3,148
 

PlayStation's Black Friday Deals begin tomorrow (PSN Store/PS Direct/PS Gear)



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT
most viewed right now
  88
56 replies  @hiphop




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section games
  
 2 months ago '11        #1
2810 page views
38 comments


SainT sig  topics gone triple plat - Number 1 spot x10
avatar
Props total: 12714 12 K  Slaps total: 2222 2 K
PlayStation's Black Friday Deals begin tomorrow (PSN Store/PS Direct/PS Gear)
 

 
+7   



best
worst
38 comments
 

 2 months ago '16        #2
Quinn 
Props total: 11068 11 K  Slaps total: 2202 2 K
doesnt really look that appealing tbh

could be because im spoiled with 20% off all year around

hopefully you boys eat
+10   

 2 months ago '04        #3
refuze  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 50201 50 K  Slaps total: 6237 6 K
Copping Madden and 2K half off



I'm alright with dropping $30, just not full price
+5   

 2 months ago '11        #4
SainT sig  topics gone triple plat - Number 1 spot x10 OP
Props total: 12714 12 K  Slaps total: 2222 2 K
GTA: DE supposedly gonna be $29.99
-2   

 2 months ago '05        #5
JimDinO77  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 36833 36 K  Slaps total: 4747 4 K
damn, was hoping Tony Hawk would make the list....


is RE7 worth a full purchase? what other content does it have? after RE3, I'm skeptical
+3   

 2 months ago '17        #6
Lazy 
Props total: 29188 29 K  Slaps total: 3814 3 K
 JimDinO77 said
damn, was hoping Tony Hawk would make the list....


is RE7 worth a full purchase? what other content does it have? after RE3, I'm skeptical
All Resident Evil games are short and 7 is no exception

It has a Mercenaries Mode though like RE4

 2 months ago '17        #7
434ta3  topics gone triple plat - Number 1 spot x4
Props total: 6947 6 K  Slaps total: 2374 2 K
 JimDinO77 said
damn, was hoping Tony Hawk would make the list....


is RE7 worth a full purchase? what other content does it have? after RE3, I'm skeptical
I got Tony Hawk off ebay months ago maybe last year..and upgraded to Ps5 version for $10
+1   

 2 months ago '16        #8
Hoggystyle  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 88575 88 K  Slaps total: 9606 9 K
Imma check it out

 2 months ago '05        #9
JimDinO77  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 36833 36 K  Slaps total: 4747 4 K
 Lazy said
All Resident Evil games are short and 7 is no exception

It has a Mercenaries Mode though like RE4
word, ok, a mercenary mode sounds cool.... I might cop
+1   

Top 10 most slapped recently  2 months ago '17        #10
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 94445 94 K  Slaps total: 34994 34 K
Told myself I was gon chill on this but Goddamn there are some good deals to me lol
+2   

Top 10 most slapped recently  2 months ago '17        #11
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 94445 94 K  Slaps total: 34994 34 K
 Quinn said
doesnt really look that appealing tbh

could be because im spoiled with 20% off all year around

hopefully you boys eat
You so spoiled you’re the first person in this thread trolling
+4   

 2 months ago '05        #12
kriskross00  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 116360 116 K  Slaps total: 12349 12 K
 JimDinO77 said
word, ok, a mercenary mode sounds cool.... I might cop
Pretty good replay value..especially if ur into speedruns
+1   

 2 months ago '05        #13
kriskross00  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 116360 116 K  Slaps total: 12349 12 K
 JimDinO77 said
damn, was hoping Tony Hawk would make the list....


is RE7 worth a full purchase? what other content does it have? after RE3, I'm skeptical
Get Skater XL

 2 months ago '16        #14
Itsjustmefools  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 15262 15 K  Slaps total: 10076 10 K
 JimDinO77 said
damn, was hoping Tony Hawk would make the list....


is RE7 worth a full purchase? what other content does it have? after RE3, I'm skeptical
You gotta be white
-7   

 2 months ago '16        #15
Itsjustmefools  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 15262 15 K  Slaps total: 10076 10 K
Not buying sh*t until they pump the ps5’s out
-2   

 2 months ago '11        #16
whouthinkitis  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 9316 9 K  Slaps total: 707 707
Might not be coppin' nothing b/c 9/10 most of games they putting out I already got from other PSN sales. Also, Sony has been rotating the same games from different sales all year long.
+6   

 2 months ago '19        #17
PolloFrito 
Props total: 1395 1 K  Slaps total: 103 103
RE7 is 10 bucks sometimes and you can always do a second play through in VR.
+1   

 2 months ago '05        #18
precys  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 23424 23 K  Slaps total: 2499 2 K
Everything dualsense is getting purchased.




Last edited by precys; 11-18-2021 at 06:40 PM..

 2 months ago '14        #19
rashadd 
Props total: 27324 27 K  Slaps total: 1539 1 K
Of course Ghost of Tsushima is on here after paying full price a few weeks ago





+5   

 2 months ago '04        #20
Marcus  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 13024 13 K  Slaps total: 1532 1 K
between this and ps plus im bout to have 100 games with no ps5
+4   

 2 months ago '18        #21
Dehone 
Props total: 68705 68 K  Slaps total: 3159 3 K
 SainT sig said
GTA: DE supposedly gonna be $29.99
Fallout New Vegas had the same fate because of their disastrous launch. Greatest black Friday game purchase ever

+3   

 2 months ago '12        #22
LicensedLegend 
Props total: 10695 10 K  Slaps total: 1412 1 K
 rashadd said
Of course Ghost of Tsushima is on here after paying full price a few weeks ago





I mean, you knew Black Friday was coming up.
+6   

 2 months ago '11        #23
BaseWhitaker 
Props total: 31462 31 K  Slaps total: 4686 4 K
 refuze said
Copping Madden and 2K half off



I'm alright with dropping $30, just not full price
If you wait another month with 2K it'll be even less
+1   

 2 months ago '14        #24
215Philly  topics gone triple plat - Number 1 spot x12
Props total: 94469 94 K  Slaps total: 31495 31 K
 SainT sig said
GTA: DE supposedly gonna be $29.99
I'll fold and buy it at that price
+2   

 2 months ago '08        #25
froggystyles 
Props total: 568 568  Slaps total: 13 13
 JimDinO77 said
damn, was hoping Tony Hawk would make the list....


is RE7 worth a full purchase? what other content does it have? after RE3, I'm skeptical
RE 8 is the one w/ mercenaries...

RE 7 has two dlc's plus ethan must die mode and a zombies type mode where you gotta survive rounds in a basement area using $$ to upgrade and buy weapons and traps...i thought it was pretty good.. it's got a couple other modes to play too...go check out a youtube of all the extra content theres a lot! worth the buy
+1   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+20online now  24
[Health] Green Juicing…Why you need it.
34 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
online now  22
The Flash actor Looney Leftist Ezra Miller threatens to shoot & k*ll Ku Klux K..
130 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
+70online now  21
Video inside Wait WTF... Did Anyone Know About This Secret In Super Mario Brothers?&..
79 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
-28online now  10
Image(s) inside Damn... Gamepass Caught Another Body👀
72 comments
2 days ago
@games
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy