3,716
 

Jan 18 - Grand Theft Auto DC/DMV Currently Underway



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section news
  
 4 months ago '04        #1
2119 page views
55 comments


Javon23  topics gone triple plat - Number 1 spot x17
avatar
Props total: 63340 63 K  Slaps total: 11802 11 K
Jan 18 - Grand Theft Auto DC/DMV Currently Underway
 

 
4 hour span
Andrew Leyden (@PenguinSix) Tweeted:
Gun on the ground next to vehicle that crashed near US Capitol. visit this link https://t.co/4c4ytLlQih


Bonus
+4   



best
worst
55 comments
 

 4 months ago '04        #2
Javon23  topics gone triple plat - Number 1 spot x17 OP
Props total: 63340 63 K  Slaps total: 11802 11 K

+5   

 4 months ago '17        #3
JacobWatch  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 57662 57 K  Slaps total: 3815 3 K
 Javon23 said

Damn.

They timed that perfectly.

Wasnít sh*t you can do in that moment.
+1   

 4 months ago '05        #4
Stuart Scott  topics gone triple plat - Number 1 spot x31
Props total: 79038 79 K  Slaps total: 11616 11 K
damn wtf

How do you even get away with a stolen car with VINs and GPS
+5   

 4 months ago '05        #5
Flatbush85  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 18872 18 K  Slaps total: 1646 1 K
 Stuart Scott said
damn wtf

How do you even get away with a stolen car with VINs and GPS
You have to be mentally ill to be attempting car theft on a modern vehicle.
+14   

 4 months ago '19        #6
zzxxccvvbb 
Props total: 36309 36 K  Slaps total: 4531 4 K
 Stuart Scott said
damn wtf

How do you even get away with a stolen car with VINs and GPS
GPS jammers are cheap

Most people stealing cars have a project in mind for it nowadays, so they don't plan to be in it the following day.
+5   

 4 months ago '19        #7
zzxxccvvbb 
Props total: 36309 36 K  Slaps total: 4531 4 K
 Flatbush85 said
You have to be mentally ill to be attempting car theft on a modern vehicle.
It's easier, supposedly you can buy the kit for like 1800 on the darkweb to make new keys

 4 months ago '13        #8
TheWAVEment 
Props total: 10120 10 K  Slaps total: 1877 1 K
 Stuart Scott said
damn wtf

How do you even get away with a stolen car with VINs and GPS
Police not worried about car jackings. All that tracking sh*t is extra work for them
+5   

 4 months ago '11        #9
Tony Franks  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 36929 36 K  Slaps total: 5150 5 K
damn. Some young dmv n*gga tried to hop in my whip when i ran in the store in 2021. Im a*suming he couldn't see through my tint, and thought the vehicle was empty. My homey in the front seat immediately snatched the keys out the ignition and dude ran off. My lady and kid were in the back seat too.

sh*t only gonna get worse as long as we trapped in this plandemic.


Last edited by Tony Franks; 01-19-2022 at 08:17 AM..
+12   

 4 months ago '17        #10
JacobWatch  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 57662 57 K  Slaps total: 3815 3 K
 Tony Franks said
damn. Some young dmv n*gga tried to hop in my whip when i ran in the store. Im a*suming he couldn't see through my tint, and thought the vehicle was empty. My homey in the front seat immediately snatched the keys out the ignition and dude ran off. My lady and kid were in the back seat too.

sh*t only gonna get worse as long as we trapped in this plandemic.
Facts when I leave my girl in the car now I turn it off in the summer or make sure she locks the doors til I get back in the winter

sh*t wicked out here
+5   

 4 months ago '11        #11
Tony Franks  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 36929 36 K  Slaps total: 5150 5 K
 JacobWatch said
Facts when I leave my girl in the car now I turn it off in the summer or make sure she locks the doors til I get back in the winter

sh*t wicked out here
Yeah, that moment changed the way i move with my fam.
+3   

 4 months ago '19        #12
The Dogefather  topics gone triple plat - Number 1 spot x25
Props total: 45164 45 K  Slaps total: 9776 9 K
Damn thought this was a new game coming out
+13   

 4 months ago '16        #13
Negusis  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 40140 40 K  Slaps total: 4469 4 K
This is why you guys need to get your licensed firearms and get trained.

I have one, but I'm probably gonna end up with 5 guns.

When you start seeing people committing broad daylight crimes and not even trying to hide their face, you know its different.

Grown men would rather pull on car doors 12:30 in the morning 12 degrees outside instead of just getting a job.
+10   

 4 months ago '17        #14
Lazy 
Props total: 34143 34 K  Slaps total: 4445 4 K
People are gonna talk about self defense this or that but if you’re vulnerable to getting in the situation you already lost

Getting your money up and getting away from lower income communities will keep you away from these losers


Last edited by Lazy; 01-19-2022 at 08:15 AM..
+5   

 4 months ago '16        #15
Negusis  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 40140 40 K  Slaps total: 4469 4 K
 Lazy said
People are gonna talk about self defense this or that but if youíre vulnerable to getting in the situation you already lost

Getting your money up and getting away from lower income communities will keep you away from these losers
The problem is they come to the higher income communities too. While it helps and lessens the situations, it won't stop them.

Dude run up in mansions all the time.
+3   

 4 months ago '17        #16
Lazy 
Props total: 34143 34 K  Slaps total: 4445 4 K
 Negusis said
The problem is they come to the higher income communities too. While it helps and lessens the situations, it won't stop them.

Dude run up in mansions all the time.
No, they don’t





Not in DC at least

Darker areas are where crime is and also where lower income people live

Lighter areas have almost no crime and are where wealthier people live

You can even take a look at the OP and see that there were no mass carjackings in VA where coincidentally the average income is also higher


Last edited by Lazy; 01-19-2022 at 08:28 AM..
+4   

 4 months ago '19        #17
Thisizdray 
Props total: 9745 9 K  Slaps total: 1350 1 K
Carjacking is such an outdated crime. What’s so stupid about it is Vast majority of these carjackers don’t even chop the car or sell it. They drive it around for a day or 2 then crash it and ditch it.

What’s the point, clout chasing and taking pics in it probably

Hell they don’t even use it for a shooting or anything.
Just drive it and crash and do it again.
+3   

 4 months ago '16        #18
Negusis  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 40140 40 K  Slaps total: 4469 4 K
 Lazy said
No, they donít





Not in DC at least

Darker areas are where crime is and also where lower income people live

Lighter areas have almost no crime and are where wealthier people live

You can even take a look at the OP and see that there were no mass carjackings in VA where coincidentally the average income is also higher
So, you're saying no rich person has been robbed in the DMV area?

Okay, dude.

I live in the DMV area. sh*t happens.
+4   

 4 months ago '21        #19
9ers Doyers  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 5888 5 K  Slaps total: 3392 3 K

 4 months ago '19        #20
Thisizdray 
Props total: 9745 9 K  Slaps total: 1350 1 K
 zzxxccvvbb said
GPS jammers are cheap

Most people stealing cars have a project in mind for it nowadays, so they don't plan to be in it the following day.
No. Most of the cars are recovered. Itís like felony joyriding at this point
-1   

 4 months ago '05        #21
Micheal C. Will  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 120686 120 K  Slaps total: 14132 14 K
 The Dogefather said
Damn thought this was a new game coming out
A GTA based in Baltimore/DC, where you can drive between both cities
+6   

 4 months ago '04        #22
eazyvaboy  topics gone triple plat - Number 1 spot x12
Props total: 48405 48 K  Slaps total: 2111 2 K
Bruh, this is better than the smash and grabs they do every few years in the DMV when they hit whole neighborhoods at the same time at about 2 in the morning.
+1   

 4 months ago '17        #23
Pretty Tone 
Props total: 57890 57 K  Slaps total: 4560 4 K
If you leave ya car running unattended you deserve whatever happens
+2   

 4 months ago '06        #24
BigRed912 
Props total: 5980 5 K  Slaps total: 995 995
DMV been on fire for a little while now

 4 months ago '04        #25
Javon23  topics gone triple plat - Number 1 spot x17 OP
Props total: 63340 63 K  Slaps total: 11802 11 K
 Lazy said
No, they donít





Not in DC at least

Darker areas are where crime is and also where lower income people live

Lighter areas have almost no crime and are where wealthier people live

You can even take a look at the OP and see that there were no mass carjackings in VA where coincidentally the average income is also higher
This is happening all over DC
Incomes don't matter
It is a wide spread problem .
+2   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+25online now  48
May 27|ShowtimePPV: 🇺🇸 Gervonta "Tank" Davis vs ㇌..
84 comments
21 hours ago
@sports
most viewed right now
+41online now  19
Video inside Katt Williams Calls Chris Rock "Head of The C[][]ns"; Says Oscars' Slap..
127 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+88online now  18
Video inside Do not chase women!
160 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+17online now  13
Video inside The Ponzi Scheme Collapse in the Shoe Market
60 comments
1 day ago
@gear
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy