3,083
 

lil boosie son missing?



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section hiphop
  
 2 months ago '09        #1
2799 page views
60 comments


izlar928  topics gone triple plat - Number 1 spot x26
avatar
Props total: 9825 9 K  Slaps total: 6820 6 K
lil boosie son missing?
 

 
-44   



best
worst
60 comments
 

 2 months ago '08        #2
halftime 
Props total: 17754 17 K  Slaps total: 2192 2 K
I’m going to go ahead and sit this one out. hope the kid is alright.
+18   

 2 months ago '14        #3
Playboi Loso 
Props total: 60505 60 K  Slaps total: 5721 5 K

+19   

 2 months ago '11        #4
SainT sig  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 11309 11 K  Slaps total: 2045 2 K
That’s honestly impressive af how much he looks like Boosie

Definitely could be his stunt double or impersonator
+29   

 2 months ago '10        #5
SmoothTay 
Props total: 89205 89 K  Slaps total: 10852 10 K
n*ggas got me wtf I thought that was boosie boo for at least 10 seconds til I Hurd his voice


Im too tired for this sh*t 😂😂😂😂


Last edited by SmoothTay; 10-23-2021 at 09:21 AM..
+33   

 2 months ago '11        #6
SainT sig  topics gone triple plat - Number 1 spot x8
Props total: 11309 11 K  Slaps total: 2045 2 K
Deadass took me 30 seconds to realize it wasn’t him

I was thinking to myself damn, I haven’t heard nothing about this & they already having press conference and sh*t
+18   

 2 months ago '21        #7
Thotslayer 
Props total: 6945 6 K  Slaps total: 1034 1 K
Lmfaooooooo


yooooo you got me

i was like wit what ?
+6   

 2 months ago '08        #8
halftime 
Props total: 17754 17 K  Slaps total: 2192 2 K
it clearly says major harris y’all n*ggas gotta eat breakfast.
+6   

 2 months ago '09        #9
iamsoulja 
Props total: 9889 9 K  Slaps total: 1690 1 K



thats fu*ked up man
+15   

 2 months ago '12        #10
daman729 
Props total: 78684 78 K  Slaps total: 3275 3 K
 iamsoulja said



thats fu*ked up man
fu*k man!!!!

+3   

 2 months ago '14        #11
s550benz 
Props total: 4868 4 K  Slaps total: 1276 1 K
Man rip to that little boy, the world too cold for me.
+6   

 2 months ago '07        #12
killacar 
Props total: 19314 19 K  Slaps total: 1214 1 K
Dude look like Lil Boosie with TI son's name
+12   

 2 months ago '18        #13
antisocial100 
Props total: 18891 18 K  Slaps total: 5259 5 K
Calvin Klein from head to toe. Ya down south boys sure is something else

 2 months ago '09        #14
izlar928  topics gone triple plat - Number 1 spot x26 OP
Props total: 9825 9 K  Slaps total: 6820 6 K
 SmoothTay said
n*ggas got me wtf I thought that was boosie boo for at least 10 seconds til I Hurd his voice


Im too tired for this sh*t 😂😂😂😂
Same bruh

 2 months ago '09        #15
izlar928  topics gone triple plat - Number 1 spot x26 OP
Props total: 9825 9 K  Slaps total: 6820 6 K
 antisocial100 said
Calvin Klein from head to toe. Ya down south boys sure is something else
Thought he was fresh to foreman mills a*s outfit

 2 months ago '04        #16
memphis10 
Props total: 11860 11 K  Slaps total: 11558 11 K
OP that was a good one.. for like 20 seconds i thought it was a voice over with a deeper voice

 2 months ago '16        #17
Ictp 
Props total: 817 817  Slaps total: 74 74
Smoked out, chilling and OP got me believing in cloning and siht for a minute.

Fcuk you, respectfully OP.
+1   

 2 months ago '04        #18
Javon23  topics gone triple plat - Number 1 spot x11
Props total: 54081 54 K  Slaps total: 10680 10 K
Don't play around with people's kids
OP should be banned posting that bullsh*t
+10   

 2 months ago '15        #19
TheChosen1  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 6288 6 K  Slaps total: 1771 1 K
 iamsoulja said



thats fu*ked up man
Thats so sad who would do that to a 3 year old baby smh
+3   

 2 months ago '15        #20
TheChosen1  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 6288 6 K  Slaps total: 1771 1 K
 antisocial100 said
Calvin Klein from head to toe. Ya down south boys sure is something else
He’s from the Midwest dumb a*s
+4   

 2 months ago '04        #21
regularjoe  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 38379 38 K  Slaps total: 8863 8 K
@

There’s too much talking about kids on here. It’s fu*king gross.
+1   

 2 months ago '18        #22
Sick Flair 
Props total: 21036 21 K  Slaps total: 1515 1 K
Y’all n*ggas man. I seen all the slaps like damn y’all mad at Boosie? Then I realize that ain’t him! n*ggas really do be having damn near twins out here. Never came across a n*gga that looks like me. Though ppl always saying I seen a dude and thought It was you.
+8   

 2 months ago '14        #23
BasedSoul  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 11070 11 K  Slaps total: 583 583
 iamsoulja said



thats fu*ked up man
Beyond fu*ked up.

 2 months ago '15        #24
TheChosen1  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 6288 6 K  Slaps total: 1771 1 K
 Sick Flair said
Yall n*ggas man. I seen all the slaps like damn yall mad at Boosie? Then I realize that aint him! n*ggas really do be having damn near twins out here. Never came across a n*gga that looks like me. Though ppl always saying I seen a dude and thought It was you.
Right Im let let me meet this person u said looks like me u see a pic n*gga looks nun like u lol
+3   

 2 months ago '21        #25
BigGVD 
Props total: 6260 6 K  Slaps total: 1081 1 K
That n*gga cut his hair like that on purpose

You can’t tell me he not out here frauding concert venues as Boosie
+2   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+125online now  21
Dude Tells Joel Osteen He's A Piece Of Sh*t As They Take A Selfie Together
138 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+106online now  20
Video inside She actually has a point
132 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+26online now  14
Video inside RICK ROSS DISSES MEEK MILL AND SAYS he sold his soul but still on a le..
258 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  5
Dec 7 - Teenager behe@ded sister as mother held victim's legs
58 comments
1 day ago
@news
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy