2,908
 

You is back with season three and sh-t is crazy



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT
most viewed right now
  95
38 replies  @hiphop




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section tv / movies
  
 2 months ago '20        #1
776 page views
14 comments


Mysticman  topics gone triple plat - Number 1 spot x21
avatar
Props total: 44872 44 K  Slaps total: 14266 14 K
You is back with season three and sh-t is crazy
 

 
Went to Netflix for some random reason and saw it and got hyped image


[spoiler - click to view]




[spoiler - click to view]

+5   



best
worst
14 comments
 

 2 months ago '04        #2
NAKHI ALLAH 
Props total: 41019 41 K  Slaps total: 3185 3 K
Name of the show?

 2 months ago '19        #3
GT33D3e  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 2152 2 K  Slaps total: 171 171
 NAKHI ALLAH said
Name of the show?
You
+1   

 2 months ago '12        #4
The Consultant  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 56885 56 K  Slaps total: 3570 3 K
Yeah this sh*t started out crazy as fk.

Love is straight up wild bruh. I just be shaking my head, like cmon son
+2   

 2 months ago '21        #5
Episode 
Props total: 3781 3 K  Slaps total: 552 552
Jus finished the season. Remains one of the most psychotic things on TV lmao. That sh*t was gas. Too easy to binge like usual.
+1   

 2 months ago '12        #6
The Consultant  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 56885 56 K  Slaps total: 3570 3 K
Finishing it up...


[spoiler - click to view]

+5   

 2 months ago '05        #7
Fauby  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 35849 35 K  Slaps total: 3889 3 K
All in all, Joe a wild boy
+1   

 2 months ago '18        #8
TheLuminousOne  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 48950 48 K  Slaps total: 2664 2 K
fu*k this angry white man show...
+4   

 2 months ago '06        #9
Jax Daniel  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 10060 10 K  Slaps total: 257 257

[spoiler - click to view]



I almost feel like it would have been better
[spoiler - click to view]

but I can understand why they didn't do that.

Show should probably end at season 4 - but I feel like they'll push it to five and milk it for as much as they can. But it will become a little redundant unless they switch it up some.

Season wasn't bad though - my wife was ready to binge it this weekend so of course I was gonna see what crazy sh*t they put into it haha and no I'm not embarrassed at all to admit that.

+4   

 2 months ago '14        #10
Bigboi781  topics gone triple plat - Number 1 spot x10
Props total: 24104 24 K  Slaps total: 7222 7 K
Love us crazy af
+3   

 2 months ago '05        #11
Muggz  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 19184 19 K  Slaps total: 5387 5 K
it was a*s cheeks compared to the last two seasons
-3   

 2 months ago '20        #12
MrDarkCloud  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 23733 23 K  Slaps total: 4935 4 K
 Bigboi781 said
Love us crazy af
I had to stop at episode 5 because I couldn't take it. That bi*ch is nutso.

I was actually starting to feel sorry for Joe lol.
+4   

 2 months ago '14        #13
Bigboi781  topics gone triple plat - Number 1 spot x10
Props total: 24104 24 K  Slaps total: 7222 7 K
 MrDarkCloud said
I had to stop at episode 5 because I couldn't take it. That bi*ch is nutso.

I was actually starting to feel sorry for Joe lol.
It was getting me mad af. She made Joe look less insane. Both are so unlikeable
+4   

 2 months ago '20        #14
MrDarkCloud  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 23733 23 K  Slaps total: 4935 4 K
 Bigboi781 said
Love us crazy af
Aight. So I just finished.

Did you feel bad for her at the end? I lowkey did lol. bi*ch was crazy af but something about that ending scene made me feel sorry for her.

 2 months ago '14        #15
Bigboi781  topics gone triple plat - Number 1 spot x10
Props total: 24104 24 K  Slaps total: 7222 7 K
 MrDarkCloud said
Aight. So I just finished.

Did you feel bad for her at the end? I lowkey did lol. bi*ch was crazy af but something about that ending scene made me feel sorry for her.
Previous season, yes. But this season, nah. Shorty was pissing me off whole season. Her and Joe could’ve worked out pretty chill if she wasn’t crazy. Just impulsive decision after another, can see she got it from her crazy mother.
+2   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+107online now  16
Video inside She actually has a point
133 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+26online now  15
Video inside RICK ROSS DISSES MEEK MILL AND SAYS “he sold his soul but still on a le..
258 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+124online now  12
Dude Tells Joel Osteen He's A Piece Of Sh*t As They Take A Selfie Together
139 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+81online now  7
dr j says his tennis playing daughter was only born cause her mother had b..
151 comments
1 day ago
@sports
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy