3,657
 

Well Damn Drake & 21 Savage “Jimmy Cooks” debuts at No.1 on the Hot100



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT
most viewed right now
+43  157
73 replies  @wild'ish




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section hiphop
  
 2 months ago '17        #1
1158 page views
42 comments


ovogoon  topics gone triple plat - Number 1 spot x15
avatar
Props total: 16201 16 K  Slaps total: 11139 11 K
Well Damn Drake & 21 Savage “Jimmy Cooks” debuts at No.1 on the Hot100
 

 

+3   



best
worst
42 comments
 

Top 10 most propped recently  2 months ago '22        #2
BreakkerSzn  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 16982 16 K  Slaps total: 8686 8 K
Hold On Better

-1   

 2 months ago '18        #3
S-Class  topics gone triple plat - Number 1 spot x7
Props total: 137334 137 K  Slaps total: 15562 15 K
Music is in the gudder right now

That song trash
+9   

 2 months ago '17        #4
ovogoon  topics gone triple plat - Number 1 spot x15 OP
Props total: 16201 16 K  Slaps total: 11139 11 K
 S-Class said
Music is in the gudder right now

That song trash

still a hater lol
-3   

 2 months ago '11        #5
shellz386  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 23862 23 K  Slaps total: 3175 3 K
n*ggas flocked to the only song they could tolerate because they can't get enough of Drake lol
+20   

 2 months ago '12        #6
CaliSteppin  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 22165 22 K  Slaps total: 1668 1 K
The only good song on the album
+10   

 2 months ago '09        #7
Chalky  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 65247 65 K  Slaps total: 7187 7 K
 CaliSteppin said
The only good song on the album
hold up now that "ya pu**y is calling my name" song actually fire
+3   

 2 months ago '04        #8
badboy600  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 10934 10 K  Slaps total: 1306 1 K
 shellz386 said
n*ggas flocked to the only song they could tolerate because they can't get enough of Drake lol
2 others are also in the top 10
+3   

 2 months ago '19        #9
Thisizdray 
Props total: 11730 11 K  Slaps total: 1719 1 K
Album trash, but that song is fire. Went right in my playlist
+5   

 2 months ago '04        #10
Mike T  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 79820 79 K  Slaps total: 9937 9 K
If I let my n*gga 21 tell it, you a pusssssssy
+7   

 2 months ago '16        #11
BxCastro 
Props total: 34501 34 K  Slaps total: 4246 4 K
21 smoked that one of the few songs that stood out. How the hell does a song premiere at 1 that I never heard on the radio?


Last edited by BxCastro; 06-27-2022 at 10:20 PM..
+5   

 2 months ago '10        #12
GBREEZE  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 28371 28 K  Slaps total: 3161 3 K
 CaliSteppin said
The only good song on the album
Came to post this...
-2   

 2 months ago '10        #13
Black Excellence  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 86555 86 K  Slaps total: 8672 8 K
This is the song off the album that goes #1?

Not Massive or even Texts Go Green?

That’s surprising can’t even lie.
+2   

 2 months ago '22        #14
Deeebo  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 12531 12 K  Slaps total: 6177 6 K
 ovogoon said
still a hater lol
Just cuz he ain’t d*ckriding drake like you he must be a hater

I called him a Drake groupie in the discussion thread for the new album too

 2 months ago '17        #15
n8bombay 
Props total: 783 783  Slaps total: 214 214
 ovogoon said




Drake definitely overestimated the eclectic nature of his fan base . That song sticks out like a sore thumb and has absolutely no business being on that album. Yet everyone is saying that’s the best song . They telling on themselves. they don’t listen to anything but hip hop and rnb. Which is fine btw

Sorry drake they don’t want anything different from you, just that same old stuff you’ve been putting out the last four albums or so.

I wonder if this type of reaction to him doing something different will stop him from trying to be more creative and deviating from his previously overly used and tired formula .
+2   

Top 10 most slapped recently  2 months ago '04        #16
xbossxplayax 
Props total: 30060 30 K  Slaps total: 5194 5 K
21, 21

 2 months ago '04        #17
ddash 
Props total: 83340 83 K  Slaps total: 6244 6 K
Track is cool.
Sticky or massive gotta be his next single tho if he do 1.
Props to him tho
+1   

 2 months ago '15        #18
gemini8686  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 41148 41 K  Slaps total: 10910 10 K
 n8bombay said
Drake definitely overestimated the eclectic nature of his fan base . That song sticks out like a sore thumb and has absolutely no business being on that album. Yet everyone is saying that’s the best song . They telling on themselves. they don’t listen to anything but hip hop and rnb. Which is fine btw

Sorry drake they don’t want anything different from you, just that same old stuff you’ve been putting out the last four albums or so.

I wonder if this type of reaction to him doing something different will stop him from trying to be more creative and deviating from his previously overly used and tired formula .
Yo u doing way too much. It’s music. Listen to it. If you like it then fine and if u don’t, it’s not for you.

You over here talking about his formula. Y’all n*ggas was raised by skip Bayless and gangsta rap.
+2   

 2 months ago '04        #19
ddash 
Props total: 83340 83 K  Slaps total: 6244 6 K
 n8bombay said
Drake definitely overestimated the eclectic nature of his fan base . That song sticks out like a sore thumb and has absolutely no business being on that album. Yet everyone is saying that’s the best song . They telling on themselves. they don’t listen to anything but hip hop and rnb. Which is fine btw

Sorry drake they don’t want anything different from you, just that same old stuff you’ve been putting out the last four albums or so.

I wonder if this type of reaction to him doing something different will stop him from trying to be more creative and deviating from his previously overly used and tired formula .
Thats all artists and fan bases tho lol.

We still saying Nas GET BACK WITH PREMO, 97 years later lol

Jeezy get back with Redd

Ross go to back to old ross

Kenny go back to old kenny

Kanye go back to old ye and so on and so on

I agree with ya post tho and I wonder if he feels any pressure and will just do an all rap album which is what folks want.But Drake has always moved with the sound of the industry lately.
+4   

 2 months ago '19        #20
Souloh  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 21633 21 K  Slaps total: 3917 3 K
 n8bombay said
Drake definitely overestimated the eclectic nature of his fan base . That song sticks out like a sore thumb and has absolutely no business being on that album. Yet everyone is saying that’s the best song . They telling on themselves. they don’t listen to anything but hip hop and rnb. Which is fine btw

Sorry drake they don’t want anything different from you, just that same old stuff you’ve been putting out the last four albums or so.

I wonder if this type of reaction to him doing something different will stop him from trying to be more creative and deviating from his previously overly used and tired formula .
I guess you skipped over him having the #6 and #7 spot on the list? I’m never going to listen to this album because it’s not my style of music, but I’ve been seeing a lot of people opinions changing from negative to positive towards the album.

 2 months ago '15        #21
GrgeClrk  topics gone triple plat - Number 1 spot x37
Props total: 75207 75 K  Slaps total: 12718 12 K
Did any of the joints off that Kendrick album chart on the Billboard?

 2 months ago '18        #22
FireBeats  topics gone triple plat - Number 1 spot x36
Props total: 91690 91 K  Slaps total: 19826 19 K
 BxCastro said
21 smoked that one of the few songs that stood out. How the hell does a song premiere at 1 that I never heard on the radio?
Smoke and mirrors. Nobody listening to any of them songs on that album fam.

They say all his songs are #1 lol. Come on fam, do you believe that?

They buy bots for streams so he looks like he's always #1. You know damn well a song you don't hear anywhere, ain't #1 on sh*t. You gotta use common sense and stand on that.

 2 months ago '13        #23
THEDONN  topics gone triple plat - Number 1 spot x7
Props total: 157302 157 K  Slaps total: 62671 62 K
Rap is such in a sad state, man

+5   

 2 months ago '15        #24
GrgeClrk  topics gone triple plat - Number 1 spot x37
Props total: 75207 75 K  Slaps total: 12718 12 K
12 year run
+3   

 2 months ago '04        #25
mista_millz  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 8525 8 K  Slaps total: 1322 1 K
 n8bombay said
Drake definitely overestimated the eclectic nature of his fan base . That song sticks out like a sore thumb and has absolutely no business being on that album. Yet everyone is saying that’s the best song . They telling on themselves. they don’t listen to anything but hip hop and rnb. Which is fine btw

Sorry drake they don’t want anything different from you, just that same old stuff you’ve been putting out the last four albums or so.

I wonder if this type of reaction to him doing something different will stop him from trying to be more creative and deviating from his previously overly used and tired formula .

Its none of that.
Drake is not a great singer.
He cant pull of the sound.
Listen to Beyonce's new song.
If she wasnt singing so much generic lines on there id bump it.
-1   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+55online now  26
Image(s) inside Atlanta Rapper Arrested For Threats Against Charleston White
332 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+78online now  21
Image(s) inside Clermont Twins... What has happened to our Women?
143 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+285online now  21
Image(s) inside Aug 15 - Haitian teen finds a baby in the garbage in Haiti & decides t..
106 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
-64online now  10
Video inside 15 Signs of a Low Value Man
126 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy