3,372
 

C-Murder Speaks On Young Dolph



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT


most viewed right now
+66  42
36 replies  @wild'ish


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section hiphop
  
 2 months ago '15        #1
1375 page views
21 comments


MuckCityDawg  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
avatar
Props total: 5343 5 K  Slaps total: 372 372
C-murder Speaks On Young Dolph
 

 
image


+33   



best
worst
21 comments
 

 2 months ago '07        #2
strongthetruth  topics gone triple plat - Number 1 spot x15
Props total: 37783 37 K  Slaps total: 8811 8 K
Good sh*t.
+1   

Top 10 most slapped recently  2 months ago '20        #3
Tweezy12  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 48230 48 K  Slaps total: 16334 16 K
C murder wack as fu*k ..

But the message dope
-23   

 2 months ago '08        #4
J_Clarity13 
Props total: 13381 13 K  Slaps total: 1818 1 K
Cool.

 2 months ago '05        #5
blah blah blah  topics gone triple plat - Number 1 spot x33
Props total: 98112 98 K  Slaps total: 80968 80 K
Damn that’s crazy. Why’d he fw c-murda like that?
+1   

 2 months ago '15        #6
6Fraud  topics gone triple plat - Number 1 spot x23
Props total: 77438 77 K  Slaps total: 25765 25 K
 Tweezy12 said
C murder wack as fu*k ..

But the message dope
Lol C murder poo asf but them people sent him to jail soon as he started making hot sh*t



Aperently dolph showed love



-1   

 2 months ago '11        #7
Tony Franks  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 31552 31 K  Slaps total: 4432 4 K
damn man. woulda loved to hear some C & Dolph collabs when C came home.

Crazy that he can make a track this quickly behind bars tho.

"I think I'm C murder, bossalini. Got yo bish in the pool, smoking, taking off her bikiniiiii!"


Last edited by Tony Franks; 11-30-2021 at 08:53 PM..

 2 months ago '15        #8
edub911 
Props total: 8489 8 K  Slaps total: 1431 1 K


fu*k this culture man
+1   

 2 months ago '20        #9
CopyCat 
Props total: 11831 11 K  Slaps total: 1117 1 K
 Tweezy12 said
C murder wack as fu*k ..

But the message dope
Bruh you ain't in no position to call anybody whack.
People give a fu*k about C murder but nobody even gives a fxck about u
+10   

 2 months ago '11        #10
kevin boogz  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 34553 34 K  Slaps total: 1795 1 K
 blah blah blah said
Damn thatís crazy. Whyíd he fw c-murda like that?
probably grew up on his music. he right that age.
+2   

 2 months ago '19        #11
Occult Mayne  topics gone triple plat - Number 1 spot x10
Props total: 86738 86 K  Slaps total: 12904 12 K
 blah blah blah said
Damn that’s crazy. Why’d he fw c-murda like that?
If u make music that touches people's hearts, they love u forever.




+1   

 2 months ago '19        #12
StillAtit 
Props total: 3625 3 K  Slaps total: 1305 1 K
Who the fu*k cares about what a convicted felon who reads on a 3rd grade level thinks about some dead C00n who made his living beefing with and targeting other black men!!!!

Let all these fu*king pieces of sh*t die- no one fu*king cares... one less sh*t stain holding us back
-6   

 2 months ago '15        #13
RIPrjacks23 
Props total: 22817 22 K  Slaps total: 2570 2 K
That's whats up

Top 10 most slapped recently  2 months ago '20        #14
Tweezy12  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 48230 48 K  Slaps total: 16334 16 K
 CopyCat said
Bruh you ain't in no position to call anybody whack.
People give a fu*k about C murder but nobody even gives a fxck about u
I ate a steak, fu*ked my wife and walked outside whenever I wanted to yesterday


What c murder do?


Im definitely better off than this wack rapper
-1   

 2 months ago '06        #15
Mr. Future  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 13525 13 K  Slaps total: 1245 1 K
why is this beat so bad bruh? but the message is a good one.

 2 months ago '18        #16
Mcbooger 
Props total: 3966 3 K  Slaps total: 1575 1 K
 Tweezy12 said
C murder wack as fu*k ..

But the message dope

 2 months ago '20        #17
Its Dark At 9  topics gone triple plat - Number 1 spot x9
Props total: 28411 28 K  Slaps total: 4441 4 K
This beat sounds so CALLIOPE C-murder 50 is still got it
+1   

 2 months ago '19        #18
Tuff 
Props total: 3207 3 K  Slaps total: 429 429
 StillAtit said
Who the fu*k cares about what a convicted felon who reads on a 3rd grade level thinks about some dead C00n who made his living beefing with and targeting other black men!!!!

Let all these fu*king pieces of sh*t die- no one fu*king cares... one less sh*t stain holding us back
Shut da fu*k up clown oh yeah eat a sh*t sandwich u little bi*ch

 2 months ago '19        #19
StillAtit 
Props total: 3625 3 K  Slaps total: 1305 1 K
 Tuff said
Shut da fu*k up clown oh yeah eat a sh*t sandwich u little bi*ch
Ok you fu*king broke a*s niglet. Keep worshiping trash u will hopefully end up in the dirt just like Dolph

 2 months ago '19        #20
Tuff 
Props total: 3207 3 K  Slaps total: 429 429
 StillAtit said
Ok you fu*king broke a*s niglet. Keep worshiping trash u will hopefully end up in the dirt just like Dolph
Put me in the dirt f*g bag Iíll break your face you little bi*ch oh yeah eat a sh*t sandwich make your breath smell better you little fruit loop now if you want to meet up so you can get your chance to do that dirt sh*t Iíll gladly fu*k you up lil f*g**t

 2 months ago '16        #21
Topnotch 
Props total: 1759 1 K  Slaps total: 409 409
Kinda erie but Big up C-murder. R.I.P Dolph



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+27online now  23
[Workout] I Can't Believe How Strong She Is...
57 comments
22 hours ago
@misc
most viewed right now
online now  16
Video inside Boxden Member Fed Up With Microsoft Buying Studios
87 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
+72online now  10
Jan 22 - Regina Kingís son commits suicide
212 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+27online now  9
Video inside Kevin Gates went to heaven after drinking only liquids for 42 days stra..
187 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy