3,886
 

Martinellis Apple Juice dethroned



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT
most viewed right now
  244
32 replies  @hiphop




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section wild 'ish
  
 4 months ago '12        #1
2582 page views
70 comments


Kwestluv91 
avatar
Props total: 14116 14 K  Slaps total: 3662 3 K
Martinellis Apple Juice dethroned
 

 
I know we all live and die with Martinellis apple juice at the top of the pyramid. Well recently I got the new Tree Top pressed Cosmic Crisp juice and I gotta say its better than Martinellis. Legit tastes like I’m drinking an apple


To find it here’s a website to do so. Make sure you pick pressed cosmic crisp

visit this link https://www.treetop.com/c .. C=028700160466


image


Last edited by Kwestluv91; 01-28-2022 at 07:19 AM..
+29   



best
worst
70 comments
 

 4 months ago '21        #2
Ltg 
Props total: 1041 1 K  Slaps total: 69 69
Thanks G
+3   

 4 months ago '10        #3
Black Excellence  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 84287 84 K  Slaps total: 8412 8 K
Gotta see it to believe it, I dunno..

I’ll try it tho.
+12   

 4 months ago '04        #4
zone3cp 
Props total: 178581 178 K  Slaps total: 18038 18 K
I’ll try it out but cant see it..



+38   

 4 months ago '07        #5
*-InfiniMatic-* 
Props total: 11317 11 K  Slaps total: 2140 2 K
Where you get this at?
+4   

 4 months ago '04        #6
NAKHI ALLAH 
Props total: 55472 55 K  Slaps total: 4011 4 K
Imma have to do a taste test asap
+3   

 4 months ago '15        #7
iTrianglelevel3 
Props total: 2848 2 K  Slaps total: 1237 1 K

+4   

 4 months ago '12        #8
daman729 
Props total: 98099 98 K  Slaps total: 4029 4 K
 zone3cp said
I’ll try it out but cant see it..



Used to see Martin drink these in the 90s in the little bottles on his show. Thats what put me on these lol.


+34   

 4 months ago '04        #9
Tha754kid 
Props total: 11641 11 K  Slaps total: 877 877
Treetop make some damn good applesauce. Wonder how good the juice is?
+6   

 4 months ago '22        #10
100Stunna 
Props total: 31 31  Slaps total: 0 0
Where y’all get these
+3   

 4 months ago '07        #11
Cambury  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 45763 45 K  Slaps total: 19362 19 K
Zeigler makes the best apple cider. Simplys makes a good apple juice too.


I can't see anyone dethroning Martinellis.
+1   

 4 months ago '04        #12
zone3cp 
Props total: 178581 178 K  Slaps total: 18038 18 K
 daman729 said
Used to see Martin drink these in the 90s in the little bottles on his show. Thats what put me on these lol.


God’s piss…..


bi*ches pu**y get moist when they see i got 3 half of gallons in the fridge ice cold and 5 on stand by.

Them hoes be like “Ion wanna drink all your juice but this sh*t good AF. Can i yet another cup.” I be like “Yes u can”


Hoes be thinking u got paper and want the finer things in life if u got the Nelli’s. Lol


Last edited by zone3cp; 01-27-2022 at 09:27 PM..
+49   

 4 months ago '04        #13
ddash 
Props total: 73198 73 K  Slaps total: 5607 5 K
What up BX fam
Yall know I have never tried Martinellis apple juice before.Imma buy some tomorrow and see whats up

Turns out its been a few of my stores this whole time smh
+2   

 4 months ago '16        #14
Knucklez 
Props total: 44682 44 K  Slaps total: 4177 4 K
 ddash said
What up BX fam
Yall know I have never tried Martinellis apple juice before.Imma buy some tomorrow and see whats up

Turns out its been a few of my stores this whole time smh
its nothing crazy imo. Just tastes more natural and not as sweet as the other apple juices
+2   

 4 months ago '04        #15
skillahmang 
Props total: 67596 67 K  Slaps total: 13339 13 K
Clear apple juice >> that chunky sh*t you dropped
+1   

 4 months ago '04        #16
ddash 
Props total: 73198 73 K  Slaps total: 5607 5 K
 Knucklez said
its nothing crazy imo. Just tastes more natural and not as sweet as the other apple juices
You ever try Simply Apple Juice?
Man I got it and it tasted like White Folks Apple Cider or Liquid Apple Sauce.It was a*s
+4   

 4 months ago '04        #17
zone3cp 
Props total: 178581 178 K  Slaps total: 18038 18 K
 ddash said
You ever try Simply Apple Juice?
Man I got it and it tasted like White Folks Apple Cider or Liquid Apple Sauce.It was a*s
Bruh get that sh*t and report back tomorrow….Simply aint touching Nelli’s….
+2   

 4 months ago '21        #18
Relthe0ry  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 2935 2 K  Slaps total: 882 882
Never heard of or saw either of those brands a day in my life.

Looked Martinellis up on Walmart and they want $10 a pop for it. That sh*t must really slap! 🤔
+2   

 4 months ago '16        #19
Knucklez 
Props total: 44682 44 K  Slaps total: 4177 4 K
 ddash said
You ever try Simply Apple Juice?
Man I got it and it tasted like White Folks Apple Cider or Liquid Apple Sauce.It was a*s
i think i have but all them regular apple juices be tasting the same to me. After martinellis i prefer snapple apple juice
+3   

 4 months ago '19        #20
GetYaCoinsKing  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 57263 57 K  Slaps total: 9336 9 K
Martinelli always has a stenchy taste to me like its made with bad apples or something.
-1   

 4 months ago '16        #21
ELAH MENTAT 
Props total: 26024 26 K  Slaps total: 2022 2 K
 zone3cp said
God’s piss…..


bi*ches pu**y get moist when they see i got 3 half of gallons in the fridge ice cold and 5 on stand by.

Them hoes be like “Ion wanna drink all your juice but this sh*t good AF. Can i yet another cup.” I be like “Yes u can”


Hoes be thinking u got paper and want the finer things in life if u got the Nelli’s. Lol
+13   

 4 months ago '04        #22
ddash 
Props total: 73198 73 K  Slaps total: 5607 5 K
 Knucklez said
i think i have but all them regular apple juices be tasting the same to me. After martinellis i prefer snapple apple juice
hmmmmm

 4 months ago '04        #23
ddash 
Props total: 73198 73 K  Slaps total: 5607 5 K
 zone3cp said
Bruh get that sh*t and report back tomorrow….Simply aint touching Nelli’s….
Yup lil 10 pack over here at the store like $12
+1   

 4 months ago '07        #24
Cartel-Clipz 
Props total: 86298 86 K  Slaps total: 5021 5 K
 zone3cp said
God’s piss…..


bi*ches pu**y get moist when they see i got 3 half of gallons in the fridge ice cold and 5 on stand by.

Them hoes be like “Ion wanna drink all your juice but this sh*t good AF. Can i yet another cup.” I be like “Yes u can”



Hoes be thinking u got paper and want the finer things in life if u got the Nelli’s. Lol
+5   

 4 months ago '18        #25
Rugby Jones  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 53361 53 K  Slaps total: 8010 8 K
Tree Top sounds bootleg


If you u know your product is good you put your name on it
+4   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+39online now  16
Image(s) inside Where did you start?
208 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
+67online now  14
Video inside May 26 - 10 YEAR OLD UVALDE WITNESS POLICE GOT CLASSMATE k*llED
304 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
online now  10
Did Marcus Jordan Sell his “Sole” in Backdoor Sneaker Scandal?
134 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
+59online now  10
Image(s) inside GEM Alert: u can get tiny home from Home Depot for $200 per month and ..
99 comments
1 day ago
@misc
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy