4,495
 

Got Kids? Get in here...



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT

most viewed right now
-48  139
109 replies  @hiphop



section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT section games
  
 2 months ago '18        #1
7516 page views
102 comments


Lord God  topics gone triple plat - Number 1 spot x14
avatar
Props total: 69640 69 K  Slaps total: 5810 5 K
Got Kids? Get in here...
 

 
New company... interesting device.



visit this link https://shop.play.date/
+40   



best
worst
102 comments
 

 2 months ago '16        #2
Novii  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 11662 11 K  Slaps total: 2017 2 K
This is actually dope.
+16   

 2 months ago '18        #3
Lord God  topics gone triple plat - Number 1 spot x14 OP
Props total: 69640 69 K  Slaps total: 5810 5 K
 Novii said
This is actually dope.
Isn't it?

+2   

 2 months ago '16        #4
Urboyl3 
Props total: 11476 11 K  Slaps total: 676 676
I knew Teenage Engineering was involved when I saw the device.
+17   

 2 months ago '06        #5
Skateboard T  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 92554 92 K  Slaps total: 15762 15 K
damn that part about the no-backlight gave me flashbacks to the gameboy color/gameboy pocket days.

Remember waiting for a long red light a or better yet hope moms needed to stop and get gas so I can get some visibility on the screen lol

I had completely forgot how desperate things got on the gameboy once the sun went down lol
+73   

 2 months ago '20        #6
D1dnt read  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 25967 25 K  Slaps total: 6604 6 K
this'll keep em entertained for about 9 minutes before they wanna hop back on to fortnite
+166   

 2 months ago '04        #7
Jae_Hood_354 
Props total: 9812 9 K  Slaps total: 969 969
 D1dnt read said
this'll keep em entertained for about 9 minutes before they wanna hop back on to fortnite
Or roblox
+64   

 2 months ago '06        #8
LeMar G 
Props total: 79664 79 K  Slaps total: 8286 8 K
 Urboyl3 said
I knew Teenage Engineering was involved when I saw the device.
it screams TE

Shocked its only 180
+4   

 2 months ago '15        #9
Lito Guapalot  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 30701 30 K  Slaps total: 430 430
 Skateboard T said
damn that part about the no-backlight gave me flashbacks to the gameboy color/gameboy pocket days.

Remember waiting for a long red light a or better yet hope moms needed to stop and get gas so I can get some visibility on the screen lol

I had completely forgot how desperate things got on the gameboy once the sun went down lol
Used to be posted up by the nightlight playing gameboy color and advance back in the day lol
+12   

 2 months ago '06        #10
Skateboard T  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 92554 92 K  Slaps total: 15762 15 K
 Lito Guapalot said
Used to be posted up by the nightlight playing gameboy color and advance back in the day lol
lol right? Couldnt let moms know I was still up.
+8   

 2 months ago '15        #11
Lito Guapalot  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 30701 30 K  Slaps total: 430 430
 Skateboard T said
lol right? Couldnt let moms know I was still up.
One time I stayed up a bit trying to finish this Kirby game and I heard my mom coming last minute. Hid my game behind a basketball under my bed but didn't have enough time to get up too. Asked for it as soon as she seen me next to the light
+21   

 2 months ago '06        #12
Skateboard T  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 92554 92 K  Slaps total: 15762 15 K
 Lito Guapalot said
One time I stayed up a bit trying to finish this Kirby game and I heard my mom coming last minute. Hid my game behind a basketball under my bed but didn't have enough time to get up too. Asked for it as soon as she seen me next to the light
They'd never let us save either

+24   

 2 months ago '19        #13
zzxxccvvbb 
Props total: 29355 29 K  Slaps total: 3714 3 K
 Skateboard T said
damn that part about the no-backlight gave me flashbacks to the gameboy color/gameboy pocket days.

Remember waiting for a long red light a or better yet hope moms needed to stop and get gas so I can get some visibility on the screen lol

I had completely forgot how desperate things got on the gameboy once the sun went down lol
It's weird how portable gaming did a complete 180 in that sense
+3   

 2 months ago '20        #14
adak31 
Props total: 18542 18 K  Slaps total: 535 535
Hmmm interesting

 2 months ago '11        #15
Anti  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 56273 56 K  Slaps total: 4210 4 K
It’ll be cool the first 15 mins… $180 pop tart
+17   

 2 months ago '20        #16
Chozen  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 28379 28 K  Slaps total: 4718 4 K
 D1dnt read said
this'll keep em entertained for about 9 minutes before they wanna hop back on to fortnite
Kids will play a Roblox version of Fortnite before actual Fortnite these days...I be buying the battle pass for these n*ggas JUST IN CASE one of they friends wants to play it one day


Last edited by Chozen; 10-15-2021 at 04:31 PM..
+4   

 2 months ago '11        #17
YUNGCANIBUS 
Props total: 9921 9 K  Slaps total: 1356 1 K
We’d prob end up playing that sh*t more than our kids fam

+26   

 2 months ago '12        #18
halochicken  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 6208 6 K  Slaps total: 1025 1 K
I'm going to be honest. I'm not feeling it at all.
+29   

 2 months ago '08        #19
Kewop Decam  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 37419 37 K  Slaps total: 2954 2 K
This would probably be cooler as an app but whatever.
+2   

 2 months ago '11        #20
awww  topics gone triple plat - Number 1 spot x6
Props total: 56053 56 K  Slaps total: 40825 40 K
the crank would have been better if it could recharge the battery and control the games
+18   

 2 months ago '21        #21
mypostmakesense  topics gone triple plat - Number 1 spot x9
Props total: 5243 5 K  Slaps total: 376 376
I like it but it seems mad expensive for what it is. I was thinking $99
+6   

 2 months ago '05        #22
Tounw 
Props total: 1770 1 K  Slaps total: 159 159
Dang I hate that I want this
+3   

 2 months ago '17        #23
Real Talk 10%er  topics gone triple plat - Number 1 spot x23
Props total: 54853 54 K  Slaps total: 18780 18 K
 D1dnt read said
this'll keep em entertained for about 9 minutes before they wanna hop back on to fortnite
This.

A Wifi Gameboy in 2021 jus doesn't hit. A for effort tho.

+5   

 2 months ago '16        #24
B86 
Props total: 17886 17 K  Slaps total: 3750 3 K
My kids will play with this sh*t for 10 minutes then be right back on an iPad, tablet, or Switch. Things like this are cool but aint sh*t ever going to catch a child’s attention like what’s in that Apple App Store or Google Play Store…
+7   

 2 months ago '06        #25
Be Easy 
Props total: 17401 17 K  Slaps total: 2059 2 K
 LeMar G said
it screams TE

Shocked its only 180
$180?

they out they goddamn mind

switch lite is the obvious choice at that type of price

notice they didnt dare show one in the intro
+15   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+49online now  31
Article inside Least reliable car brands
224 comments
21 hours ago
@rides
most viewed right now
+37online now  25
Whats so special about the Off-White brand?
102 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
+59online now  18
Video inside Kendrick really went crazy
86 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  11
Article inside Crypto meets the real world
91 comments
1 day ago
@misc
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy