1,803
 

How y'all doing today? (Positive vibes only,leave that race war sh-t outta here)



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section hiphop
  
 2 months ago '19        #1
661 page views
28 comments


Makrich  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
avatar
Props total: 3361 3 K  Slaps total: 676 676
How y'all doing today? (Positive vibes only,leave that race war sh-t outta here)
 

 


Loven life right now/today. Hope y'all are happy too. imageimage
+11   



best
worst
28 comments
 

 2 months ago '05        #2
JohnnyCage202  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 94738 94 K  Slaps total: 4145 4 K




+2   

 2 months ago '21        #3
Aztec King 
Props total: 10159 10 K  Slaps total: 2510 2 K

+1   

 2 months ago '11        #4
Anti  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 58002 58 K  Slaps total: 4359 4 K

+3   

 2 months ago '19        #5
Makrich  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
Props total: 3361 3 K  Slaps total: 676 676
 JohnnyCage202 said





Damnnnn that Mac reincarnated?! Lol nah but good looks for showing me this fire.
+2   

 2 months ago '19        #6
Makrich  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
Props total: 3361 3 K  Slaps total: 676 676
 Aztec King said

I like it. But they definitely trying to be like nwa to much...

 2 months ago '19        #7
Makrich  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
Props total: 3361 3 K  Slaps total: 676 676
 Anti said

Nice. I like it, but question, is the first person a guy or chick?
+2   

 2 months ago '21        #8
Aztec King 
Props total: 10159 10 K  Slaps total: 2510 2 K
 Makrich said
I like it. But they definitely trying to be like nwa to much...
It's like 96 or 97, west coast influenced some HTOWN rap back then.
+1   

 2 months ago '19        #9
Makrich  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
Props total: 3361 3 K  Slaps total: 676 676
 Aztec King said
It's like 96 or 97, west coast influenced some HTOWN rap back then.
Oh, then that explains...

 2 months ago '11        #10
Anti  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 58002 58 K  Slaps total: 4359 4 K
 Makrich said
Nice. I like it, but question, is the first person a guy or chick?
it's a chick 070shake she like coochie tho.
+1   

 2 months ago '16        #11
Proveone  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 88149 88 K  Slaps total: 5623 5 K
Mellow Saturday bucks lost last week so I ain't watching football today.






+2   

 2 months ago '11        #12
Anti  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 58002 58 K  Slaps total: 4359 4 K

+2   

 2 months ago '20        #13
Blafy  topics gone triple plat - Number 1 spot x7
Props total: 80578 80 K  Slaps total: 5780 5 K

+4   

 2 months ago '16        #14
kushmasterflex2 
Props total: 3652 3 K  Slaps total: 271 271

+1   

 2 months ago '19        #15
Makrich  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
Props total: 3361 3 K  Slaps total: 676 676
 Anti said
it's a chick 070shake she like coochie tho.
Lol and that explains why I couldn't tell...
+1   

 2 months ago '11        #16
Anti  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 58002 58 K  Slaps total: 4359 4 K
 Proveone said
Mellow Saturday bucks lost last week so I ain't watching football today.






this goin'
+1   

 2 months ago '19        #17
Makrich  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
Props total: 3361 3 K  Slaps total: 676 676
 Blafy said

Love ya dude, yous a wierd mafuka...
+3   

 2 months ago '04        #18
NAKHI ALLAH 
Props total: 44940 44 K  Slaps total: 3412 3 K
 Blafy said

Lol
+1   

 2 months ago '19        #19
Makrich  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
Props total: 3361 3 K  Slaps total: 676 676
 Anti said

Love gunna,feel like I heard this already. But props nonetheless.
+1   

 2 months ago '04        #20
NAKHI ALLAH 
Props total: 44940 44 K  Slaps total: 3412 3 K


Chilling with the wife watching a flick... Date night in the house type sh*t
+3   

 2 months ago '05        #21
JohnnyCage202  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 94738 94 K  Slaps total: 4145 4 K
 NAKHI ALLAH said
Chilling with the wife watching a flick... Date night in the house type sh*t
Life’s simple pleasures…

…shine King.

+1   

 2 months ago '04        #22
NAKHI ALLAH 
Props total: 44940 44 K  Slaps total: 3412 3 K
 JohnnyCage202 said
Life’s simple pleasures…

…shine King.

Yup life is definitely good
+1   

 2 months ago '20        #23
Blafy  topics gone triple plat - Number 1 spot x7
Props total: 80578 80 K  Slaps total: 5780 5 K
 Makrich said
Love ya dude, yous a wierd mafuka...
 NAKHI ALLAH said
Lol
 Makrich said




Loven life right now/today. Hope y'all are happy too.




+3   

 2 months ago '19        #24
Makrich  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
Props total: 3361 3 K  Slaps total: 676 676
 NAKHI ALLAH said



Chilling with the wife watching a flick... Date night in the house type sh*t
Ayeee enjoy man, and method man the sh*t! Every verse dude spit is fire. Plus his voice is smooth on the mic. Lol whatever I'm saying.

 2 months ago '06        #25
Big Bear 
Props total: 51736 51 K  Slaps total: 10469 10 K




Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
online now  16
Video inside 2022 Ford Bronco Raptor brings monster energy
45 comments
1 day ago
@rides
most viewed right now
+19online now  10
Jan 24 - Welp they beat the brakes off great granny
55 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+59online now  8
Video inside How do you feel about a woman asking for money in the first date?
208 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
-77online now  7
Image(s) inside Gucci won. Jeezy and Jeanie Mai raising child to be gender fluid.
178 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy