4,156
 

Sifu: Behind the Scenes



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section games
  
 2 months ago '17        #1
556 page views
13 comments


Naga Sadow  topics gone triple plat - Number 1 spot x20
avatar
Props total: 190535 190 K  Slaps total: 14091 14 K
Sifu: Behind the Scenes
 

 
+13   



best
worst
13 comments
 

 2 months ago '16        #2
Novii  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 11827 11 K  Slaps total: 2060 2 K
 Naga Sadow said

Hoooooooooooo-leeeeeeeee fu*k.


100% authentic Pak mei Kung fu?


This looks so fu*king fire.
+3   

 1 month ago '17        #3
Eightyeight 
Props total: 6638 6 K  Slaps total: 245 245
Damn.. Not on Xbox?
+1   

 1 month ago '04        #4
gh3tto 
Props total: 50901 50 K  Slaps total: 13283 13 K




 1 month ago '13        #5
Ta388 
Props total: 11923 11 K  Slaps total: 1163 1 K
 Eightyeight said
Damn.. Not on Xbox?
Don稚 worry bro it値l be on game pass before we know it lol
+1   

 1 month ago '12        #6
Steelgrip 
Props total: 30913 30 K  Slaps total: 1970 1 K
I've been waiting
-1   

 1 month ago '13        #7
papadonna 
Props total: 967 967  Slaps total: 176 176
This should be a dope game. Hopefully, the company who created Tenshu Z will do a remake for next gen. That game was dope.

 1 month ago '19        #8
Legit Trap 
Props total: 3176 3 K  Slaps total: 126 126
I’m in


 1 month ago '17        #9
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 88761 88 K  Slaps total: 32464 32 K
Can’t wait for this sh*t.

Although it’s probably in their best interest to delay this now. I still wanna cop day one but I’m sure most people gonna wanna get Horizon 2, GT7 and Elden Ring before this

 1 month ago '05        #10
precys  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 22981 22 K  Slaps total: 2488 2 K
I can't wait





Reminds me of this one I'm about to try in a few


+1   

 1 month ago '20        #11
GorgonTheImpale 
Props total: 374 374  Slaps total: 117 117
 gh3tto said



Haha there was one part also in the trailer that reminded me of oldboy
+1   

 1 month ago '17        #12
Naga Sadow  topics gone triple plat - Number 1 spot x20 OP
Props total: 190535 190 K  Slaps total: 14091 14 K
 precys said
I can't wait





Reminds me of this one I'm about to try in a few


I bought this on the Xbox 360 for $1 and it was one of my favorite games. We played this religiously. The mobile version is a*s because everything is behind a pay wall.

 1 month ago '15        #13
Truthseeker007 
Props total: 4332 4 K  Slaps total: 732 732
Cant wait to get my Kungfu fix. This looks proper.

 1 month ago '04        #14
gh3tto 
Props total: 50901 50 K  Slaps total: 13283 13 K
 GorgonTheImpale said
Haha there was one part also in the trailer that reminded me of oldboy
yeah im pretty sure the trailer copied the oldboy corridor scene


-1   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+541online now  29
Article inside My Salary Journey > 40k to 400k in 10 years
361 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
+28online now  16
Image(s) inside Ugliest Ugandian has started 2 families and you havent
46 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
-60online now  15
Image(s) inside Kid kudi sh-tting on y'all with the swag again
89 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
+36online now  10
Devin Haney getting Finessesed by his jeweler
196 comments
1 day ago
@sports
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy