weirdo sh*t, flea market, local Beauty Supply jewelry....
+4   

 1 month ago '17        #19
xcobr35715 
Props total: 2149 2 K  Slaps total: 498 498
 Gen Anti Fruit said
I dunno man I think it makes your sh*t look cheap…


the bros just waiting for you pass by b/c they see u coming a mile away....No such thing as tucking that chain with the lights and sh*t LMAO
+8   

 1 month ago '10        #20
Daunte Bx718 
Props total: 1341 1 K  Slaps total: 74 74
 Donthate707 said
Flossy Carter the Goat tech reviewer tho
Word I fw homie reviews but this is not it.
+1   

 1 month ago '04        #21
Siddhartha 
Props total: 18745 18 K  Slaps total: 684 684
Dude put some basic LED strips inside it and keeps saying "tech" like he did some revolutionary sh*t lmao.. I could have done that myself.. bulky a*s ugly a*s piece. No one will respect that gaudy crap
+11   

 1 month ago '17        #22
BLACK FIST 
Props total: 66790 66 K  Slaps total: 10263 10 K
 qutaboi225 said
He's a tech reviewer. Of course if he gets a jewelry piece it's gonna be something techy or innovative. Nothing to do with investment or being tacky. Yall "n*ggas" is miserable.
nah bro chil.. I commented on the peice itself, had no idea who the "reviewer" was til you mentioned it. thanks for the context, i guess
+6   

 1 month ago '19        #23
Dr Imhrat Khan 
Props total: 7903 7 K  Slaps total: 1266 1 K
If T-Pain still had bread.
-2   

 1 month ago '14        #24
guccibandana 
Props total: 5748 5 K  Slaps total: 1431 1 K
Hope he gets robbed
-9   

 1 month ago '19        #25
Badassbillygunn  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 35328 35 K  Slaps total: 1711 1 K
Nights need to just rock gold and stop wit this bs
+8   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+80online now  56
LeEmotional
49 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
+42online now  53
IM SORRY JUWANNA MAN IS HOW OLD?!? Miguel Nunez Reveals His Age: I Am 63ԅ..
91 comments
19 hours ago
@movies
most viewed right now
+18online now  27
Video inside 2023 Toyota Crown [King Me]
25 comments
22 hours ago
@rides
most viewed right now
+21online now  25
Video inside Aug 12 - Jenna Bush in hot water after being touchy with guest
245 comments
24 hours ago
@news
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy