3,775
 

BIMMY from THE SUPREME TEAM speaks on 50 CENT making GHETTO QU’RAN



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT


most viewed right now
+49  69
113 replies  @hiphop


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section hiphop
  
 2 months ago '15        #1
5136 page views
121 comments


GrgeClrk  topics gone triple plat - Number 1 spot x37
avatar
Props total: 75133 75 K  Slaps total: 12711 12 K
BIMMY from THE SUPREME TEAM speaks on 50 CENT making GHETTO QU’RAN
 

 
+34   



best
worst
121 comments
 

 2 months ago '15        #2
GrgeClrk  topics gone triple plat - Number 1 spot x37 OP
Props total: 75133 75 K  Slaps total: 12711 12 K

+22   

 2 months ago '15        #3
GrgeClrk  topics gone triple plat - Number 1 spot x37 OP
Props total: 75133 75 K  Slaps total: 12711 12 K

+14   

Top 10 most propped recently  2 months ago '22        #4
BreakkerSzn  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 14909 14 K  Slaps total: 7223 7 K
Imagine a 50+Nas collab album in their prime

+33   

 2 months ago '04        #5
ddash 
Props total: 82398 82 K  Slaps total: 6201 6 K
50 was special back then man.Pre shot 50>>>
Was a beast
+46   

 2 months ago '15        #6
GrgeClrk  topics gone triple plat - Number 1 spot x37 OP
Props total: 75133 75 K  Slaps total: 12711 12 K
 BreakkerSzn said
Imagine a 50+Nas collab album in their prime


We didn’t deserve that
+7   

 2 months ago '15        #7
GrgeClrk  topics gone triple plat - Number 1 spot x37 OP
Props total: 75133 75 K  Slaps total: 12711 12 K
 ddash said
50 was special back then man.Pre shot 50>>>
Was a beast



He was a beast
+41   

 2 months ago '04        #8
Evil G 
Props total: 7223 7 K  Slaps total: 301 301
 ddash said
50 was special back then man.Pre shot 50>>>
Was a beast
Imagine if there was twitter and Instagram back then. They'd be calling him a clone.
+19   

 2 months ago '04        #9
ddash 
Props total: 82398 82 K  Slaps total: 6201 6 K
 Evil G said
Imagine if there was twitter and Instagram back then. They'd be calling him a clone.


But yea before aftermath he seemed so much more witty and lyrical. He dumbed it down later imo.
+29   

 2 months ago '18        #10
baddie  topics gone triple plat - Number 1 spot x29
Props total: 64047 64 K  Slaps total: 24596 24 K
Kayo Redd looked just like Bimmy … albino looking a*s n*gga RIP tho
+16   

 2 months ago '09        #11
LOONATIK  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 51955 51 K  Slaps total: 6888 6 K
Thank you bimmy for confirming what real n*ggas knew already. I’m out before the *b b but 50 is a snitch I know cuz I seen it from other hating n*ggas here check out this paperwork because I hate 50 cent even though I don’t know him personally I just hate bullies*
+18   

 2 months ago '17        #12
BLACK FIST 
Props total: 66790 66 K  Slaps total: 10263 10 K
 GrgeClrk said



He was a beast
he looks more like Supreme in that pic
+15   

 2 months ago '06        #13
RAZAH CUTS  topics gone triple plat - Number 1 spot x84
Props total: 71353 71 K  Slaps total: 10017 10 K
50 had a lot of people hot about that sh*t, but it was kinda the thing that vaulted him to the position of super hot underground MC... at the time i think he was still with Trackmasters or just stopped working with them and was lookin for a deal... his whole first album, "Power Of The Dollar" is ill sh*t.. it didn't have the commercial appeal or major label backing as GRODT, but it was a dope a*s album...
+29   

 2 months ago '12        #14
Mr Untouchable  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 21253 21 K  Slaps total: 1753 1 K
 GrgeClrk said

+30   

 2 months ago '07        #15
OVERLORD 
Props total: 29699 29 K  Slaps total: 8374 8 K
 BreakkerSzn said
Imagine a 50+Nas collab album in their prime


50 can talk sh*t, the n*gga got ex marine gorilla snipers with arm length clips and miniguns lol
+4   

 2 months ago '04        #16
Mike T  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 79351 79 K  Slaps total: 9907 9 K
Just listened to it recently, great story telling. Had me feeling like I was from Queens.
+15   

 2 months ago '17        #17
PackerTrelli3  topics gone triple plat - Number 1 spot x15
Props total: 129665 129 K  Slaps total: 38458 38 K
Dope a*s song. Back when 50 had a clean voice and style/flow

These days tho smh he lost everything that made GWB and GRODT so dope.


But with him saying names, even while giving props to n*ggas on the streets, the feds are listening too

It’s like if u make a record giving ur shooter props for k*lling xyz….. the feds taking notes. Some n*ggas just don’t want their name brought up cuz it’s “approving” or “verification” like “yeah it’s true, he was out there with xyz”


Would u want a n*gga giving ur trap house a shout out?

“Yea shout out to my n*ggas trap spot on x*xx Collinberry road in North Charleston by the old McDonalds!! He still doin his thing!! Still making money!!” Even tho it’s showing love and props…..


+13   

 2 months ago '04        #18
mprnc2000 
Props total: 6487 6 K  Slaps total: 2259 2 K
I never cared for the song Ghetto Quran. Vlad need to ask Bimmy where the origin of the beef begin between preme and 50 since it’s not over the song
+7   

 2 months ago '19        #19
lordinfamouz 
Props total: 1725 1 K  Slaps total: 367 367
who the hell cares. Ni@@as And all these whack, washed up people/ artist. Just love to try remaining relevant by speaking on all, dumb s*** that no one really gives two cents about. No one cares. Go do something else to remain relevant ..Ghetto Quran....geez This subject is so old and people just trying to remain relevant and make a buck of off of something that no one gives two crap about.
-11   

 2 months ago '13        #20
CashRules45 
Props total: 113 113  Slaps total: 8 8
 baddie said
Kayo Redd looked just like Bimmy … albino looking a*s n*gga RIP tho
Damn no lies.
+1   

 2 months ago '21        #21
JugBeats  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 6506 6 K  Slaps total: 394 394
 Mike T said
Just listened to it recently, great story telling. Had me feeling like I was from Queens.
just imagine LIVING in south side at that time.


Last edited by JugBeats; 06-30-2022 at 04:56 AM..
+2   

 2 months ago '17        #22
Thing Tucker  topics gone triple plat - Number 1 spot x15
Props total: 7095 7 K  Slaps total: 2398 2 K
 PackerTrelli3 said
Dope a*s song. Back when 50 had a clean voice and style/flow

These days tho smh he lost everything that made GWB and GRODT so dope.


But with him saying names, even while giving props to n*ggas on the streets, the feds are listening too

It’s like if u make a record giving ur shooter props for k*lling xyz….. the feds taking notes. Some n*ggas just don’t want their name brought up cuz it’s “approving” or “verification” like “yeah it’s true, he was out there with xyz”


Would u want a n*gga giving ur trap house a shout out?

“Yea shout out to my n*ggas trap spot on x*xx Collinberry road in North Charleston by the old McDonalds!! He still doin his thing!! Still making money!!” Even tho it’s showing love and props…..



+10   

 2 months ago '15        #23
kaydot901 
Props total: 5521 5 K  Slaps total: 235 235
 lordinfamouz said
who the hell cares. Ni@@as And all these whack, washed up people/ artist. Just love to try remaining relevant by speaking on all, dumb s*** that no one really gives two cents about. No one cares. Go do something else to remain relevant ..Ghetto Quran....geez This subject is so old and people just trying to remain relevant and make a buck of off of something that no one gives two crap about.
sh*t reminds me of Bandana P & his book. If 50 had passed they would've been on the same sh*t.

 2 months ago '16        #24
LilHaitiBaby  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 13272 13 K  Slaps total: 1657 1 K
 BreakkerSzn said
Imagine a 50+Nas collab album in their prime


I said that a few weeks ago. Definitely would’ve been fire.

 2 months ago '18        #25
CARLITOSWAY 
Props total: 1350 1 K  Slaps total: 766 766
Glaze gibbs in bimmy nightmares
+2   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+45online now  68
IM SORRY JUWANNA MAN IS HOW OLD?!? Miguel Nunez Reveals His Age: I Am 63ԅ..
93 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
+87online now  36
LeEmotional
51 comments
21 hours ago
@sports
most viewed right now
+16online now  28
Article inside JAY-Z Blames Ambition And Ego For Failed Supergroup With DMX & Ja Rule
58 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+18online now  21
Video inside 2023 Toyota Crown [King Me]
25 comments
22 hours ago
@rides
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy